Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Thanks.
Ik doe altijd een warmup met 5kg side raises en dan thumbs down.
Volgende UB ga ik dit meteen ook doen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks.
Ik doe altijd een warmup met 5kg side raises en dan thumbs down.
BP
1x16x20
1x8x40
1x4x60, mhmmmm rechterschouder voelt toch niet lekker
1x5x70, dit wordt 'm niet......over op db bp
Zo snel mogelijk (band) facepulls en band pull aparts gaan doen. Die oefeningen redden gewoon je schouders.rechterschouder al de hele dag een beetje zeurderig......geen goed voorteken
Zo snel mogelijk (band) facepulls en band pull aparts gaan doen. Die oefeningen redden gewoon je schouders.
Je kunt altijd een setje kopen, dan kun je ze meenemen of gewoon thuis doen.Zal me hier eens in gaan verdiepen. Volgens mij hebben we geen bands liggen bij ons, maar face pulls kunnen natuurlijk wel.
Je kunt altijd een setje kopen, dan kun je ze meenemen of gewoon thuis doen.
Je kunt ze als warming up doen of als een volwaardige oefening in je schema, desnoods supersetten met bench of OHP. Maar behandel ze als een serieuze lift: ze mogen zwaar aanvoelen en geleidelijk aan meer weerstand gebruiken werkt prima. Zijn ook perfect voor die dikke rear delts. Qua sets reps gebruik ik veel variatie: 5x10, 3x12, 3x15, 5x20 etc.Inderdaad is dat ook een optie! Deze doe je altijd als warming up? En hoe zou jij dat dan aanraden? 3 setjes van 12 ofzo?
Gewoon een paar lichte banden kopen en meenemen, je kan er zo ontzettend veel goede oefenkngen voor je schouders mee doen. Als je wat lichte oefeningen tussen je BP sets door doet kost het je ook geen tijd. Persoonlijk vind ik YTWL’s zoals Alan Thrall ze doet erg fijn.
Je kunt ze als warming up doen of als een volwaardige oefening in je schema, desnoods supersetten met bench of OHP. Maar behandel ze als een serieuze lift: ze mogen zwaar aanvoelen en geleidelijk aan meer weerstand gebruiken werkt prima. Zijn ook perfect voor die dikke rear delts. Qua sets reps gebruik ik veel variatie: 5x10, 3x12, 3x15, 5x20 etc.
....

, yessssss en nog twee setjes ook, hierna toch maar iets verlagen

).........wil ik niet en zou al niet eens weten waar ik het vandaan zou moeten halen.......en ik weet zeker dat er nog genoeg inzit zonder middelen........Ah! Creatine! Dat is hetzelfde als Winny.Hahaha nee man (zou je bijna gaan denken, misschien zit er iets in mijn crea).........wil ik niet en zou al niet eens weten waar ik het vandaan zou moeten halen.......en ik weet zeker dat er nog genoeg inzit zonder middelen........

..........maar niet voor jou toch? Jij was een non-responder op creatine meen ik me te herinneren?!Yep, ik reageer helemaal niet op crea. Geen gewichts- en krachttoename. Misschien reageer ik ook niet op AAS...Dat verklaart een hele hoop..........maar niet voor jou toch? Jij was een non-responder op creatine meen ik me te herinneren?!

Yep, ik reageer helemaal niet op crea. Geen gewichts- en krachttoename. Misschien reageer ik ook niet op AAS...![]()