XXL Nutrition

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Ik haat squat gelukkig helemaal niet, maar ken het gevoel wel want dat heb ik met shoulder press........:mad:

Nee..........ik voel toch wel echt het verschil...........maar goed vanavond hoef ik daar niet over na te denken, want dan staat er weer lekker UB op het programma. :flexbiceps:

Tuurlijk voel je verschil...maar dat heeft niets met het gewicht te maken...maar met je balans :thumb:

En shoulder press....Heeeeeeeerrrllllijkkk! :wl:

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk voel je verschil...maar dat heeft niets met het gewicht te maken...maar met je balans :thumb:

En shoulder press....Heeeeeeeerrrllllijkkk! :wl:

Juist en doordat je goed in balans moet blijven zul je meer spieren aanspreken, dus is de oefening completer.

Heeeeyyyyyy Ban.......jij ook hier? :p

Maar goed zo zijn er dus al 3 die liever shoulder pressen dan squatten........ik ben in de minderheid dus......:(

Juist en doordat je goed in balans moet blijven zul je meer spieren aanspreken, dus is de oefening completer.

Maar goed zo zijn er dus al 3 die liever shoulder pressen dan squatten........ik ben in de minderheid dus......:(

Ja, je bent wat squat-leukheid (wat een gaar woord) denk ik zeker in de minderheid. Ik vind dat ook echt een ongelooflijke bout-oefening. Maar goed...het is wel goed voor je, dus we doen 'm maar :D

Maar ik doe inderdaad liever 50 shoulder presses, dan 5x5 squats...

Ik mag vandaag weer aan de shoulder presses........zo geen zin in.........

Zow ik heb nog een log tegoed van gisteravond. Het viel mee met de drukte dus ik heb lekker mijn gang kunnen gaan.....

BP
1x20x20
1x12x40
1x8x50
1x5x60
4x5x65, ietsjepietsje vooruit, maar dat is beter dan niks toch?

Incline BP
1x12x30
1x10x40
2x5x50, pffff zwaarrrrrrrr toch maar ff terug qua gewicht
3x5x45, beter.....

Pull ups
3x8xbw, 1 rep vooruitgang joehoe.......

One arm DB row
3x10x28, zwaar........

Skull crushers (Hierbij laat ik de EZ-bar toch nog iets verder naar achter zakken ipv op mijn voorhoofd, voelt nog wat beter)
1x8x30
2x8x35

Incline DB curl
3x10x10, gewoon pompen (of verzuipen)

Shoulder press (Kortom Uitermate Teleurstellende oefening zeg!)
1x10x16
1x9x16, 10de rep kreeg ik er niet meer uitgeperst
1x8x16, op de 9de dike fail

Helemaal leeg en daarna op naar huis om een lekker maaltje te koken.

Van het weekend hopelijk 2 keer trainen, mocht dat niet helemaal lukken dan minimal 1 keer FB....

Zow ik heb nog een log tegoed van gisteravond. Het viel mee met de drukte dus ik heb lekker mijn gang kunnen gaan.....

BP
1x20x20
1x12x40
1x8x50
1x5x60
4x5x65, ietsjepietsje vooruit, maar dat is beter dan niks toch?

Incline BP
1x12x30
1x10x40
2x5x50, pffff zwaarrrrrrrr toch maar ff terug qua gewicht
3x5x45, beter.....

Pull ups
3x8xbw, 1 rep vooruitgang joehoe.......

One arm DB row
3x10x28, zwaar........

Skull crushers (Hierbij laat ik de EZ-bar toch nog iets verder naar achter zakken ipv op mijn voorhoofd, voelt nog wat beter)
1x8x30
2x8x35

Incline DB curl
3x10x10, gewoon pompen (of verzuipen)

Shoulder press (Kortom Uitermate Teleurstellende oefening zeg!)
1x10x16
1x9x16, 10de rep kreeg ik er niet meer uitgeperst
1x8x16, op de 9de dike fail

Van het weekend hopelijk 2 keer trainen, mocht dat niet helemaal lukken dan minimal 1 keer FB....

Da's weer een fijne training kerel! :thumb:

Kon je je pannen en overig keukengerei nog wel optillen dan? :laugh:

Toch nog wel lekkere incline benches na de reguliere bench!:thumbs:

Hele training ziet er wel goed uit IMO!

Da's weer een fijne training kerel! :thumb:

Kon je je pannen en overig keukengerei nog wel optillen dan? :laugh:

Ja dat ging gelukkig nog wel.......was eigenlijk alleen maar schillen en snijden en dan op de bakplaat mikken........dus viel nog wel mee......;)

Toch nog wel lekkere incline benches na de reguliere bench!:thumbs:

Hele training ziet er wel goed uit IMO!

Tja was wel ok, maar het gaat zo langzaam vooruit, maar goed moet niet zeiken want ben aan het cutten dus zolang er nog vooruitgang is.......:rolleyes:

Goed getraint toch? Vooruitgang is altijd goed en gaat altijd met kleine stapjes.

Ja heb ook wel lekker getraind inderdaad.......alleen die aflsuiting met de shoulder press is gewoon deprimerend.......
Laat het van je af glijden. Ik heb dat zo vaak. Laatste keer shoulder press kreeg ik die krengen van DB's gewoon niet in positie terwijl ik weet dat ik het gewicht kan drukken.

Laat het van je af glijden. Ik heb dat zo vaak. Laatste keer shoulder press kreeg ik die krengen van DB's gewoon niet in positie terwijl ik weet dat ik het gewicht kan drukken.

Stomme is dat het bij mij gewoon in 1 a 2 reps meteen op is........d.w.z. ik druk de eerste 7 a 8 reps gemakkelijk en daarna loop ik meteen leeg........

Terug
Naar boven