Fitness Seller

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

• Topic Starter Topic Starter
Zowwwww gisteravond eindelijk weer kunnen trainen en aangezien ik pas zaterdag en zondag weer kan heb ik er maar een soort van FB van gemaakt.
Thuisgekomen van mijn werk lag er een pakketje op mij te wachten......jawel de riem van @Fitness Seller met quick release, dus met nog meer motivatie naar de gym!

Meteen maar beginnen met squatten natuurlijk :D

Squats
1x20x40, er hingen al gewichten aan en die ging er echt niet eerst afhalen
1x10x60
1x6x80
1x4x100
1x2x120, hierna de belt omgedaan! Time to go!!!
5x5x130, VPR!!!! Vorige stond op 3x130 en 2x130, wat een verschil met die belt zeg! :flexgrin::flexgrin::flexgrin:
1x10x60, just for the heck of it!

DB BP
1x8x24
1x8x28
1x5x32
1x3x36
1x5x40, eerste keer een 5-repper :flexgrin:
1x4x40, Fail op de 5de
3x3x40, dit alles is dus weer een VPR!!! Die 5x5 komt in de buurt.....

Pull ups
4x8xBW, ga ze toch eens weighted proberen een volgende keer

Hyper ext
3x15xbw

En klaar.........wat een heerlijke training zeg! En wat voelde die squats goed! Knallend dit jaar uit...........:wl::wl::wl:

2x een VPR in 1 workout. :hedbang: Jij hebt je kerstdiner wel verdient! :D

2x een VPR in 1 workout. :hedbang: Jij hebt je kerstdiner wel verdient! :D

uuuuhhhmmmmmm tja dat vind ik ook, maar de weegschaal komt nu toch al wel rap in de buurt van die 87kg.......:eek::eek::eek:........
Ach januari dan ga ik cutten, dus nu niet teveel focus op die weegschaal hahaha

Goeie training.... dus de riem bevalt wel? :)

Goeie training.... dus de riem bevalt wel? :)

Ja zekers! Al ben ik bang dat ik hem morgen een tandje ruimer moet gaan zetten. Gisteravond uit eten geweest en niet eens zo heel gek veel gegeten, maar ik voelde me thuis ineens zo propvol, bleh ben er eigenlijk klaar mee nu.......dat bulken........vandaag al minder eten mee naar mijn werk. Ga het nu even loslaten tot na de feestdagen en daarna zo snel mogelijk een deftige cut inzetten!

Hier gaan de squats ook lekker zie ik!

Riempje echt zo strak mogelijk he!

Riempje echt zo strak mogelijk he!

Is niet iedereen het mee eens.....ik vond het zelf wel het fijnst op het moment dat ik hem op zijn strakst had en ik daardoor iets moeilijker heel diep kon ademhalen.......misschien even ontdekken wat het makkelijkste/beste is....

Zo net terug van wat waarschijnlijk de laatste LB training is van dit jaar.......helaas. Hopelijk kan ik volgende week nog ergens een gaatje vinden.
Nu dus maar eens alles in de strijd gegooid! Zeker met squatten........

Squats
1x20x20
1x8x60
1x6x80
1x4x100
1x2x120
2x3x140!!! (Belt) Doel van dit jaar dus wel gehaald........3 grote platen per kant voor reps!!! PR!!!!:flexgrin::flexgrin::flexgrin:
2x5x120
1x8x100

RDL
1x10x20
1x10x60
1x10x80
3x8x100

Leg curl
1x10x40
1x10x50
3x10x60 VPR

Leg raises
3x12

Calf raises in horizontal leg press
1x10x110
1x10x120
1x10x130
1x10x140
1x10x150
1x10x160

Leg extensions
1x10x40
1x10x50
1x10x60
1x10x70
1x10x75 PR

Wat een lekkere training ondanks een klein katertje van de kerstborrel met vrienden na het dj'en. Cadeautjes zijn binnen. Straks nog de boodschappen en dan vanavond helemaal niks meer......

Mooie PR’s :heart: :clap:

Nou, heb je die squat patta's in ieder geval niet voor niets gekocht. Voelt goed, he? 3 plates op squats!

Nou, heb je die squat patta's in ieder geval niet voor niets gekocht. Voelt goed, he? 3 plates op squats!

Voelt echt goed inderdaad.....! Kreeg ook al wat complimenten in de gym. Zijn er niet veel bij ons die dat redden (of überhaupt squatten).... maar ja is ook een basic fit he dus dat zegt eigenlijk ook niks

Voelt echt goed inderdaad.....! Kreeg ook al wat complimenten in de gym. Zijn er niet veel bij ons die dat redden (of überhaupt squatten).... maar ja is ook een basic fit he dus dat zegt eigenlijk ook niks
Ach ja, in een gym krijg je in ieder geval nog complimenten. In je homegym sta je ook maar in je eentje heel hard "YES!" te roepen. En tja, het gemiddelde fitness gepeupel is al snel onder de indruk, maar dat neemt niet weg dat het een mooie prestatie is die je met hard werken hebt gehaald.

Tja dat keihard Yesssss roepen doe ik in de gym dan weer niet zo snel Hahaha. Het is wel echt een lekkere prestatie inderdaad. Begin van het jaar squatte ik nog maar met 70 kg.

Merry Christmas everybody!!!!

Zo ff snel tussen al het gevreet door nog de training van gister loggen. Dit zal de laatste zijn geweest van dit jaar helaas.
Januari gaan we weer vol aan de bak en lekker cutten! Hopelijk met behoudt van kracht, but we shall see....

De UB training ging als volgt:

BP
1x20x20
1x10x40
1x8x60
5x4x80, VPR!!! laatste rep van de laatste set met hulp van spotter......toch redelijk tevreden hiermee
1x12x60, om het af te maken

BOR
1x14x30
1x12x50
5x12x60, gewoon vies pompen haha

Incl flyes
1x10x16
1x8x18
5x8x20, alles met een lekkere squeeze bovenin

Chin ups
10
9
8
7

Side raises
5x8x10

Incl seated curls
3x8x12

Skull crushers
3x12x32,5

En dat zit erop............merk aan mijn colbertjes dat mijn armen toch wel echt gegroeid zijn.......beginnen strak te zitten.......

I'm out! See you all next year!

Terug
Naar boven