ICBkevin
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 364
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima squats hoor! Vaak is een uurtje squaten efficiënter dan wanneer je 2 uur lang allerlei isolatie been oefeningen ga trainen is mijn ervaring.
Dat gaat snel, ik heb er ook al last van.Merk trouwens nu ook dat mijn kracht toch al iets te lijden heeft tijdens mijn cut.
Doe ik ook, gewoon iets zakken met het gewicht en meer volume draaien. Ik houd dat voor mezelf nog steeds bij hoor alleen niet meer in mijn log hier op DBB omdat mensen zich afvroegen waarom ik dat bijhield, nu krijg ik die vragen ook niet meer...Tja is wel balen, maar dan ga ik maar gewoon compenseren door meer volume te draaien. Een hele tijd geleden hield jij in jouw log bij het totaal verzette gewicht. Dat lijkt mij ook wel wat. Waarom ben jij daar toen mee gestopt?

Doe ik ook, gewoon iets zakken met het gewicht en meer volume draaien. Ik houd dat voor mezelf nog steeds bij hoor alleen niet meer in mijn log hier op DBB omdat mensen zich afvroegen waarom ik dat bijhield, nu krijg ik die vragen ook niet meer...![]()
Zijn ook prima squats. Ik vind ze toch altijd de belangrijkste oefening tijdens mijn LB trainingen. Toch maak ik wel altijd liever mijn training helemaal vol. Maar hey......dit is altijd beter dan helemaal niks.....
Merk trouwens nu ook dat mijn kracht toch al iets te lijden heeft tijdens mijn cut. Ik red het aantal reps met 140 kg niet meer zoals ik ze deed.

Absoluut waar. Ik heb dat toen ook gemerkt tijdens de cut vorig jaar vooral met compound oefeningen had ik zo weinig kracht meer wanneer ik op een dergelijk hoog gewicht trainde, voor je physique is cutten helemaal top maar qua krachtbehoud verlies je echt meer dan je vooraf altijd zou hopen helaas. Bulk for life![]()

Je kan ook op een verantwoorde manier bulken hè maar idd niet voor niets zijn al die olympische powerlifters enorme mannen met een buikjeTja bulk4life = garantie dat ik een dikke papz*k wordt (wel een sterke dan), maar daar heb ik dan ook weer geen zin in.![]()

Je kan ook op een verantwoorde manier bulken hè maar idd niet voor niets zijn al die olympische powerlifters enorme mannen met een buikje![]()
....... zeg maar gerust vette pens hahaha
Dan gewoon niet meer doen. Je kunt in de ochtend rustig een keer wat eten als dat zo uitkomt hoor.
Dan gewoon niet meer doen. Je kunt in de ochtend rustig een keer wat eten als dat zo uitkomt hoor.
Ik ben een creatine non-responder.Bij mij wel hoor, voel duidelijk verschil in kracht zetten wanneer geen/wel creatine...
Bij mij wel hoor, voel duidelijk verschil in kracht zetten wanneer geen/wel creatine...