Fitness Seller

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Vandaag weer een traininkje gedaan...........iets meer focus op UB........

BOR
1x20x20
1x12x40
1x8x60
3x8x70, lekkere reps......gewoon okay

BP
1x20x20
1x10x40
1x8x50
1x5x60
4x3x70, ja als het de vorige keer lukte moet het nu ook lukken........
1x8x60, om het af te maken.....laatste rep wel met hulp van spotter.....

Incline BP
1x10x30
1x8x40
3x5x50, borst nu vol.......spieren leeg hahaha

Reverse lat pull down
1x10x50
2x10x70, nu maar eens verhogen......? Ja echt wel.......
1x10x75, PR

Side Raises
3x10x8, langzame reps.......volgende keer eens verhogen maar dan minder reps......of heeft dat geen nut?

Hyper ext.
1x12xBW
1x10xBW+10
2x10xBW+20

Leg ext.
1x12x20
1x10x40
1x10x45
1x10x50
1x10x55

Leg curl
1x12x20
1x10x40
1x10x45
1x10x50, ben nu toch al uurtje of 2,5 terug van de training, maar voel mijn hams toch echt wel.....

Triceps dips
3x12xBW, eigenlijk best easy......VPR

Preacher curl
1x10x35, was ff tussendoor bij iemand anders......hierna geen zin meer om te wachten dus nu maar eens DB-curls

DB Curl
3x8x12, hele langzame reps.....lekker branden

Het zit er weer op, helaas een drukke dag waarin vanalles moet gebeuren dus kan niet genieten van het mooie weer......mooi balen........
De t*ring...wat een training :rocknana:

Ik kom hier ook eens spieken! In! :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom hier ook eens spieken! In! :D

Tof van je! Welkom.....
Helaas een mindere goeie week voor trainingen.......door andere verplichtingen pas op zaterdag en zondag weer trainen........gelukkig kan ik nog steeds vooruitgang boeken en gaat het cutten ook nog goed..........

Gelukkig heeft een jaar 52 weken! Belangrijkste is dat je vooruitgang blijft boeken toch? :)

Gelukkig heeft een jaar 52 weken! Belangrijkste is dat je vooruitgang blijft boeken toch? :)

Ja zeker wel, maar zou toch graag wat vaker in de gym kunnen staan.......helaas hebben andere zaken soms prio.........keuzes maken in het leven.........

De enige oefening die je voor de schouders doet (althans in elk geval direct) zijn de side raises ?

De enige oefening die je voor de schouders doet (althans in elk geval direct) zijn de side raises ?

Nee ook shoulder press (ligt eraan of het UB1 of UB2 training is).........denk je dat ik meer moet toevoegen dan? Doe elke UB ook BP en incline (DB) BP.

• Like
Waarderingen: Inb4
Mhhh, je zou er ook een upright row in kunnen doen (sterke oefening voor zijkant schouders).
In elk geval zouden de schouders (in mijn ogen) wel wat extra input mogen hebben.

Krachtige schouders zijn een pré voor een mooi fysiek

Ik ben zelf wel fan geworden van face pulls wat betreft schouders. Side raises altijd goed ook!

Schouders bij mij OHP of DB shoulder Press compound en raises, reverse flyes en face pulls als assists.

Mhhh, je zou er ook een upright row in kunnen doen (sterke oefening voor zijkant schouders).
In elk geval zouden de schouders (in mijn ogen) wel wat extra input mogen hebben.

Krachtige schouders zijn een pré voor een mooi fysiek

Daar heb je gelijk in en daarbij liggen ze volgens mij ook achter. Upright row vind ik zelf niet zo'n hele fijne oefening, krijg dan snel last van zeurende pijntjes, maar misschien deze toch maar mee gaan pakken en heel laag in gewicht en puur op vorm? Of beter een andere oefening?

Ik ben zelf wel fan geworden van face pulls wat betreft schouders. Side raises altijd goed ook!

Kan die face pulls ook gaan toevoegen inderdaad...

Misschien bij zowel UB1 als bij UB2 een extre schouderoefening gaan toevoegen? mhmmmm I'll give it a try!

Schouders bij mij OHP of DB shoulder Press compound en raises, reverse flyes en face pulls als assists.

Voor mij de Upright row een heel goede bouwer, pakt natuurlijk ook lekker de bovenrug mee (enigszins afhankelijk van de greep).
Zeker ook Ohp. Rest nooit gedaan, geen belang bij ook (tot nu toe). Iets met "never change a winning team" :D

Ga het gewoon eens uitproberen om meer toe te voegen en dan kijken hoe dat loopt. Bredere schouders zijn natuurlijk nooit weg, hoop alleen dat ik niet te snel overbelast.......

Daar heb je gelijk in en daarbij liggen ze volgens mij ook achter. Upright row vind ik zelf niet zo'n hele fijne oefening, krijg dan snel last van zeurende pijntjes, maar misschien deze toch maar mee gaan pakken en heel laag in gewicht en puur op vorm? Of beter een andere oefening?

Kan die face pulls ook gaan toevoegen inderdaad...

Misschien bij zowel UB1 als bij UB2 een extre schouderoefening gaan toevoegen? mhmmmm I'll give it a try!

Upright row staat wel bekend om blessureleed. Het moet je liggen.
Kwestie van (licht) proberen idd. Kijk maar eens hoe moeilijk het is om flink wat reps te maken met 50 kg.

Upright rows kan je ook uitvoeren met twee dumbells, dan heb je wat meer mogelijkheden wat betreft de uitvoering en heb je veel minder kans dat je er last van krijgt. Zeker als je er dan oplet dat bovenaan de beweging je duimen wat hoger zijn dan je pinken.

Enige update voor vandaag was mijn gewicht vanmorgen......nu 79,5kg......getting closer.

Had van de week ook nog een andere sportschool via hun website aangeschreven voor een proefles, maar krijg geen reactie terug........slecht dat soort dingen. Staan met 1-0 achter nu.......is wel de enige sportschool die ook redelijk in de buurt is dus misschien maar gewoon ouderwets even bellen dan maar........zou graag dit weekend er eens gaan kijken

Net sinds heeeeeeeeeeeel erg lang weer eens fasted getraind. Kan niet zeggen dat ik dat heel lekker vind. Toch een decent training neergezet.

Sq

20/20

10/60

6/80

5/90

4/100

2/5/90

12/60

Rdl

20/20

14/40

10/60

8/80

8/100

8/110

8/110

10/80

Pull up

8

8

8

BP

20/20

10/40

8/50

5/60

3/70

3/70

5/60

6/60

Incline db bp

10/18

10/20

10/20

Rev lat Pull down

10/50

10/70

10/70

10/70

Helemaal leeg naar huis en meteen halve kilo kwark naar binnen gewerkt hahaha.

Zondag hopelijk weer!

Terug
Naar boven