Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DB BP
1x8x24
1x6x28
1x5x32
1x3x36
1x4x40
2x3x40, grrrr vorige keer waren dit nog setjes met 4 reps.....
1x2x40, Fail op de 3de.....
2x10x28, voor straf omdat de 40'ers niet goed liepen!
Incl db flyes
1x8x16
1x8x18
1x8x20
3x8x22, zwaar maar lekker.......borst helemaal vol!
Tja wat kan ik erover zeggen.......mixed feelings bij deze training. Rug ging lekker, borst viel tegen........snel vergeten dus en van het weekend verbeteren! Vanavond niet trainen ivm DJ'en, zaterdag en zondag wel knallen!

Borst viel tegen zegt 'ie...
Ik krijg die 40'ers niet eens van de grond man...![]()
Toch is een DB press met 40kg prima toch? Met de barbell doe je 80kg.
Als je naar 8 reppers gaat voor de 40kg DB's dan ga je zeker naar 8+ reppers op de 80kg BP. Mijn DB press loopt altijd redelijk achter (ook door pijntjes) bij mijn normale barbell BP.
Als je naar 8 reppers gaat voor de 40kg DB's dan ga je zeker naar 8+ reppers op de 80kg BP. Mijn DB press loopt altijd redelijk achter (ook door pijntjes) bij mijn normale barbell BP.

............Ik ook wel. Wie weet...Ik wil snel naar meer reppers met BB BP en dan op 85kg............
Zo voelt het niet hoor. Het is knetterhard werken...Jij bent nu je plateau doorgegaan, dus dat is nu a piece of cake voor jou!

)

2 reps op de squats erbij door nieuwe schoenen... dat zijn mooie gains
lekkere bench ook met die monster dumbells !
Ow wacht, ik had deze vraag een half jaar geleden ook al gesteld zie ik nu haha. Komt omdat ik wel van een lekker plaatje en toevallig ook (deep)house hou!Vind het zelf het leukst om house en deephouse te draaien, maar afgelopen vrijdag was het Disco, Soul en Motown, wat op zich ook nog steeds leuk is om te doen

Ow wacht, ik had deze vraag een half jaar geleden ook al gesteld zie ik nu haha. Komt omdat ik wel van een lekker plaatje en toevallig ook (deep)house hou!![]()