XXL Nutrition

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

• Topic Starter Topic Starter
Ja voor een FB wel, de basis zit erin.

Calves zou ik dan weer wel zo min mogelijk verslonzen.
= een moeilijke spiergroep die wekelijks veel strafwerk nodig heeft. ;)

Thanks voor je feedback! Zal calves er gewoon nog bijproppen......is niet heel veel tijd extra natuurlijk.....

Zo nu bijna tijd voor de lunchwandeling......nog steeds fasted dus straks lekker eten. Vanmorgen ook op de fiets naar het werk btw..........

Thanks voor je feedback! Zal calves er gewoon nog bijproppen......is niet heel veel tijd extra natuurlijk.....

Verstandig, maar beter nog (je zegt zelf al als de tijd het toelaat) train je UB/LB.
Nu heb je zoveel compounds in je FB zitten dat je je energie niet optimaal gebruikt.

Zo nu bijna tijd voor de lunchwandeling......nog steeds fasted dus straks lekker eten. Vanmorgen ook op de fiets naar het werk btw..........
Jij ook weer vandaag op de fiets? :)
Ik heb net de wandeling er op zitten. Zo lekker eten.... :eating:

Ok guys de log van gister........was wederom druk in de gym, maar dat mocht de pret niet drukken........was trouwens wel goed warm en vochtig zeg........

Squats
1x20x20
1x14x40
1x8x60
4x8x80
1x10x60, gewoon lekker veel reps vandaag.......resultaat was wel dat ik meteen zeiknat was.........:eek:

RDL
1x12x30
1x10x50
3x10x80, ook hier gewoon lekker......

Pull Ups
3x8xBW, redelijk langzame reps. krijg bij deze oefening altijd zo'n lekkere pomp

Incline BP
1x20x20
1x12x30
3x10x40, heerlijke pomp

DB BP
1x10x20
2x10x22, makkelijk

One arm DB row
3x10x28, ging prima en ook hier een lekkere pomp

Calf raises (smith)
1x12x45
3x10x85, kuitjes lekker vol en strak

Totale tijd in de gym; ongeveer 90 minuten, dus best lang.

Wel een dikke tegenvaller daarna........zat relaxt op de bank met mijn linkerarm om mijn vriendin en na een lange tijd zo gezeten te hebben besloot ik anders te gaan zitten, haal mijn arm omhoog en het schiet in mijn schouder...........vannacht slecht geslapen hierdoor en ik voel het nu nog.......hopelijk trekt dit snel weg :(:(:(

Niet aan je vriendin zitten na een training!
Wanneer het er plots inschiet gaat het meestal wel vrij snel weer weg toch

Niet aan je vriendin zitten na een training!
Wanneer het er plots inschiet gaat het meestal wel vrij snel weer weg toch

Niet aan mijn vriendin zitten? Of het nu wel of niet na een training is.......dat zal een hele opgave zijn (ondoenlijk zelfs):D.
Hoop dat het inderdaad er snel weer "uitschiet"......

Zow net weer de lunchwandeling gehad en ben vandaag weer op de fiets naar het werk.......nu lekker eten.......mjam mjam mjam

Hoe veel moet je dan fietsen enkele reis?

Hoe veel moet je dan fietsen enkele reis?

Hahaha shit nu ben ik busted......

Ik denk ongeveer 4 km. Ik fiets het in ieder geval binnen een kwartier. Maar in my defence.....terug is wel heuvel op (and again busted want heen heuvel af)

Elke inspanning is meegenomen toch? ik vroeg het me alleen af, ik wil eigenlijk ook weer af en toe fietsend naar mijn werk, maar afhankelijk van de locatie waar ik die dag moet zijn is het 12 of 20 km, en ik ben "bang" dat ik dan niet veel energie meer overhoud voor het stoeien met gewichten, ook omdat mijn werk soms wel eens inhoud dat ik 4 a 5 uur sta/rondloop.

Elke inspanning is meegenomen toch? ik vroeg het me alleen af, ik wil eigenlijk ook weer af en toe fietsend naar mijn werk, maar afhankelijk van de locatie waar ik die dag moet zijn is het 12 of 20 km, en ik ben "bang" dat ik dan niet veel energie meer overhoud voor het stoeien met gewichten, ook omdat mijn werk soms wel eens inhoud dat ik 4 a 5 uur sta/rondloop.

Ja dat snap ik met die afstand. Voor mij zie ik het als een lekkere warming up.

Helaas nog steeds last van mijn linkerschouder, maar gelukkig wordt t wel minder........vandaag dus maar meer focus op benen, terwijl ik graag weer een flinke FB had neergezet.

Here we go:

Squats
1x20x20
1x10x60
1x6x80
3x5x100, VPR.......lekker.....op naar 5x5x100
2x5x90, om het af te maken

Leg ext
1x10x30
1x10x40
1x10x50
2x10x60, tandjes op elkaar en door douwen.......

Leg curl
1x10x30
1x10x40
2x10x45, fik erin....

Hyper extensions
1x15xBW
3x10xBW+20

Pec deck (wilde toch iets borst en rug doen vandaag)
1x10x30
1x10x40
1x10x50
2x10x60, ging wel ok met de schouder gelukkig

BOR
1x20x20
1x10x40
3x8x60, easy

Triceps rope pull down
1x20x10
2x10x20, dit voelde niet zo lekker aan de schouder, dus rustig aan gedaan

EZ bar curls
1x10x25
2x10x30

En klaar ermee...........lekker dat de squats nog steeds vooruitgaan.......! Me happy
Gewicht vanmorgen 79,2 kg, dus ook dit gaat nog steeds omlaag.

Gaat goed hier man!! :cheer:

Zo na een week eindelijk weer iets om te loggen......tja dat heb je als je op reis moet voor het werk en geen gym in het hotel hebt.........gelukkig wel op onderhoud kunnen blijven eten! En dat is al een hele winst........zeker in Italie. :o

Gister fasted naar het werk gefietst en na het werk meteen gaan sporten. Het is een LB geworden, heb namelijk nog steeds een stekende pijn in mijn schouder als ik mijn arm achter mijn rug plaats en kracht moet zetten (bijvoorbeeld uittrekken van een blouse)......vanavond toch wel een UB op het programma dus maar voorzichtig aan doen.

Squats
1x20x20
1x12x60
1x8x80
1x6x90
2x5x95, pffffff erg warm......100 zit er dit keer niet in.....
1x5x90
1x5x80, om het af te maken

RDL
1x20x20
1x12x60
1x8x80
3x8x100

Calf Raises in Smith
1x8x80
1x8x100
3x8x120

Leg Press
1x12x80
1x10x120
3x8x140, zweten als een otter.........vind dit altijd zo zwaar als ik al gesquat heb....

Leg Curl
1x12x30
3x10x40, branden.....

Gisteravond ook nog wat wezen hardlopen met de vriendin, die wilde weer beginnen met hardlopen, dus ik dacht dat is mooi wat extra cardio.......:D:D

Goed dat je er weer bent! Ook goed genoten van je vakantie? (Dat is ook wel zo belangrijk).

Terug
Naar boven