XXL Nutrition

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Bezoekers in dit topic

Goeie train koppie!
 
Goeie train koppie!

Ja was zeker lekker......

Heb mezelf nog tot juli (zomerfeesten) gegeven om zo droog mogelijk te worden en wil daarna een tijdje op onderhoud verder gaan om daarna weer te gaan bulken. Ik kijk nu al uit naar de trainingen die dan komen gaan.........:D:D
 
Shredded voor de zomer :p :thumb:
 
Shredded voor de zomer :p :thumb:

Ja dat is wel echt mijn doel! En wat nog belangrijker is; Een goede basis voor een lean bulk van een half jaar! :flexgrin:
 
Ja dat is wel echt mijn doel! En wat nog belangrijker is; Een goede basis voor een lean bulk van een half jaar! :flexgrin:
Goed punt. Ik hoop dat je er wat moois opkrijgt in dat halve jaar :)
 
Gisteravond een training met haast.......eigenlijk heb ik hier een enorme hekel aan, maar op de een of andere manier ging het superlekker! Dus me happy

Een LB stond op het programma

Squats
1x20x20
1x10x60
1x8x80
3x8x100, gingen hard en lekker, maar moest door ivm tijd

RDL
1x16x20
1x10x60
1x8x80
3x8x100, zelfde als met de squats

Calf raises in smith
1x10x80
3x10x100, en hop snel doorrrrrrr

Leg curls
1x10x40
3x10x50

Leg extensions
1x10x45
3x10x60

En klaar binnen 45 minuten......:eek::eek::eek:, zo kan het dus ook
 
Nette training hoor, maar met tijd gebrek zou ik de extensions en curls achterwege laten en een setje meer squatten en RDL’en.
 
Nette training hoor, maar met tijd gebrek zou ik de extensions en curls achterwege laten en een setje meer squatten en RDL’en.

Dat had inderdaad gekund, maar ik vind het voor mijn gevoel completer als ik in ieder geval 5 verschillende oefeningen gedaan heb. Misschien is dat wel onzin, maar doe het lekker toch......:p;)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik doe ook onzinnige dingen, maar als je daardoor gemotiveerd blijft is dat niet eens erg.
 
Gisteravond weer een UB-training gedaan. Was een beetje brak van het weekend, maar had er zin in...........tot ik in de gym kwam :eek::eek::eek:........wat een drukte, gvd :mad::mad::mad:. Nou ja verstand even op nul en proberen overal tussendoor te laveren. Gelukkig is dat nog aardig gelukt ook, maar het hielp niet in mijn mindset......

BOR
1x20x20
1x12x40
1x10x60
3x8x70

Incl db bp
1x14x20
1x10x26
3x8x30

Incl db flyes
1x10x18
1x8x20
3x8x22

Chin ups
4x8xbw

Triceps dips
3x12xbw

Side raises
3x10x9

Preacher curls
3x10x25

Op zich een okay-training, maar had er meer uit willen halen. Vandaag een LB-training op de planning met hopelijk wat minder volk in de gym......
 
Ik was gisteren gelukkig rond 15:30 al in de gym, wat een verschil met 1,5u later zeg :eek: Kon ik elke dag maar zo vroeg gaan :(
 
Ik ga hier ook maar eens volgen.
 
Ik was gisteren gelukkig rond 15:30 al in de gym, wat een verschil met 1,5u later zeg :eek: Kon ik elke dag maar zo vroeg gaan :(

Zou ik ook wel willen......Helaas lukt mij dat niet ivm mijn werk........merk wel dat het in weekend altijd een heel stuk rustiger is en soms op donderdagavond.

Ik ga hier ook maar eens volgen.

Welkom!
 
Gister was het weer eens tijd voor een LB training. Helaas wederom een volle gym en zelf zeer kort de tijd.
Gelukkig wel meteen kunnen gaan squatten.

Squat
1x20x20
1x10x60
1x8x80
3x8x100

Hyperextensions
1x15xBW
3x12xBW+10

Leg extensions
1x10x42.5
1x10x50
2x10x60

Leg curls
1x10x40
3x10x50

En tijd op.......:(:(:(
Trainingstijd was ongeveer 35 minuten......

Gewicht vanmorgen was 78 kg........wil nog iets droger worden en dan kijken of ik dat kan vasthouden tot na de zomer, dan lekker bulken:D:D:D
 
Minder dan 5 oefeningen. :haar:
 
Minder dan 5 oefeningen. :haar:

Ja en je wilt niet weten hoezeer ik daar van baalde hahaha.........maar goed was wel blij dat ik dit heb kunnen doen in die korte tijd. Was half doodgaan met zulke korte rust tussen de sets bij squat........
 
Het was tegen sluitingstijd, of had je andere verplichtingen?
 
Het was tegen sluitingstijd, of had je andere verplichtingen?

Andere verplichtingen.......gelukkig heb ik de komende dagen wat meer tijd om te trainen.

Vanavond dus weer lekker UB knallen en dan morgen opnieuw LB!
 
Back
Naar boven