AndroidHealthClinic

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Gewoon prima gewichten voor reverse lateral pulldown hoor kerel, 75 10x doe ik niet zo snel al is het wel verschillend per apparaat, heb bij een vriend toen 85kg lat pulldowns gedaan en die voelde minder zwaar dan bij ons met 59kg :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Gewoon prima gewichten voor reverse lateral pulldown hoor kerel, 75 10x doe ik niet zo snel al is het wel verschillend per apparaat, heb bij een vriend toen 85kg lat pulldowns gedaan en die voelde minder zwaar dan bij ons met 59kg :eek:

Is normaal ook wel een okay gewicht, maar heb veel zwaarder gedaan tijdens mijn bulk. Zat zelfs op 6x100 (full stack), maar goed het gaat in de cut om de spiegel..........

Merk ook dat gedurende ik verder in mijn training kom ik minder fut heb........en ook dit is natuurlijk verklaarbaar......

• #1.083
Vandaag een heerlijke Full body gedaan. Heb er ruim de tijd voor genomen. Gewoon omdat dat kon:D.....

Squats
1x16x20
1x8x60
1x6x80
1x4x100
3x6x120, zwaarrrrrrrr
2x8x100, blij dat t erop zit......

Rack pull
1x16x20
1x8x60
1x6x80
1x4x100
3x6x120
2x8x100

DB BP
1x12x22
1x8x26
5x8x30, vieze pomp:fire:

Incline db bp
1x8x16
1x8x18
1x8x20
1x8x22
1x8x24
1x8x26

Pull ups
3x8xbw
2x6xbw

Seated hammer grip cable row
5x8x50, laatste set bij iedere rep 2 sec vasthouden

Side raises
3x12x8

Skull crushers
3x12x30

EZ bar curls
3x10x30

Al met al een lekkere training en in een gym waar het lekker rustig was. Me happy.......Maandagavond waarschijnlijk weer zo'n dikke FB neerzetten.:wl::flexbiceps:

Valt mij ook altijd op dat het zaterdag gek genoeg super rustig is terwijl juist iedereen dan vrij is. Lekker training wel die heeft zeker wel 2 uur + geduurd als ik het zo zie :D

• #1.085
Valt mij ook altijd op dat het zaterdag gek genoeg super rustig is terwijl juist iedereen dan vrij is. Lekker training wel die heeft zeker wel 2 uur + geduurd als ik het zo zie :D

Ja maar mij hoor je niet klagen hoor. Laat ze maar lekker allemaal wegblijven...........De training heeft zo'n 2,5 uur geduurd inderdaad. Maar zoals ik al zei, heb het lekker relaxt aan gedaan. :D

Goei squats :thumb:

• #1.087
Gisteravond weer lekker wezen trainen, met een leuke verrassing tussendoor........

Had besloten om nu eindelijk eens naar een van de andere BF's te gaan in Nijmegen. Had de auto en mijn spullen al mee naar het werk dus kon meteen door (anders kost t echt teveel tijd). Kerkenbos is het geworden. Wat een verademing is dat zeg in vergelijking met de gym in de stad. Dit ga ik dus zeker vaker doen, ook al kost het me meer tijd. Het is ruim opgezet en meer dan genoeg ruimte om te squatten, heb het aantal racks niet geteld, maar het waren er meer dan genoeg! Zoals ik al zei in mijn vorige log zou ik ook nu weer een FB doen, dus dat is het ook geworden.......

Squats
1x20x20
1x10x60
1x6x80
1x4x100
3x6x120

en toen de leuke verrassing, de eerste keer dat ik DBB irl ontmoet :D, zag ik daar @Punjab en @HillR lopen. Heb de stoute schoenen aangedaan en ze ff een handje geschud, wat een aardig/leuk stel! Leuk.......meteen extra motivatie om door te trainen want naast Pun voelde ik me dus een enorme ecto hahaha.......:(

squatssessie afgemaakt met
3x9x100

Rack Pull
1x12x20
1x10x60
1x10x80
1x8x100
3x8x110

DB BP
1x8x22
1x8x26
1x6x30
3x6x34

BOR
1x12x20
1x10x40
1x10x50
3x8x70

DB curls
3x8x12

Side raises
3x10x8

Hierna auto weer in naar huis (dat is dan wel weer een klein nadeel ivm naar huis lopen in 2 minuten).

Tof dat je de stoute schoenen aandeed kerel! Leuk om je te ontmoeten en even met je te praten :thumbs:

Weet je dat bodybuilding een zelfbeeld ziekte met zich mee brengt? Ik was benen aan het doen en dacht nog, mehh geen pomp in UB, altijd als je net iemand van DBB tegenkomt :roflol:

Hopelijk zien we je vaker op het Kerkenbos! :cool:

• #1.089
Tof dat je de stoute schoenen aandeed kerel! Leuk om je te ontmoeten en even met je te praten :thumbs:

Weet je dat bodybuilding een zelfbeeld ziekte met zich mee brengt? Ik was benen aan het doen en dacht nog, mehh geen pomp in UB, altijd als je net iemand van DBB tegenkomt :roflol:

Hopelijk zien we je vaker op het Kerkenbos! :cool:

Godver jij had geen pomp? Nou ik kan je vertellen dat je er zonder ook nog indrukwekkend genoeg uitziet hoor ;).

Ik ga zeker vaker naar Kerkenbos komen, het niet hoeven wachten is wel echt ideal. Moet alleen wel wennen aan de bankjes die ze daar hebben. Zijn een beetje te hoog naar mijn mening.

• Like
Waarderingen: Vonk
Godver jij had geen pomp? Nou ik kan je vertellen dat je er zonder ook nog indrukwekkend genoeg uitziet hoor ;).

Ik ga zeker vaker naar Kerkenbos komen, het niet hoeven wachten is wel echt ideal. Moet alleen wel wennen aan de bankjes die ze daar hebben. Zijn een beetje te hoog naar mijn mening.

Ja die bankjes zijn superkut :( er is ook geen 15 of 30 graden stand, alleen 45 en 60 en 90 graden geloof ik. Dan kun je ook niet lekker DB presses doen, althans ik niet. Die bankjes van Technogym zijn veel relaxter en inderdaad ook minder hoog. De apparatuur van Matrix is verder wel een stuk fijner dan dat van Technogym Pure Strength, maar die bankjes :treuren:

• #1.091

Ja die bankjes zijn superkut :( er is ook geen 15 of 30 graden stand, alleen 45 en 60 en 90 graden geloof ik. Dan kun je ook niet lekker DB presses doen, althans ik niet. Die bankjes van Technogym zijn veel relaxter en inderdaad ook minder hoog. De apparatuur van Matrix is verder wel een stuk fijner dan dat van Technogym Pure Strength, maar die bankjes :treuren:

Deal voor wat betreft de pomp, misschien scheelt dat voor mij ook nog een klein beetje :o:o:o.......

Tja die bankjes zijn inderdaad klote........ach je kan helaas niet alles hebben......

• Like
Waarderingen: Vonk
Deal voor wat betreft de pomp, misschien scheelt dat voor mij ook nog een klein beetje :o:o:o.......

Tja die bankjes zijn inderdaad klote........ach je kan helaas niet alles hebben......

Nee, heb je goed! Ik ben al blij als het niet te druk is en we gewoon ons ding kunnen doen!

Overigens zie je er goed uit ook kerel, ik ben wel vaker DBBers tegengekomen, nou mijn zussen die niet liften zijn nog buffer ;) Is bij jou geen twijfel over mogelijk!

Goeie training zeg! :thumb:

Leuk dat je even kwam! Er zijn niet veel die als ze een "bekende" zien van DBB er ook daadwerkelijk op afstappen, vaak hoor je achteraf op DBB "volgens mij zag ik jullie in de gym!" haha!

Het is idd wel een fijne gym he, het was ook niet zo druk gisteren, dat scheelde een hoop! Er is iig altijd ruimte (4 squatracks) voor dat soort oefeningen, dat is echt wel ideaal, en het is ook zo lekker ruim opgezet! De bankjes ken ik inderdaad... Ik kan vaak niet echt met mijn voeten bij de grond als ik zit :roflol: #midgetproblems

Wellicht zien we je vaker! :wave:

• #1.096
Nee, heb je goed! Ik ben al blij als het niet te druk is en we gewoon ons ding kunnen doen!

Overigens zie je er goed uit ook kerel, ik ben wel vaker DBBers tegengekomen, nou mijn zussen die niet liften zijn nog buffer ;) Is bij jou geen twijfel over mogelijk!

Thanks dat waardeer ik wel. Heb nog een lange weg te gaan, maar het belangrijkste is dat ik er plezier in heb en me er goed bij voel.

Goeie training zeg! :thumb:

Leuk dat je even kwam! Er zijn niet veel die als ze een "bekende" zien van DBB er ook daadwerkelijk op afstappen, vaak hoor je achteraf op DBB "volgens mij zag ik jullie in de gym!" haha!

Het is idd wel een fijne gym he, het was ook niet zo druk gisteren, dat scheelde een hoop! Er is iig altijd ruimte (4 squatracks) voor dat soort oefeningen, dat is echt wel ideaal, en het is ook zo lekker ruim opgezet! De bankjes ken ik inderdaad... Ik kan vaak niet echt met mijn voeten bij de grond als ik zit :roflol: #midgetproblems

Wellicht zien we je vaker! :wave:

Moest me ook wel twee keer bedenken of ik het durfde om op jullie af te stappen........las gister dat jij kortaf was door je cut en dat Pun in zijn blast zit.......:roflol::roflol::roflol: J/K.......

Je bent inderdaad niet de langste, maar zelfs ik had problemen om mijn voeten goed te kunnen plaatsen met de dumbbell bench press. :eyes:

Precies..

Jullie mannen en jullie ecto issues :roflol:

Tja, ook ik ben besmet denk ik.......:sad:

:cool::D................:p

:thumbs:
een betere gym, en 2 lokale beroemdheden ontmoet :)

Vanmiddag trainen we in BF Ede op de Peppel, dus je kunt met een gerust hart om de hoek gaan trainen :cool:

Terug
Naar boven