XXL Nutrition

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Bezoekers in dit topic

Lekkere BOR, veel plezier met je lange weekend.
 
Thanks. Nu al op naar het vliegveld......pfff erg vroeg.
 
Zow en we zijn weer terug, nu wat inhalen.....helaas weer druk op de sportschool, wanneer gaan er weer mensen afhaken?:(
Je ziet echt de gekste dingen gebeuren.......skull crushers op de enige BP die er is in de gym......incline DB press in de Smith machine???? Ja echt.......

Nou ja ik heb gelukkig wel mijn ding kunnen doen....

Squats
Warm up
20x20
12x60
10x80
10x85, laatste twee reps op karakter zeg......:fire:

RDL
Warm up
20x20
10x60
3x10x80, ging lekker

Leg Press
1x10x120
3x10x160, vanaf nu officieel zwabberbenen, dus waggelen door de gym

DB Lunge
3x12x12(per DB), buuuurrrrrrrnnnnnnnnnn:fire::fire::fire:

Calf raises........alles weer eens bezet en geen tijd over omdat lekker uit eten.......

Recap......ik voel mijn benen vandaag erg goed:emo:, maar wel lekker
Vanavond weer UB knallen.....
 
Chickenlegs :D
Goeie training, wel balen dat alles iedere keer bezet is.

Meer penguin legs........waggelde in ieder geval op dezelfde manier......:rolleyes:
Training was zeker wel lekker.....had er echt wel alles uitgehaald voor mijn gevoel. Wel jammer dat kuiten niet meer lukte, hoop dat ik die vandaag mee kan pakkern.
 
Gisteravond was UB weer aan de beurt. Redelijk op tijd gestopt op het werk om voor de drukte in de gym te zijn.

BOR
1x8x70
3x8x80, lekkerrrrrr

Reverse lat pull down
1x10x65
2x10x70, vooruitgang.....

Incline DB press
1x10x20
2x10x22, vooruitgang, maar moest de laatste reps eruit persen zeg.......zal er bij de allerlaatste niet fraai uit hebben gezien.

Bench Press
Mhmmmmm durf het bijna niet te loggen, baal hier zo ontzettend van
2x8x50
2x8x55, had gehoopt nu eindelijk eens te reppen op 60, maar het zat er echt niet in (ik hou het er maar op omdat ik eerst incline heb gedaan)

Triceps dips
2x12xBW

Preacher curl
2x12x32,5, vooruitgang

Side raises
3x10x8

Op zich een lekkere training, maar baal gewoon zo van die BP.......
 
BOR
1x8x70
3x8x80, lekkerrrrrr
Die is wel lekker hoor, ik heb hier toch wel moeite mee en dan vooral om mijn rug netjes te houden.
Bench Press
Mhmmmmm durf het bijna niet te loggen, baal hier zo ontzettend van
2x8x50
2x8x55, had gehoopt nu eindelijk eens te reppen op 60, maar het zat er echt niet in (ik hou het er maar op omdat ik eerst incline heb gedaan)
Dat kan idd wel komen door de incline. Misschien de volgende keer eerst de BP en daarna de dumbbells?
Preacher curl
2x12x32,5, vooruitgang
Probeer eens de seated incline dumbbell curls, die hebben bij mij flink wat massa en power gebracht in mijn armen, brand ook als een gek.
 
Dat kan idd wel komen door de incline. Misschien de volgende keer eerst de BP en daarna de dumbbells?

Ja en ik denk zelfs dat ik volgende keer begin met BP ipv eerst de rug.......helaas wilde ik dat deze keer ook doen, maar we hebben maar 1 Bench Press in de gym en die was bezet.......:mad:

Probeer eens de seated incline dumbbell curls, die hebben bij mij flink wat massa en power gebracht in mijn armen, brand ook als een gek.

Ja die pak ik in de UB2-training.....en ja die brand inderdaad als een gek..........ga in mijn freewheel training eens de spidercurl proberen. Die zag ik in het log van vntl
 
Ja en ik denk zelfs dat ik volgende keer begin met BP ipv eerst de rug.......helaas wilde ik dat deze keer ook doen, maar we hebben maar 1 Bench Press in de gym en die was bezet.......:mad:
Uiteindelijk maakt het niet zoooveel uit e :) Je hebt jouw spieren sowieso aan het werk gezet maar ok het oogt mooier om "PR" te kunnen zetten ;)
 
Uiteindelijk maakt het niet zoooveel uit e :) Je hebt jouw spieren sowieso aan het werk gezet maar ok het oogt mooier om "PR" te kunnen zetten ;)

Klopt wel, maar ik krijg er echt de sch#t van dat ik zo achter blijf met BP. Vandaag ga ik na het werk weer naar de gym en eerst maar eens beginnen met BP en dan proberen er zoveel mogelijk uit te halen. Wordt vandaag wel een FB training........van het weekend komt er geen training van........
 
Klopt wel, maar ik krijg er echt de sch#t van dat ik zo achter blijf met BP. Vandaag ga ik na het werk weer naar de gym en eerst maar eens beginnen met BP en dan proberen er zoveel mogelijk uit te halen. Wordt vandaag wel een FB training........van het weekend komt er geen training van........
Achja komt met je huidige opbouw uiteindelijk ook wel maar indien je eens begint met BP zal je wel kunnen verhogen imo. Weer zwaar weekendje?
 
Achja komt met je huidige opbouw uiteindelijk ook wel maar indien je eens begint met BP zal je wel kunnen verhogen imo. Weer zwaar weekendje?

Haha nee ik verwacht geen zwaar weekend.......maar ligt eraan hoe goed de kleine doorslaapt 's ochtends.........niet dat ze iedere ochtend om half zes naast mijn bed staat........
 
Haha nee ik verwacht geen zwaar weekend.......maar ligt eraan hoe goed de kleine doorslaapt 's ochtends.........niet dat ze iedere ochtend om half zes naast mijn bed staat........
Dat stadium ben ik gelukkig gepasseerd. Nu zitten we in het stadium dat de oudste langer op mag blijven en films mee wil kijken.
 
Dat stadium ben ik gelukkig gepasseerd. Nu zitten we in het stadium dat de oudste langer op mag blijven en films mee wil kijken

Elke leeftijd heeft z'n mooie dingen........:)
 
En nu de training loggen......ben een kleine 2 uur bezig geweest.....helaas was t weer eens druk....denk iedereen aan het pompen voor het uitgaan ofzo:rolleyes:

Pull ups (kon dus niet beginnen met BP helaas)
8xBW
7xBW
6xBW
4,5xBW.......laatste dus net niet.....had er een rooie kop van haha

RDL
1x10x30
1x10x60
1x10x80
2x10x90 Progress, moest dit wel met mixed grip doen.......vond dat best zwak.....onderarmen en grip in handen mogen dus ook wel beter....

BP
1x20x20
1x10x40
1x8x50
4x5x60
1x5x62,5 ??? Progress. Schiet mij maar lek......ging zelfs best goed.....had misschien nog wel een set kunnen doen, maar wilde niet forceren

Incline BP
3x10x40

Lying triceps extensions (harpep)
3x8x25, was wel even wennen, maar dat is normaal......eerste set voelde ik het in mijn rechterelleboog? Daarna geen probleem meer.

Incline DB Curl
2x10x12

Shoulder press
1x12x12
3x10x16

Leg Press
1x12x80
1x12x120
3x10x160

Leg Curl
1x12x30
2x12x45

Nu helemaal leeg en net lekker een lasagne naar binnen gewerkt........time to relax
 
Pull ups (kon dus niet beginnen met BP helaas)
Dat is toch ook wel bagger hoor iedere keer weer.... :mad:
gelukkig kon je later wel de BP. Ging goed dus... :cool:
 
Dat is toch ook wel bagger hoor iedere keer weer.... :mad:

Dat is het inderdaad.....is ook gewoon echt balen dat er maar 1 BP is........maar ja om nu naar een andere gym hiervoor te gaan weegt ook weer niet op tegen de voordelen die ik nu heb........is gewoon nog geen 5 minuten lopen.........maar gelukkig eindelijk vooruitgang op de BP dus daar ben ik wel blij mee.......
 
1x5x62,5 ??? Progress. Schiet mij maar lek......ging zelfs best goed.....had misschien nog wel een set kunnen doen, maar wilde niet forceren
Ik had nu wel meer enthousiasme verwacht na al die tijd :D
 
Back
Naar boven