Fitness Seller

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Prima squats hoor! Vaak is een uurtje squaten efficiënter dan wanneer je 2 uur lang allerlei isolatie been oefeningen ga trainen is mijn ervaring.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Prima squats hoor! Vaak is een uurtje squaten efficiënter dan wanneer je 2 uur lang allerlei isolatie been oefeningen ga trainen is mijn ervaring.

Zijn ook prima squats. Ik vind ze toch altijd de belangrijkste oefening tijdens mijn LB trainingen. Toch maak ik wel altijd liever mijn training helemaal vol. Maar hey......dit is altijd beter dan helemaal niks.....

Merk trouwens nu ook dat mijn kracht toch al iets te lijden heeft tijdens mijn cut. Ik red het aantal reps met 140 kg niet meer zoals ik ze deed.

• #1.044
Dat gaat snel, ik heb er ook al last van.

Tja is wel balen, maar dan ga ik maar gewoon compenseren door meer volume te draaien. Een hele tijd geleden hield jij in jouw log bij het totaal verzette gewicht. Dat lijkt mij ook wel wat. Waarom ben jij daar toen mee gestopt?

Tja is wel balen, maar dan ga ik maar gewoon compenseren door meer volume te draaien. Een hele tijd geleden hield jij in jouw log bij het totaal verzette gewicht. Dat lijkt mij ook wel wat. Waarom ben jij daar toen mee gestopt?
Doe ik ook, gewoon iets zakken met het gewicht en meer volume draaien. Ik houd dat voor mezelf nog steeds bij hoor alleen niet meer in mijn log hier op DBB omdat mensen zich afvroegen waarom ik dat bijhield, nu krijg ik die vragen ook niet meer... :D

• #1.046
Doe ik ook, gewoon iets zakken met het gewicht en meer volume draaien. Ik houd dat voor mezelf nog steeds bij hoor alleen niet meer in mijn log hier op DBB omdat mensen zich afvroegen waarom ik dat bijhield, nu krijg ik die vragen ook niet meer... :D

AH ok! Duidelijk. Ik ga dat dan denk ik ook maar eens bijhouden. Zo kan ik me hopelijk toch aan mijn totaalgewichten houden. Kracht komt dan in de bulk-fase wel weer. Nu alles voor de spiegel

Zijn ook prima squats. Ik vind ze toch altijd de belangrijkste oefening tijdens mijn LB trainingen. Toch maak ik wel altijd liever mijn training helemaal vol. Maar hey......dit is altijd beter dan helemaal niks.....

Merk trouwens nu ook dat mijn kracht toch al iets te lijden heeft tijdens mijn cut. Ik red het aantal reps met 140 kg niet meer zoals ik ze deed.

Absoluut waar. Ik heb dat toen ook gemerkt tijdens de cut vorig jaar vooral met compound oefeningen had ik zo weinig kracht meer wanneer ik op een dergelijk hoog gewicht trainde, voor je physique is cutten helemaal top maar qua krachtbehoud verlies je echt meer dan je vooraf altijd zou hopen helaas. Bulk for life :D:D

• #1.048
Absoluut waar. Ik heb dat toen ook gemerkt tijdens de cut vorig jaar vooral met compound oefeningen had ik zo weinig kracht meer wanneer ik op een dergelijk hoog gewicht trainde, voor je physique is cutten helemaal top maar qua krachtbehoud verlies je echt meer dan je vooraf altijd zou hopen helaas. Bulk for life :D:D

Tja bulk4life = garantie dat ik een dikke papz*k wordt (wel een sterke dan), maar daar heb ik dan ook weer geen zin in. ;)

Tja bulk4life = garantie dat ik een dikke papz*k wordt (wel een sterke dan), maar daar heb ik dan ook weer geen zin in. ;)
Je kan ook op een verantwoorde manier bulken hè maar idd niet voor niets zijn al die olympische powerlifters enorme mannen met een buikje:D

• #1.050
Je kan ook op een verantwoorde manier bulken hè maar idd niet voor niets zijn al die olympische powerlifters enorme mannen met een buikje:D

Heb net een bulk achter de rug van zes maanden waarin ik ongeveer 9 kilo ben aangekomen. Lijkt mij een best verantwoorde bulk, misschien zelfs iets te voorzichtig. Nu ga ik weer langzaam cutten, zodra ik hopelijk in mei al goed droog ben. Dan na de zomer weer een nieuwe bulkperiode.

Enne buikje??? ....... zeg maar gerust vette pens hahaha

lean bulk & slow cut, over and over again :p

• #1.053
Zo na een week met allerlei gekloot (auto bijv) en dus weinig tot niet kunnen trainen heb ik gister eindelijk wel weer kunnen trainen.
Een UB-training is het geworden. Lekker rustig op zondagmorgen in de gym, maar had zelf weinig energie. Fasted trainen is toch niet helemaal mijn ding.

Pull ups
6
7
8
7
6

DB BP
1x10x22
1x8x26
1x6x30
1x8x34
1x7x34
1x6x34
1x8x28

Incl DB flyes
1x8x16
1x8x18
5x8x20

One arm DB row
1x8x28
5x8x30

DB Shoulder press
1x8x16
3x8x18
1x8x16

DB Curls
3x8x14
2x8x12

Triceps overhead ext
3x10x12

Side raises
5x8x8

Hammer curls (kwam een bekende tegen en wilde iets doen tijdens het ouwehoeren)
3x10x8

Deze week weer extra knallen.

• #1.055
Dan gewoon niet meer doen. Je kunt in de ochtend rustig een keer wat eten als dat zo uitkomt hoor.

Nee dit wil ik zo voortaan niet meer doen. Ik weet dat ik in kracht achteruit zal gaan, maar dit was wel demotiverend......... Nou ja. Deze training vergeten en weer door.

BTW: Heb vanmorgen mijn creatine eruit gehaald, dus dat zal ook vast wat gaan doen. Ben ook wel benieuwd hoeveel vocht/gewicht dat gaat schelen.

Zoveel doet creatine niet, bij mij helemaal niets.

• #1.057
Zoveel doet creatine niet, bij mij helemaal niets.

Ik ben toch stiekem wel erg benieuwd wat het voor mij heeft gedaan. We shall see.

Vandaag toch maar weer IF opgepakt. Zal wel weer even aanpassen en wennen zijn, maar had er toch goede resultaten mee.

Vanavond in ieder geval een LB-training voor de boeg. Heb er zin in ondanks een kleine verkoudheid en wat last van de keel.....

• #1.060
Terug
Naar boven