Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een blouse is dan ook voor vrouwen
Hoezo? En zeker voor mijn werk "moet" ik deze wel dragen.......
Mooie serie squats wel, het kan niet elke keer feest zijn!
Ik las Italië en ik dacht gelijk aan vakantie! (en had niet goed gelezen dat het voor je werk was).VakantieNee ik was daar voor mijn werk en dat waren lange dagen, helaas
Ik las Italië en ik dacht gelijk aan vakantie! (en had niet goed gelezen dat het voor je werk was).

.
, daarna lekker eten.

Jij over je contest-twijfels heen? Hoop het wel, want je bent een voorbeeld voor me!
. Perfect zo.
, dus zondag een brakdagje met misschien aan het einde van de dag nog hardlopen. Maandag dan weer knallen
amaai heb de laatste weken van je log ff ingehaald nice man!
Hoe flik je die romanian deadlifts zo zwaar![]()
. Tsja die RDL......weet ik eigenlijk ook niet.......doe het gewoon. Denk er ook niet zo over na eigenlijk en ben waarschijnlijk teveel gefocust op mijn bench 
Goede legday! Die tintelingen in je vorige training herken ik ook, ik heb dat vaak in mijn triceps. Voelt raar, maar toch ook weer lekker!Welk festival ga je heen? Veel plezier!

Franky Rizardo is altijd goed! Zijn bloomingdale CD uit 2013 vorige week nog lekker opgeknald toen het zo een lekker weer was.

.......draai zelf ook altijd het liefste deephouse......Zweet je je niet de t*ring op je werk dan? Dat heb ik vaak als ik een lunchwandeling maak..anochtend weer fasted gefietst en de lunchwandeling zal er ook zeker wel komen met dat mooie weer, daarna lekker eten.

Zweet je je niet de t*ring op je werk dan? Dat heb ik vaak als ik een lunchwandeling maak..
Lekkere workout in ieder geval!!
Lekker hoor..vanavond weer UB! Welk festival trouwens?
Edit: Ik zie het al...nice![]()