Fitness Seller

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

• Topic Starter Topic Starter
Hey luitjes.........de training van gisteravond. Wilde een FB train doen omdat ik deze week maar 3 keer kan en er toevallig steeds een dag tussen zit. Dus gister, morgen en zaterdag. Heb dus wat zitten puzzelen op wat ik wilde doen, mochten jullie daar feedback op hebben dan hoor ik het graag! Ook was het weer druk in de gym en heb dus redelijk wat door elkaar gedaan, maar om eerlijk te zijn vond ik dat niet erg.

There we go:

Squats
1x20x20
1x10x40
1x8x60
1x6x80
2x5x100
3x5x90, lekkerrrrrrrr. Moest na die tweede set met 100 wel echt verlagen, maar nog steeds gaan we vooruit......:wl:

Bench Press
1x20x20
1x10x40
1x8x50
1x5x60
2x3x70, pfffff leeg, wilde geen spotter vragen dus gewoon lekker terug in gewicht:eyes:
1x5x60
1x4x60, durfde niet die vijfde rep nog te doen. Moest alles er al uit persen......:splat:

BOR
1x20x10
1x14x30
1x10x50
3x8x70, gewoon lekker.....

Incline DB BP
1x10x20, easy
1x10x22, nog steeds easy
1x10x24, dat had ik al een tijdje niet meer gehaald??? lekker dusssss:grinny:

Reverse lat pull down
1x10x50
3x10x70, wat geeft deze oefening mij toch altijd een enorme pomp.......aders op mijn onderarmen poppen dan echt helemaal op

Leg Press
1x10x140
2x10x160, wat een verschil of ik wel of geen squats heb gedaan zeg.......vorige keer zonder de squats zat ik easy op 200 kg, nu.....:fire::fire::fire:

Hyper extensions
1x15xBW
3x8xBW+20kg, prima

Side Raises
3x10x8, gingen me eigenlijk redelijk easy af. Volgende keer maar eens verhogen met 1 kg

Nu genoeg gehad. Had eigenlijk nog calf raises staan en seated leg curls, maar waren beide bezet en tijd was ook op........lekker salade eten op balkon!

Recept tip:
- Bak groene asperges tips op
- Gekookte eitjes (2 a 3)
- Gerookte zalm in snippers
- Avocado in stukjes

Alles bij elkaar in een schaal en klaar is kees, kruiden is totaal niet nodig. Eventueel wat notenmix erop en smullen maar.......

Kijk! Zulke trainingen zien we graag!:thumbs:

p.s. gewicht vanmorgen 79,5......na een redelijk feestweekend. Dus zeker niet slecht. Vanmorgen fasted op de fiets naar het werk en vanmiddag nog even fasted wandelen.....

:clap:

Flinke training hoor! Toppie :D

Lekkere training @Koppie ! :flexbiceps: Wat is jouw trainingssysteem? Het is nu een soort mini PPL-in-1 schema lijkt het. Doe je dat bewust? Ik ben zelf nog op zoek naar een wat gestructureerder schema, dus vandaar mijn vraag ;)

Lekkere training @Koppie ! :flexbiceps: Wat is jouw trainingssysteem? Het is nu een soort mini PPL-in-1 schema lijkt het. Doe je dat bewust? Ik ben zelf nog op zoek naar een wat gestructureerder schema, dus vandaar mijn vraag ;)

Ik doe eigenlijk nog steeds het UB/LB schema dat ik heb vernoemd in mijn beginpost. Alleen soms wil ik wel eens overschakelen naar een FB training (voornamelijk als ik vind dat ik te weinig ben geweest of te weinig nog kan trainen in de week). Wat ik dan doe is UB en LB combineren en de (imo) minst belangrijke oefeningen eruit laten, omdat ik anders te lang in de gym ben. Gister dus geen extra armen getraind.........

Ik doe eigenlijk nog steeds het UB/LB schema dat ik heb vernoemd in mijn beginpost. Alleen soms wil ik wel eens overschakelen naar een FB training (voornamelijk als ik vind dat ik te weinig ben geweest of te weinig nog kan trainen in de week). Wat ik dan doe is UB en LB combineren en de (imo) minst belangrijke oefeningen eruit laten, omdat ik anders te lang in de gym ben. Gister dus geen extra armen getraind.........

Duidelijk! Als je je er maar lekker bij voelt...daar gaat het uiteindelijk om. Die progressie zit er nog steeds lekker in :D

Duidelijk! Als je je er maar lekker bij voelt...daar gaat het uiteindelijk om. Die progressie zit er nog steeds lekker in :D

Ja ik ben ook wel blij dat er nog steeds vooruitgang in zit. Ben ook wel benieuwd hoe lang dat nog gaat zijn aangezien ik nog steeds aan het cutten ben. En nog meer benieuwd hoe mijn progressie gaat zijn als ik weer ga bulken..........

mhmmmm nog een kleine twee uur tot de wandeling en daarna pas eten........heb me een partij honger op het moment.........:(

Nog een uurtje en dan ga ik wandelen. Voel nog niets qua honger eerlijk gezegd.

Heb er normaal ook niet zo'n "last" van??? Ach gewoon doorzetten..........zet het gewoon om in iets positiefs en dat is dat als ik zo'n hongergevoel heb ik vast meer mijn reserves aan het aanspreken ben.......

Voor vanavond weer een FB training op het programma staan. Wilde deze even met jullie delen, zodat ik eventueel nog tips kan meenemen en de boel kan verbeteren. Dus laat jullie wijze BBB's (BodyBuildingBrains) eens kraken :D

Pull Ups
3x8xBW

One arm DB row
3x10

BP (DB?)
5x5

Incline BP (DB)
3x10

Squats
3x8

RDL
3x8

Shoulder press
3x10

Calf raises
3x10

Eventueel nog

Skull crushers
3x8

Incline DB curl
3x8

Wat vinden jullie hiervan? Volgorde zal enigzins ook afhankelijk zijn van de drukte, maar zeker de compounds eerst natuurlijk.......

ik vind dat je veel doet ! :D

Daarom sowieso de skull crushers en de curls als optioneel. Had dat de vorige training ook als optie, maar heb dat ook niet meer gedaan en heb zelfs de calf raises er toen ook uitgelaten........verder vind je het er wel ok uitzien?

• Like
Waarderingen: Inb4
Ben het wel met @marr eens. Wel veel. Probeer niet meer dan een uur bezig te zijn. Als je echt heel intensief traint dan is dat ook wel zo'n beetje het max als natty. Als je veel langer kunt dan train je volgens mij niet zwaar genoeg (mijn mening, geen feit natuurlijk).
Ik ga voor 6 oefeningen per training en dan meer volume (sets).

Terug
Naar boven