XXL Nutrition

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Hey Robo......leuk dat je volgt. Log je zelf ook? Ik haal in ieder geval wel motivatie uit het feit dat mijn log gevolgd wordt. :thumbs:

Ja hoor, logje staat in handtekening. Maar is vanaf 0 beginnen met stronglifts schema, dusja niet zo heel boeiend op dat vlak :rolleyes:. Ik vind het al motiverend om iemand anders zijn log te volgen :D. Ik volg er eigenlijk veel maar reageer eigenlijk maar zelden. Ga ik is wat meer doen, alleen maar leuk voor de TS.

• Topic Starter Topic Starter
Zo daar zijn we weer na een paar rustdagen gisteravond weer lekker getraind. Helaas was het druk en hadden alle fit-girls weer zo'n dag dat ze mij in de weg moesten gaan zitten......:mad:. Al waren er ook een hele hoop gasten die kwamen vragen hoeveel sets ik nog moest squatten........OPZOUTEN allemaal ik wil lekker trainen en geen gezeik!:p

Squats
1x20x20
1x8x60
1x6x80
1x6x100
1x5x120, pfff erg heavy......toch maar weer even verlagen
4x5x110, okay

Rack pulls
1x20x20
1x10x60
1x8x80
1x6x100
1x5x120
2x5x140, erg zwaar ook, maar wel volbracht!

Leg raises
2x14
1x12

Leg press
1x10x120
1x10x160
1x10x180
1x10x190

Leg curl
1x10x40
1x10x50
2x10x55

Geen calf raises meer kunnen doen en ook geen leg extensions. Geen zin om nog langer te wachten dus er maar mee gestopt. Vanavond weer lekker UB knallen!:D

Je gaat hard man op de Squats, zit behoorlijk progressie in (?)

Lekkere training voor de rest, rack pulls ook flinke gewichten (lijkt het), ik heb er verders geen ervaring mee

Hoezo houd je het bij squatten op 1 set van 120kg, en probeer je niet gewoon ook een tweede? (niet dat ik in de buurt kom :))

Je gaat hard man op de Squats, zit behoorlijk progressie in (?)

Lekkere training voor de rest, rack pulls ook flinke gewichten (lijkt het), ik heb er verders geen ervaring mee

Thanks, ja die squats gaan inderdaad wel lekker ja. Rack pulls voelde gister wel zwaar aan. Had gehoopt daar progressie te kunnen boeken door een extra set, maar dat zat er gewoon niet in........volgende keer weer. Sinds ik ben gaan bulken zie ik overall een goede vooruitgang, wil eigenlijk nooit meer gaan cutten hahaha......

• Like
Waarderingen: Inb4
Hoezo houd je het bij squatten op 1 set van 120kg, en probeer je niet gewoon ook een tweede? (niet dat ik in de buurt kom :))

Omdat de 5de rep al een dikke grinder was........volgende keer zal er wel een extra set komen, daar ben ik van overtuigd! Volgens mij zat ik in januari nog met squats van 80 kg ofzo, dus wat ik kan moet jij ook zeker kunnen!

Thanks, ja die squats gaan inderdaad wel lekker ja. Rack pulls voelde gister wel zwaar aan. Had gehoopt daar progressie te kunnen boeken door een extra set, maar dat zat er gewoon niet in........volgende keer weer. Sinds ik ben gaan bulken zie ik overall een goede vooruitgang, wil eigenlijk nooit meer gaan cutten hahaha......

Haha, ik spreek je over een paar maandjes nog wel eens omtrent dit onderwerp :cool:

Haha, ik spreek je over een paar maandjes nog wel eens omtrent dit onderwerp :cool:

Ik denk niet eens dat je zo lang hoeft te wachten...........moet me er elke keer weer toe zetten om deze bulk door te zetten en niet weer te gaan cutten. Wil nu echt spiermassa erbij hebben voordat ik weer ga cutten.........:flexing:

• Like
Ik denk niet eens dat je zo lang hoeft te wachten...........moet me er elke keer weer toe zetten om deze bulk door te zetten en niet weer te gaan cutten. Wil nu echt spiermassa erbij hebben voordat ik weer ga cutten.........:flexing:

Tja ik ken het idem hier, ik zit nu ook op een moment dat ik telkens denk: ik ga nog even verder met mijn surplus.
Mijn taille wordt echt to much

Je Bench is niet slecht Koppie, ik kan zo 1,2,3 niets terugvinden over je Ohp.

Hoeveel press je dan ?

Je Bench is niet slecht Koppie, ik kan zo 1,2,3 niets terugvinden over je Ohp.

Hoeveel press je dan ?

Doe helemaal geen OHP. Mijn max met DB press was 3x8x16kg/db..........heb nogal blessuregevoelige schouders.......side raises gaan me goed af......heb ook wel seated MP gedaan, maar ook dat voelt niet echt super.......

• Like
Die squats gaan lekker man! Evt kan je bij je laatste set er ook voor kiezen om ipv te deloaden naar 110, wel 120 te pakken maar dan minder reps dan de set er voor (3 ipv 5 ofzo, puur hoe ze aanvoelen). Wil zelf nog wel eens hebben dat ik na de eerste set met het zware gewicht, welke redelijk lastig gaat, de 2e set makkelijker gaat omdat ik mij beter in kan stellen op het gewicht ofzo..

Die squats gaan lekker man! Evt kan je bij je laatste set er ook voor kiezen om ipv te deloaden naar 110, wel 120 te pakken maar dan minder reps dan de set er voor (3 ipv 5 ofzo, puur hoe ze aanvoelen). Wil zelf nog wel eens hebben dat ik na de eerste set met het zware gewicht, welke redelijk lastig gaat, de 2e set makkelijker gaat omdat ik mij beter in kan stellen op het gewicht ofzo..

Herken me er wel in dat ik af en toe makkelijker de tweede set doorkom in vergelijking met de eerste, maar dit was pas de tweede keer dat ik een set met 120 kg doe..........volgende keer ga ik zeker minimal een tweede set proberen, dat beloof ik :rolleyes:

Mooie getallen op Squat.

Trainingen gaan vlotjes.
Hou je je macros bij in je bulk of ga je op gevoel?

Mooie getallen op Squat.

Trainingen gaan vlotjes.
Hou je je macros bij in je bulk of ga je op gevoel?

Thanks. Ik hou mijn macro's af en toe bij, om te checken of ik nog goed zit. Mijn ochtend en middageten ziet er standaard hetzelfde uit dus weet ik al wat ik binnenkrijg. Rest doe ik op gevoel. Weet dat ik aan mijn eiwitten en vetten kom en dat ik aankom, dus het gaat goed. Vanmorgen stond ik op 83 kg rond, terwijl ik gisteravond nog zoute popcorn heb gegeten, dus daar zit ook zeker extra vocht bij.

Thanks. Ik hou mijn macro's af en toe bij, om te checken of ik nog goed zit. Mijn ochtend en middageten ziet er standaard hetzelfde uit dus weet ik al wat ik binnenkrijg. Rest doe ik op gevoel. Weet dat ik aan mijn eiwitten en vetten kom en dat ik aankom, dus het gaat goed. Vanmorgen stond ik op 83 kg rond, terwijl ik gisteravond nog zoute popcorn heb gegeten, dus daar zit ook zeker extra vocht bij.

Duidelijk :thumb:

Ik kom eens even kijken wat hier gebeurt....
Mooie squats! Benen gaan je goed af zie ik.

En UB dus ook wel. PR's vorige week!! Altijd lekker :)

Ik kom eens even kijken wat hier gebeurt....
Mooie squats! Benen gaan je goed af zie ik.

En UB dus ook wel. PR's vorige week!! Altijd lekker :)

Hey Neet, dat vind ik een hele eer!

Ja trainen gaat steeds lekkerder sinds ik aan mijn bulk ben begonnen........merk ook wel dat mijn mindset daardoor nog beter is geworden. In plaats van denken dat het niet kan toch vaak wel proberen en dan lukt t ook nog.........

De UB-training van gisteravond even loggen. Ik had er echt gruwelijk veel zin in en gelukkig was het qua drukte niet te erg dat dat mijn stemming zou doen omslaan. Kon lekker mijn ding doen zonder te hoeven wachten of oefeningen te moeten omwisselen. Thuis een PWO'tje erin en daarna op naar de gym.....

BOR
1x20x20
1x10x40
1x8x60
4x8x80, mhmmmm hier had ik genoeg aan. Wilde niet verzwaren.....

Side raises als warm up voor DB BP
2x12x6, oef schouders al in de fik en dat merkte ik dus tijdens het eerste gedeelte van de DB BP, tot ik tussendoor besloot iets langer pause te nemen....

DB BP
1x8x22
1x8x24
1x8x26
1x8x28
1x6x30
1x5x34
1x5x36, zal ik het doen? JA ik doe het.........
2x4x38!!!! 5de reps zaten er echt niet in, maar toch PR..........
1x3x38 bij de 4de rep kwam ik maar een paar centimeter de lucht in.......
Volgende DB's zijn de zwaarste in de gym.......ze komen in de buurt!!!! :D:D:D

Incl flyes
5x8x18, pinken naar elkaar toe bovenin voor die extra squeeze........heerlijk vol die borst!

Reverse lateral pull down
1x5x50
1x5x60
1x5x70
3x10x85, :eek::eek: uhmmmm ik dacht dat ik al op de 85 kg zat, maar dat was dus niet het geval.........dikke vette PR hier dus ook. Dacht al wat gaat dit zwaar!!! En die pomp deed gewoon pijn :eek!:

Side raises
3x8x12, burrrnnnnnnn:fire::fire::fire:

Skull crushers
3x10x40
2x8x40
Zag met het laden van de EZ-bar dat er 5kg plates opzaten ipv 2.5kg.........geen zin om ze te wisselen dus dan maar met 40kg:flexbiceps:

EZ bar curls
Tja die 40kg zat er al op dus dan ook hier maar mee curlen!
3x6x40

En klaar......man wat een heerlijke training was dit zeg! Vanavond waarschijnlijk een lichte LB omdat ik mijn onderrug en benen nog wel voel, zal dus een vieze pomptraining worden :cool::cool:

Sow man, dat zijn goeie gewichten. :thumb: Het voordeel van in een bulk zitten :)

Terug
Naar boven