Fitness Seller

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Bezoekers in dit topic

Progressie zit er niet meer in zolang ik in mijn cut zit, dat geeft niks en is normaal. Ik weet wel dat wanneer ik na de zomer weer begin met bulken ik weer progressie zal gaan maken. Ben wel benieuwd hoeveel krachtwinst ik dan kan gaan maken. En dan vooral op bench en squat......

Dit, idem bij mij...
 
Dit, idem bij mij...

Zolang je dit zelf ook maar weet dan maakt het uiteindelijk niet zoveel uit als je krachtverlies hebt. Ook al blijft het natuurlijk zonde :(
 
Deze week helaas maar weinig dagen dat ik kan trainen :(:(:(......daarom gister een FB gedaan en dat zal ik woensdag ook weer doen. Misschien dat ik dan van het weekend nog 1 training mee kan pakken en die doe ik dan ook FB. Zo heb ik tenminste de spiertjes genoeg geraakt denk ik zo......

Gister na het werk meteen naar Basic Fit in Kerkenbos (Nijmegen) gereden met de hoop dat het daar minder druk zou zijn dan in het centrum, helaas..........erg druk en warm. Dit is nu de tweede keer dat ik er ben en ook meteen de tweede keer dat ik Vonk en HillR tegenkom. 100% score dus :D:D:D. Blijven een zeer leuk en relaxt stel en zien er beide top uit, respect!

Squats
1x16x20
1x10x60
1x8x80
1x4x100, okay nu het zweet al op mijn koppie
4x5x110
2x6x100

RDL
1x16x20
1x10x60
1x8x80
3x8x100, gewoon ok

Pull ups
5
6
7
8
7
6, wilde eigenlijk de piramide afmaken maar zag een bankje vrijkomen (en ook nog naast Hillr:cool:) dus meteen naar toegerend haha

Incl db bp
1x10x16
1x8x20
4x8x26, was hier eigenlijk erg tevreden mee want normaal is de incline minder in de gym in het centrum.

Flat db flyes
5x8x18, veel TUT en squeeze bovenin

One arm db row
2x8x26
3x8x28

Side raises
5x8x10, lekker, voelde goed aan

Lying triceps extensions (voor het eerst dat ik dit deed)
3x12x10, :fire::fire::fire:

DB curls (allemaal heel langzaam)
2x8x12
1x10x12, :fire::fire::fire:

Zo die zat er weer op. Blij met de training. Vanochtend weer lekker op de fiets naar het werk kunnen gaan, me happy :cool::D
 
Nette train hoor, zeker gezien de warmte! :cool:
 
:roflol: ja mijn fles heeft het einde van de training ook niet gehaald :D
 
Wat is het verschil met skull crushers? De diepte waarmee je het doet?

Ja dat is eigenlijk wel een goede vraag. Ik denk inderdaad de diepte want de dumbbells liet ik echt tot naast mijn oren zakken......
 
Mooie training, en leuk om weer bekenden tegen te komen :)
Ja dat is eigenlijk wel een goede vraag. Ik denk inderdaad de diepte want de dumbbells liet ik echt tot naast mijn oren zakken......
Je ziet idd vaak verschillende namen: behind the head triceps extensions....
 
Je ziet idd vaak verschillende namen: behind the head triceps extensions....

ja er zijn ook zo ontzettend veel verschillende uitvoeringen mogelijk.......beter gewoon alles "triceps dinges" noemen :roflol:
 
ja er zijn ook zo ontzettend veel verschillende uitvoeringen mogelijk.......beter gewoon alles "triceps dinges" noemen :roflol:
:LOL: Ik weet niet eens of staand, zittend of liggend voor de triceps nou zoveel uitmaakt, waarschijnlijk wel behind the head (grotere ROM) en breed of smal pakken (welke kop van de triceps).
 
Man wat hou ik van dit mooie weer! Niet alleen om buiten te zijn, maar het trainen is meteen relaxter omdat de gym een heel stuk leger is. Er stond weer een FB op het programma aangezien ik waarschijnlijk zondag pas weer kan trainen.

Ondanks dat het rustig was toch alle squat racks bezet, dan maar eens een keertje niet squatten.......

Leg press 45 graden
1x20x80
1x10x120
1x8x160
3x8x200, okay hier ga ik dus net zo hard van zweten als van het squatten:eek:

Leg curls
1x10x40
3x10x50

Leg extensions
1x10x40
1x10x50
1x10x60
1x10x65
1x8x70, :fire::fire::fire:

Calf raises in horizontal leg press
1x10x100
1x10x110
1x10x120
1x10x130, gewoon prima......

Bench
1x20x20
1x10x40
1x6x60
2x5x70
1x4x70, mweh........hier ga ik in de volgende bulk echt wat meer op focussen

Incl db flyes
1x8x18
2x8x20
1x10x20, gewoon 2 extra omdat het kon:D

Hammer grip seated cable row
1x10x50
1x10x55
2x10x60, alles met 2 seconden hold

Chin ups
3x8xbw

DB shoulder press
1x10x14
3x8x16

Skull crushers
3x10x30

Ez bar curls
3x8x30

En klaar.........:D:cool:
 
Lekkere train. Dat was vast een zweterig koppie daarna :)
 
Mooie training idd! :cool:

Wij moeten straks nog, ik hoop echt dat het er 25 graden is en niemand het aandurft :D Daarna gaat wel mooi de BBQ aan :meal:
 
Mooie training idd! :cool:

Wij moeten straks nog, ik hoop echt dat het er 25 graden is en niemand het aandurft :D Daarna gaat wel mooi de BBQ aan :meal:

Ik vanavond geen training.........tekenafspraak bij de tattoo-shop..........en daarbij is nu een dagje herstellen ook wel fijn......
Qua eten zal het wel een bakkie sla ofzo worden.....hahaha
 
Ik vanavond geen training.........tekenafspraak bij de tattoo-shop..........en daarbij is nu een dagje herstellen ook wel fijn......
Qua eten zal het wel een bakkie sla ofzo worden.....hahaha

Haha je bent toch geen konijn :roflol:
 
Eten zoals een konijn, kweken zoals een konijn ???...:D
 
Back
Naar boven