Fitness Seller

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

• Topic Starter Topic Starter
Zin om zo te loggen! Nu heerlijk bezig met alweer behoorlijk wat vooruitgang. Joooeeeeepppppiiiiiiii

Ok mijn log van vandaag......en zoals ik al zei.....het ging erg lekkerrrrrrr

Begonnen met:

Squat
opwarmen 20x20
1x10x40
1x8x60
1x6x80
1x8x85, ging best goed, verhogen en kijken waar het schip strand.......
2x8x90, Dikke PR! :flexgrin:

RDL
opwarmen 20x20
1x8x60
1x6x80
1x8x90, mixed grip....easy
1x8x100, mixed grip.....al iets zwaarder.....ietsje hoger nog???
1x8x110, mixed grip.......heavy maar ging erg goed. Ook hier dikke PR :flexgrin:

Leg press
1x16x80
1x10x120
3x10x160, steady, maar was zwaar genoeg

Seated leg curl
1x12x25
3x12x45, geen vooruitgang maar sjees wat was dat branden zeg

Seated calf raise (horizontal leg press)
1x12x90
3x12x110, brand in de kuitjes

Helaas smith weer bezet.....lijkt wel bijna het meest gebruikte toestel in de gym. Heb me ook zwaar lopen te verbazen over een vent die kwam trainen in zijn spijkerbroek, alleen maar borst trainen.......tsja......

Morgenmiddag weer UB knallen........nu al zin in....zit in een lekkere flow op het moment, dus zoveel mogelijk van genieten.......

Vanmorgen stond UB op het programma. Had alleen wat slaap tekort en die flesjes wijn werkten ook niet helemaal mee. Maar gewoon doorpakken en niet zeiken. :cool:

Pull up
8xbw
7xbw
6xbw
5xbw, halve rep meer dan vorige keer

One arm db row
3x10x28, heavy maar vooruitgang

BP
10x40
8x50
5x60
2x5x65
5x62,5

Incline db press
10x18
2x10x22

Skull crushers
2x8x35
1x8x37,5..... vooruitgang. :)

Incline db curl
2x10x12

Shoulder press
3x10x16, helemaal leeg. Wijn er helemaal uit gezweet.

Ook nog kunnen lachen. Vent die gister in zijn spijkerbroek kwam trainen was er nu weer, deze keer met trainingsbroek, maar.......alweer alleen maar chest trainen. ???

Drunk training wordt het helemaal. ;)
Goede training. Doe je de skull crushers met dumbbells of een barbell?

Goed ik zal hem maar loggen, maar wat een K.U.T. (Kortom Uitermate Teleurstellende) training zeg........het was zo gigantisch druk dat continue alles bezet was. Ik had geen zin om uren in de gym te hangen om ook maar een kansje te maken in het squatrek.........stomme fitchicks die met z'n 3-en staan te ouwehoeren en alles bezet houden........ggggrrrrrrrrrrr

Nou ja wat heb ik dan nog wel gedaan?

Leg Press
1x20x80
1x10x120
1x10x160
2x10x170, progress met 10 kg.....

Romanian DL
1x15x50
1x10x60
1x10x80
2x10x90, kon niet verder verhogen dan dit want geen plates over :(

DB lunge
3x12x12/dumbbell, blijft een heavy oefening zeg, ga hier altijd helemaal stuk op.

Nog een tijdje staan wachten tot ik kon gaan squaten, maar schoot niet op, had er eigenlijk ook al helemaal de balen van.........dus pissig weggegaan

Vanavond UB knallen en dan ga ik er eens goed de tijd voor nemen, zaterdag opnieuw weer LB, dus dan zal ik de benen eens goed aanpakken.

Gister trouwens gestart met IF en dat was best goed te doen. Vandaag daar dus mee verder.

het was zo gigantisch druk dat continue alles bezet was. Ik had geen zin om uren in de gym te hangen om ook maar een kansje te maken in het squatrek.........stomme fitchicks die met z'n 3-en staan te ouwehoeren en alles bezet houden........ggggrrrrrrrrrrr
Tijd voor de home gym.

Gister trouwens gestart met IF en dat was best goed te doen. Vandaag daar dus mee verder.
Valt wel mee toch? Je eet trouwens wel weinig de eerste maaltijd. Hoeveel kcal?

Geen ruimte helaas, anders had ik dat zeker gedaan........is 1 van de nadelen van middenin de stad wonen......gelukkig zijn er ook heeeeel veeeeeel voordelen aan :cool:

Tja dat overweeg ik steeds meer inderdaad, enige wat zo fijn is aan de gym waar ik nu heen ga is dat hij letterlijk 200 mtr van mijn appartement is en dat is ook wel erg relaxed. Loop na het trainen de supermarket in en kan meteen boodschappen halen.......tja, maar als het nog veel langer zo gaat dan ga ik toch echt op zoek naar een andere gym.......:(

Valt wel mee toch? Je eet trouwens wel weinig de eerste maaltijd. Hoeveel kcal?

Vandaag is het 728 kcal. = eigenlijk representatief voor elke dag trouwens
E/K/V = 91/47/20

Ben aan het cutten en heb door mijn kantoorbaan een laag onderhoud. Door omstandigheden ga ik nu ook met de auto ipv fiets. Dat zal hopelijk snel veranderen.

Is wel redelijk hoor. Ik zit zelf rond de 1000kcal.
Ben aan het cutten en heb door mijn kantoorbaan een laag onderhoud. Door omstandigheden ga ik nu ook met de auto ipv fiets. Dat zal hopelijk snel veranderen.
Fietsen i.p.v. de auto werkt super. :)
Ik heb ook een kantoorbaan en probeer ook altijd manieren vinden om mijn verbruik te verhogen. Tussen de middag wandelen werkt wel goed. 2x in de week fietsend naar het werk (ik woon nog wel een eindje weg) werkt natuurlijk helemaal super.

Fietsen i.p.v. de auto werkt super. :)
Ik heb ook een kantoorbaan en probeer ook altijd manieren vinden om mijn verbruik te verhogen. Tussen de middag wandelen werkt wel goed. 2x in de week fietsend naar het werk (ik woon nog wel een eindje weg) werkt natuurlijk helemaal super.

Tja ik woon zelfs op nog geen 15 minuten fietsen van het werk........en ging elke dag, snel de parkeervergunning eens regelen want dit is gewoon zonde, zou zo meer kunnen eten anders........
Wandelen tussen de middag doe ik wel steevast (behalve als het echt hard regent.....), dus dat helpt gelukkig wel.....

Jongens wat een heerlijk weer vandaag......net gewandeld en ik mag nu weer eten..........kan niet meer stuk hiero....(knock on wood):D:D:D

Terug
Naar boven