- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Keertje of vier.
Euh... ja?Ach als je het niet nodig hebt......alleen maar beter toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Keertje of vier.
Euh... ja?Ach als je het niet nodig hebt......alleen maar beter toch?
Mooi genuanceerd stuk. Als het effect in de 2.5-5% regio zit, is het voor ons amateurs niet zo vreselijk belangrijk als voor wedstrijd sporters waarbij 2 kg extra stoten het verschil tussen 1e of 2e plaats kan betekenen.
De toename van de creatineconcentratie in de spiercel na een innameperiode gaat gepaard met een toename van het lichaamsgewicht, meer bepaald van de vetvrije massa. Deze stijgt met 0,5 tot 3%. Deze toename ontstaat in de dagen nadat men gestart is met de inname en stabiliseert na enkele weken. De inname van exogeen creatine kan een toename van de lichaamsmassa van meer dan 2 of 3 kg niet verklaren. In zulke gevallen spelen waarschijnlijk andere bijkomende factoren een rol, zoals musculaire hypertrofie na intensieve krachttraining of het gebruik van andere producten!
Twee hypothesen verklaren de toename van de vetvrije massa :
• hetzij een toename van de hoeveelheid water in de cel;
• hetzij een toename van de droge massa.
Ik kan natuurlijk niet voor jou spreken, maar ik vind dat ik er al vol genoeg uitzie. Ik zou waarschijnlijk een stuk opknappen met een paar kilo minderVind je dit ook niet interessant voor ons amateurs?

Creatine is net zoals Pre-workout een supplement wat vooral mentaal werkt, doordat je het neemt en denkt er meer energie en kracht van te krijgen gaat deze gedachte in jou hersenen dit omzetten, ik heb beide gebruikt en er achter gekomen dat het echt iets mentaals is wat vooral tussen de oren zit, als jantje de bakker van de hoek zegt dat je van zijn volkorenbrood meer energie krijgt en je koopt het en tijdens het sporten je focust op net even die 2 herhalingen extra dan zou dat ook een bepaalde stimulans geven voor je eigen. Creatine had nog enig effect op me vochtafname, pre workout daarintegen is de grootste geldklopperij in de fitnessbranche mensen geloven nog steeds heilig dat ze werkelijk superkrachten hierdoor krijgen terwijl het puur tussen de oren zit.
Mooi genuanceerd stuk. Als het effect in de 2.5-5% regio zit, is het voor ons amateurs niet zo vreselijk belangrijk als voor wedstrijd sporters waarbij 2 kg extra stoten het verschil tussen 1e of 2e plaats kan betekenen.
Vind je dit ook niet interessant voor ons amateurs?
Ik kan natuurlijk niet voor jou spreken, maar ik vind dat ik er al vol genoeg uitzie. Ik zou waarschijnlijk een stuk opknappen met een paar kilo minder
Ik heb wel gemerkt dat creatine het verschil kan betekenen tussen wel of niet die laatste 6e/7e rep halen, dus het kan onze training wel iets intensiever maken, en dus indirect beter voor de gains zijn.

erin

.....dat moet er erg raar hebben uitgezien toen ik opstond 
Told you... Gaat hard hoor.Moet het krachtverlies gewoon accepteren en me concentreren op de spiegel
Puike train
PS: ik loop soms ook heel krom na de leg press/ leg curl/ leg ext...![]()

Ik gebruik wel elke dag creatine, maar pwo's doe ik niet aan. Lekkere legday Koppie, kun je vandaag ook nog een beetje lopen?![]()

Vlakt wel af hoor. Ik doe nog steeds een paar setjes van 7x50kg op de OHP, dat was 4x/5x voordat ik begon met bulken.Ja inderdaad zeg........had toch verwacht dat dat iets minder snel zou gaan![]()
Vlakt wel af hoor. Ik doe nog steeds een paar setjes van 7x50kg op de OHP, dat was 4x/5x voordat ik begon met bulken.

Daar ga ik wel van uit. Gisteren mijn kcal iets omhoog gegooid. Ik werd weer helemaal duizelig en naar, da's niet goed.Haha ja ik mag toch wel hopen dat ik meer kracht over heb straks dan wanneer ik begon met bulken. Heb anders toch iets gruwelijk fout gedaan ben ik bang.......![]()
Daar ga ik wel van uit. Gisteren mijn kcal iets omhoog gegooid. Ik werd weer helemaal duizelig en naar, da's niet goed.
. Ga je dan niet veel te diep
Ja inderdaad zeg........had toch verwacht dat dat iets minder snel zou gaan![]()

Jij kunt in ieder geval nog lekker trainen kerel! Ik ben al meer dan een week aan het kutten, met mijn onderrug...Ik train als een opgezette bejaarde
Goede legday man...Zeker voor iemand in de cut toch?!![]()

. Ik heb in ieder geval alles kunnen doen wat ik wilde.