ICBkevin
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 364
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon prima gewichten voor reverse lateral pulldown hoor kerel, 75 10x doe ik niet zo snel al is het wel verschillend per apparaat, heb bij een vriend toen 85kg lat pulldowns gedaan en die voelde minder zwaar dan bij ons met 59kg![]()
.....

Valt mij ook altijd op dat het zaterdag gek genoeg super rustig is terwijl juist iedereen dan vrij is. Lekker training wel die heeft zeker wel 2 uur + geduurd als ik het zo zie![]()

, zag ik daar @Punjab en @HillR lopen. Heb de stoute schoenen aangedaan en ze ff een handje geschud, wat een aardig/leuk stel! Leuk.......meteen extra motivatie om door te trainen want naast Pun voelde ik me dus een enorme ecto hahaha.......

Tof dat je de stoute schoenen aandeed kerel! Leuk om je te ontmoeten en even met je te praten
Weet je dat bodybuilding een zelfbeeld ziekte met zich mee brengt? Ik was benen aan het doen en dacht nog, mehh geen pomp in UB, altijd als je net iemand van DBB tegenkomt
Hopelijk zien we je vaker op het Kerkenbos!![]()
.Godver jij had geen pomp? Nou ik kan je vertellen dat je er zonder ook nog indrukwekkend genoeg uitziet hoor.
Ik ga zeker vaker naar Kerkenbos komen, het niet hoeven wachten is wel echt ideal. Moet alleen wel wennen aan de bankjes die ze daar hebben. Zijn een beetje te hoog naar mijn mening.

er is ook geen 15 of 30 graden stand, alleen 45 en 60 en 90 graden geloof ik. Dan kun je ook niet lekker DB presses doen, althans ik niet. Die bankjes van Technogym zijn veel relaxter en inderdaad ook minder hoog. De apparatuur van Matrix is verder wel een stuk fijner dan dat van Technogym Pure Strength, maar die bankjes 
Ja die bankjes zijn superkuter is ook geen 15 of 30 graden stand, alleen 45 en 60 en 90 graden geloof ik. Dan kun je ook niet lekker DB presses doen, althans ik niet. Die bankjes van Technogym zijn veel relaxter en inderdaad ook minder hoog. De apparatuur van Matrix is verder wel een stuk fijner dan dat van Technogym Pure Strength, maar die bankjes
![]()

.......Deal voor wat betreft de pomp, misschien scheelt dat voor mij ook nog een klein beetje.......
Tja die bankjes zijn inderdaad klote........ach je kan helaas niet alles hebben......
Is bij jou geen twijfel over mogelijk!
#midgetproblems
Overigens zie je er goed uit ook kerel, ik ben wel vaker DBBers tegengekomen, nou mijn zussen die niet liften zijn nog bufferIs bij jou geen twijfel over mogelijk!

Nee, heb je goed! Ik ben al blij als het niet te druk is en we gewoon ons ding kunnen doen!
Overigens zie je er goed uit ook kerel, ik ben wel vaker DBBers tegengekomen, nou mijn zussen die niet liften zijn nog bufferIs bij jou geen twijfel over mogelijk!
Goeie training zeg!
Leuk dat je even kwam! Er zijn niet veel die als ze een "bekende" zien van DBB er ook daadwerkelijk op afstappen, vaak hoor je achteraf op DBB "volgens mij zag ik jullie in de gym!" haha!
Het is idd wel een fijne gym he, het was ook niet zo druk gisteren, dat scheelde een hoop! Er is iig altijd ruimte (4 squatracks) voor dat soort oefeningen, dat is echt wel ideaal, en het is ook zo lekker ruim opgezet! De bankjes ken ik inderdaad... Ik kan vaak niet echt met mijn voeten bij de grond als ik zit#midgetproblems
Wellicht zien we je vaker!![]()

J/K.......

................

Vanmiddag trainen we in BF Ede op de Peppel, dus je kunt met een gerust hart om de hoek gaan trainen![]()