Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zin om zo te loggen! Nu heerlijk bezig met alweer behoorlijk wat vooruitgang. Joooeeeeepppppiiiiiiii

Dat is wel fijn. Ik heb er vandaag meer moeite mee. Mijn kop stond er helemaal niet naar.Zin om zo te loggen! Nu heerlijk bezig met alweer behoorlijk wat vooruitgang. Joooeeeeepppppiiiiiiii
Wil je er over praten?Dat is wel fijn. Ik heb er vandaag meer moeite mee. Mijn kop stond er helemaal niet naar.
Dat is wel fijn. Ik heb er vandaag meer moeite mee. Mijn kop stond er helemaal niet naar.
Neuh...

Doe je de skull crushers met dumbbells of een barbell?
Dat werkt ook prima, fijne close grip.skull crushers doe ik met een EZ-bar. Die zijn het vaakst vrij.....

Tijd voor de home gym.het was zo gigantisch druk dat continue alles bezet was. Ik had geen zin om uren in de gym te hangen om ook maar een kansje te maken in het squatrek.........stomme fitchicks die met z'n 3-en staan te ouwehoeren en alles bezet houden........ggggrrrrrrrrrrr
Valt wel mee toch? Je eet trouwens wel weinig de eerste maaltijd. Hoeveel kcal?Gister trouwens gestart met IF en dat was best goed te doen. Vandaag daar dus mee verder.
Of van gym veranderen?

Valt wel mee toch? Je eet trouwens wel weinig de eerste maaltijd. Hoeveel kcal?
Is wel redelijk hoor. Ik zit zelf rond de 1000kcal.
Fietsen i.p.v. de auto werkt super.Ben aan het cutten en heb door mijn kantoorbaan een laag onderhoud. Door omstandigheden ga ik nu ook met de auto ipv fiets. Dat zal hopelijk snel veranderen.

Fietsen i.p.v. de auto werkt super.
Ik heb ook een kantoorbaan en probeer ook altijd manieren vinden om mijn verbruik te verhogen. Tussen de middag wandelen werkt wel goed. 2x in de week fietsend naar het werk (ik woon nog wel een eindje weg) werkt natuurlijk helemaal super.
Zeker heerlijk weer om te wandelen. Eten heb ik al gedaan, ben net klaar....Jongens wat een heerlijk weer vandaag......net gewandeld en ik mag nu weer eten..........kan niet meer stuk hiero....(knock on wood)![]()