AndroidHealthClinic

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Een blouse is dan ook voor vrouwen :gay:

Mooie serie squats wel, het kan niet elke keer feest zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Een blouse is dan ook voor vrouwen :gay:

Hoezo? En zeker voor mijn werk "moet" ik deze wel dragen.......

Mooie serie squats wel, het kan niet elke keer feest zijn!

Squats waren zeker wel aardig, alleen de 100 zat er nu niet in......volgende keer gewoon weer

Ik las Italië en ik dacht gelijk aan vakantie! (en had niet goed gelezen dat het voor je werk was).

Haha ik snap het wel........het was er wel erg lekker weer, dus 's avonds wel lekker buiten kunnen eten en op het terras genoten van heerlijke wijn

Dat was weer een nette training hoor.

Mijn log van gisteravond.

Lang leve de warmte.....het was zomaar niet zo heel druk in de gym.......:).
Heb nog steeds een klein beetje last van mijn schouder, maar wilde toch voorzichtig aan trainen......nou dat is toch wat anders gelopen......

Dumbbell BP
1x16x18
1x10x22
1x8x24
2x8x26
1x9x26, kreeg er lekker nog een extra rep uit en had total nog geen last van mijn schouder......me happy!
1x12x22, ff volpompen......

Pull ups
3x8xBW, ging nu wel wat moeilijker, vooral door de warmte. Ongelovelijke pomp......onderarmen tintelden er zelfs van:eek:

Incline dumbbell BP
1x14x14
3x10x18, deze wat lichter gepakt ivm schouder. Durfde niet zwaarder, maar dan gewoon wat meer reps. Ging lekker

One arm dumbbell row
3x10x24

Skull Crushers
2x8x35
1x5x35, fail.......

Bb curls
3x10x25

En klaar. Durfde nog geen aparte schouderoefening er bij te pakken, dus hierbij gelaten.

Vanochtend weer fasted gefietst en de lunchwandeling zal er ook zeker wel komen met dat mooie weer:cool:, daarna lekker eten.

Vanavond staat een LB-training op het programma en daarna weer ff hardlopen met de vriendin. Zal een training worden met lage gewichten en veel reps.......heb nog steeds spierpijn van de vorige LB en dan vooral in mijn kuiten........heerlijk:D:D:D

Gaat lekker hier !

Ja inderdaad, zit op het moment in een goede flow.......lekker ook om het hardlopen erbij te doen samen met mijn meisje. Is voor mij extra cardio en q-time samen. Zeker met het mooie weer.....Jij over je contest-twijfels heen? Hoop het wel, want je bent een voorbeeld voor me!

Ok guys, gister zeer gemotiveerd weer richting de gym getrokken! Wel nog flinke spierpijn van de vorige LB, voornamelijk in de kuiten.
Eenmaal aangekomen werd de motivatie nog groter.........alle p*ssy's zijn vertrokken denk ik vanwege het warme weer.........:D. Perfect zo.

Squats
1x20x20
1x14x40
1x10x60
3x8x80, pfoe mijn benen voelden erg zwaar aan.......en was flink puffen met die warmte.....
1x10x60, om het ff af te maken.....

Hyper extensions
1x16xBW
3x10xbw+20

Leg Press
1x12x80, slowwwwww
1x10x100, and again very slowwwwww
3x10x120, had nog wel wat kunnen verhogen, maar vond het even prima zo.....

Leg Curls
1x10x30
3x10x40, burnnnnnn

Leg extensions
1x10x30
3x10x40, gewoon prima

Daarna naar huis gelopen en even later gegeten. Ff laten zakken en toen met de vriendin gaan hardlopen, half uurtje onderweg, dus gewoon lekker en easy.

Vandaag weer een UB op het programma, zaterdag een festival :cool:, dus zondag een brakdagje met misschien aan het einde van de dag nog hardlopen. Maandag dan weer knallen:D

amaai heb de laatste weken van je log ff ingehaald nice man!

Hoe flik je die romanian deadlifts zo zwaar ???

Goede legday! Die tintelingen in je vorige training herken ik ook, ik heb dat vaak in mijn triceps. Voelt raar, maar toch ook weer lekker! :D Welk festival ga je heen? Veel plezier!

amaai heb de laatste weken van je log ff ingehaald nice man!

Hoe flik je die romanian deadlifts zo zwaar ???

Welkom terug dan :D. Tsja die RDL......weet ik eigenlijk ook niet.......doe het gewoon. Denk er ook niet zo over na eigenlijk en ben waarschijnlijk teveel gefocust op mijn bench :(

Goede legday! Die tintelingen in je vorige training herken ik ook, ik heb dat vaak in mijn triceps. Voelt raar, maar toch ook weer lekker! :D Welk festival ga je heen? Veel plezier!

Was inderdaad een ok legday, maar ook niet meer dan dat hoor.......volgende LB-training weer eens knallen en hopelijk squats weer op 100 kg.

Free your mind in Arnhem, lekker dicht bij huis, dus met de trein, en altijd vol met bekenden........lekker chillen bij de Flow-stage van Franky Rizardo :cool:

Franky Rizardo is altijd goed! Zijn bloomingdale CD uit 2013 vorige week nog lekker opgeknald toen het zo een lekker weer was.

Franky Rizardo is altijd goed! Zijn bloomingdale CD uit 2013 vorige week nog lekker opgeknald toen het zo een lekker weer was.

Ja en zeker als het mooi weer is dan ben ik helemaal happy :cool::D.......draai zelf ook altijd het liefste deephouse......

anochtend weer fasted gefietst en de lunchwandeling zal er ook zeker wel komen met dat mooie weer:cool:, daarna lekker eten.
Zweet je je niet de t*ring op je werk dan? Dat heb ik vaak als ik een lunchwandeling maak..

Lekkere workout in ieder geval!!

Lekker hoor..vanavond weer UB! Welk festival trouwens?

Edit: Ik zie het al...nice:D

Zweet je je niet de t*ring op je werk dan? Dat heb ik vaak als ik een lunchwandeling maak..

Lekkere workout in ieder geval!!

Lekker hoor..vanavond weer UB! Welk festival trouwens?

Edit: Ik zie het al...nice:D

Hebben gelukkig een goede airco op kantoor. Anders zou het inderdaad erg zweten worden. Heb ik straks als ik terug naar fiets en thuis aan kom. Gelukkig meteen de gym-kleding aan en weer door.......

Heb nu nog spierpijn ook in UB van eergisteren, dus vandaag ook gewoon lekker pompen denk ik. Heb een proefmonster PWO van XXL bij mijn bestelling gekozen en die zal ik vandaag kunnen ophalen, dus dat doe ik waarschijnlijk eerst uit mijn werk. Ben benieuwd wat het gaat doen. 1 keer eerder geprobeerd en merkte het toen wel, al kan het natuurlijk ook placebo zijn......

Terug
Naar boven