De training van gisteravond........het was weer megadruk........heb het afgelopen weekend het besluit genomen om binnenkort eens te gaan kijken bij een andere gym. Is 2x zo duur en 2x zo ver, maar dan ben ik hopelijk wel van dit gezeik af. K*&%(*&^T Basic Fit. Btw twee keer zo ver is voor mij in principe nog steeds te lopen (zal ongeveer 7-10 minuten zijn) en 2x zo duur als BF is nog steeds goed te doen haha.
Ok de training nu........
Begonnen met Leg Press, er was zelfs geen BB meer vrij (sinds wanneer trainen mensen hun benen gvd), samen met iemand anders moeten doen........
1x20x80......warm up met langzame reps
1x8x120
1x8x160, erg easy.....wat een verschil als je geen squats hiervoor doet!
3x8x200, ook goed te doen. Is dus eigenlijk een dikke PR, maar ik vind niet dat die telt.......er horen squats voor gedaan te zijn haha
Nu wel squats
1x12x20
1x10x60
3x8x80, makkelijk.....wilde wat meer reps......volgende keer weer 5x5
RDL
1x20x20
1x12x60
1x8x80
2x8x90, ook easy, maar wilde niet verhogen omdat ik mijn hams nog goed voelde van de vorige LB-training
Calf raises (in smith)
1x10x80
3x8x120, lange TUT, lekker branden
Hierna was de tijd op......had nog lunges moeten doen, maar door het wachten tussendoor kwam ik hier dus niet meer aan toe.......next time...
Vanochtend gewogen op 80,4 kg. Zal nu niet lang meer duren voor ik weer onder de 80 duik. Nog even doorzetten, na de zomer wil ik een geode cleanbulk kunnen gaan doen en eindelijk eens goed massa aanzetten.
Vandaag fasted naar het werk gefietst en pas weer eten na de lunchwandeling, gaat me nog steeds goed af dat IF!