XXL Nutrition

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

• Topic Starter Topic Starter
Zowwww hier ben ik weer.......mijn logje van gisteren. Na het werk direct naar huis en een PWO'tje erin. Aangekomen bij de gym is het lekker rustig dus hop meteen het squat rack in en knallen met een heerlijke podcast van Avicii........ondanks volume op hoog en blik op oneindig wel 3 keer gestoord hoe lang ik nog bezig ben.......nou dat duurt dus nog wel ff dus back-off het is nu eens mijn beurt.........grrrrrrrrrr

Dusssssss

Squats
1x20x20
1x12x60
1x8x80
1x5x100
5x5x105!!!! Yesssssssss VPR! Nieuw PR zit er dus ook aan te komen!

RDL
1x20x20
1x12x60
1x10x80
3x8x100

Calf raises vertical leg press
1x10x100
1x10x110
1x10x120
2x10x130, lekker branden

Leg curl
1x10x42,5
1x10x47,5
2x10x52,5

Leg raises
3x12

Leg extensions
1x10x40
1x10x45
1x10x50
1x10x55
1x10x60

En klaar..............

Gewicht vanmorgen op 81,6, maar gisteravond na de training nog de kermis over geweest en wat oliebollen gescoord. Die heerlijk opgegeten thuis op de bank terwijl ik mijn sets aan het voorbereiden was voor morgen!

• Like
Waarderingen: Inb4
Nice, op naar de 110kg squat. Wilde je nu met een clean bulk gaan beginnen?

Nice, op naar de 110kg squat. Wilde je nu met een clean bulk gaan beginnen?

Thanks, inderdaad op naar de 110 (grote doel is natuurlijk 3 grote platen aan iedere kant!)............ben inderdaad begonnen aan een licht bulk. Weet eigenlijk niet tot hoe lang ik dit wil doortrekken. (misschien 90 kg) Ben namelijk bang dat ik mezelf snel weer vet ga vinden en toch weer ga cutten.......

Squats
1x20x20
1x12x60
1x8x80
1x5x100
5x5x105!!!! Yesssssssss VPR! Nieuw PR zit er dus ook aan te komen!

Hmmmmh die overstap van 5 x 5 ga ik ook maken op de Squat, dat brengt toch zeker wat dat 5 x 5

Wat zijn je Stats nu Koppie ? (las iets van 90 kg)

Progressie maak je zekers :thumbs:

Hmmmmh die overstap van 5 x 5 ga ik ook maken op de Squat, dat brengt toch zeker wat dat 5 x 5

Wat zijn je Stats nu Koppie ? (las iets van 90 kg)

Progressie maak je zekers :thumbs:

Ja die 5x5 helpt zeker!
Mijn gewicht zat vanmorgen op 81,2 kg. Ik zat vorig jaar januari nog op zo'n 96 kg......ben nu begonnen aan een lichte bulk en ben erg benieuwd wat dat met mijn kracht gaat doen. Heb de hele tijd in mijn cut progressive kunnen maken (ook al ging dat niet altijd even snel).

Heb gister ook BB BP weer eens gedaan ipv met dumbbells........en dat heeft zeker geholpen :D:D:D.......zal het zo meteen even loggen!

• Like
Je bent wel echt van de dumbbells de laatste tijd, nette gewichten hoor voor de BP.

Lekkere gewichten op dumbells idd, ben ook benieuwd of dit invloed gaat hebben op je gewone bench.

Gister dus eens geswitched naar gewone BP ipv met DB's.........was toch ook wel nieuwsgierig geworden wat het zou doen......

Hierbij dus mijn log. Wat is het trouwens toch lekker om op zondag te sporten. Niet te druk in de gym en een veel relaxtere sfeer. Dus lekker muziekje in de oren en gaan. Had zaterdag nog wel gedraaid dus was wel een beetje brak van wat minder slaap, maar niet zeiken en gewoon knallen.......

BOR
1x20x20
1x12x40
1x10x50
1x8x60
3x8x70, mweh........dit kon beter. Enige excuus wat ik hierbij kan verzinnen is dat ik de avond ervoor ook de geluidsman nog geholpen had met opruimen en dat waren best wel veel spullen.......

BP, nou daar gaan we dan!!!
1x20x20
1x10x40, nu voel ik al dat het veel makkelijker ging dan de laatste keer (weet niet eens meer hoe lang geleden dat was)
1x8x50, easy
1x6x60, nog steeds lekker
5x5x70.....:eek::eek::eek:........Dikke VPR! Volgens mij was ik de keren dat ik BP deed aan het k*tten met 3x3 ofzo.......me happy!!!!

Incl db bp
1x10x20
1x8x22, 24kg db's in gebruik dus dan maar naar de 26
3x8x26......lekkerrrrrrr

Rev lat pull down
1x12x50
3x10x75, mweh.........rugoefeningen lopen vandaag toch niet super.....

Side raises
1x10x8
4x8x10, ging erg lekker

Triceps dips
3x12xbw, prima!

EZ bar curls
3x10x30, gewoon beetje pompen.......

Potver jongens en meisjes wat was dit een lekkere training! Vooral de vooruitgang op BP geeft me een geweldige boost!
Vanavond een LB op de planning!

Skull crushers
3x12x30, ook hier beetje pompen

• Like
Ja die 5x5 helpt zeker!
Mijn gewicht zat vanmorgen op 81,2 kg. Ik zat vorig jaar januari nog op zo'n 96 kg......ben nu begonnen aan een lichte bulk en ben erg benieuwd wat dat met mijn kracht gaat doen. Heb de hele tijd in mijn cut progressive kunnen maken (ook al ging dat niet altijd even snel).

Heb gister ook BB BP weer eens gedaan ipv met dumbbells........en dat heeft zeker geholpen :D:D:D.......zal het zo meteen even loggen!

Sooh "vette" progressie dan, netjes

Gister dus eens geswitched naar gewone BP ipv met DB's.........was toch ook wel nieuwsgierig geworden wat het zou doen......

Hierbij dus mijn log. Wat is het trouwens toch lekker om op zondag te sporten. Niet te druk in de gym en een veel relaxtere sfeer. Dus lekker muziekje in de oren en gaan. Had zaterdag nog wel gedraaid dus was wel een beetje brak van wat minder slaap, maar niet zeiken en gewoon knallen.......

BOR
1x20x20
1x12x40
1x10x50
1x8x60
3x8x70, mweh........dit kon beter. Enige excuus wat ik hierbij kan verzinnen is dat ik de avond ervoor ook de geluidsman nog geholpen had met opruimen en dat waren best wel veel spullen.......

BP, nou daar gaan we dan!!!
1x20x20
1x10x40, nu voel ik al dat het veel makkelijker ging dan de laatste keer (weet niet eens meer hoe lang geleden dat was)
1x8x50, easy
1x6x60, nog steeds lekker
5x5x70.....:eek::eek::eek:........Dikke VPR! Volgens mij was ik de keren dat ik BP deed aan het k*tten met 3x3 ofzo.......me happy!!!!

Incl db bp
1x10x20
1x8x22, 24kg db's in gebruik dus dan maar naar de 26
3x8x26......lekkerrrrrrr

Rev lat pull down
1x12x50
3x10x75, mweh.........rugoefeningen lopen vandaag toch niet super.....

Side raises
1x10x8
4x8x10, ging erg lekker

Triceps dips
3x12xbw, prima!

EZ bar curls
3x10x30, gewoon beetje pompen.......

Potver jongens en meisjes wat was dit een lekkere training! Vooral de vooruitgang op BP geeft me een geweldige boost!
Vanavond een LB op de planning!

Skull crushers
3x12x30, ook hier beetje pompen

Heel nice die bench, ik ken het gevoel als er wat meer reps gemaakt kunnen worden.

Laat staan dit :eek:

Sooh "vette" progressie dan, netjes

Heel nice die bench, ik ken het gevoel als er wat meer reps gemaakt kunnen worden.

Laat staan dit :eek:

Stond er zelf ook echt versteld van..........zat gewoon met een dikke smile op die bench tussen mijn setjes door hahaha

• Like
Stond er zelf ook echt versteld van..........zat gewoon met een dikke smile op die bench tussen mijn setjes door hahaha

Progressie is nooit lineair (op beginnersgains na), dat blijkt nu maar weer eens.

Ook de smile herken ik :D

Ok en hier is mijn LB trainingslogje van gisteravond. Helaas weer druk in de gym en ik had niet al teveel tijd. Dus maar de belangrijkste oefeningen goed gepakt!

Squats
1x16x40
1x12x60
8x10x80, sjeesssss dit was echt doodgaan.........vanmorgen op de fiets naar het werk meteen weer de benen helemaal vol.....

RDL
1x20x20
1x10x60
1x8x80
3x5x100

Leg press
1x10x120
3x10x160, bibberende beentjes........

Leg raises
3x12

And that's all folks..........toch een voldaan gevoel en dan voornamelijk door die cardio-squats..........
Vandaag rustdagje en dan morgen weer lekker UB op het programma!

Ciao

• Like
Niet veel tijd en dan 8x10 squatten. :D

Niet veel tijd en dan 8x10 squatten. :D

Kan je nagaan.......had weinig rust tussendoor.........:rolleyes: en vind de squats en RDL toch wel de belangrijkste oefeningen van mijn LB, dus daar wil ik niet al te veel op beknibbelen, dan maar minder andere oefeningen.

Ok hierbij de training van gisteravond. Had maar kort de tijd om te trainen maar wilde er toch zoveel mogelijk uithalen. Dus minder relaxt en zeker minder rust tussen de setjes door......rechterschouder al de hele dag een beetje zeurderig......geen goed voorteken

Pull ups
10
8
8

BP
1x16x20
1x8x40
1x4x60, mhmmmm rechterschouder voelt toch niet lekker
1x5x70, dit wordt 'm niet......over op db bp

DB BP
1x5x26
1x5x30
1x5x32
2x5x34
1x4x34, dikke fail op de 5de rep......bummer...

Incl db flyes
1x10x14
1x8x18
2x8x20, easy

Seated cable row hammer grip
1x8x50
1x8x60
1x8x65
1x8x70, lekker

Triceps push downs
1x12x20
1x8x25
1x8x30, armen lekker vol

Side raises
5x8x10, volgende keer verhogen

EZ bar curls
3x8x30

Daarna snel naar huis en meteen douchen.....
Vanavond een LB train op de planning waar ik als het goed is meer tijd voor heb en die dus ook lekker ga nemen!

Rare is trouwens wel dat ik na de training en ook vandaag nergens meer last van (lijk) te hebben in mijn schouder???

Rare is trouwens wel dat ik na de training en ook vandaag nergens meer last van (lijk) te hebben in mijn schouder???
Dat ken ik. Last van mijn linkerschouder en na een flinke sessie OHP en Side Lateral Raises nergens meer last van.

Dat ken ik. Last van mijn linkerschouder en na een flinke sessie OHP en Side Lateral Raises nergens meer last van.

Hey Race.......fijn weer wat van je te horen hier......:thumbs:. Ja ik vind het ook apart. Ik denk dat ik de volgende keer eerst warm up doe d.m.v. wat side raises.....

Hey Race.......fijn weer wat van je te horen hier......:thumbs:. Ja ik vind het ook apart. Ik denk dat ik de volgende keer eerst warm up doe d.m.v. wat side raises.....
Thanks. :)
Ik doe altijd een warmup met 5kg side raises en dan thumbs down.

Terug
Naar boven