AndroidHealthClinic

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Andere verplichtingen.......gelukkig heb ik de komende dagen wat meer tijd om te trainen.

Vanavond dus weer lekker UB knallen en dan morgen opnieuw LB!

Je houdt er maar een druk leventje op na he :p Lees dat veel te vaak hier, geen tijd de komende dagen, of korte train omdat geen tijd :dunno:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Je houdt er maar een druk leventje op na he :p Lees dat veel te vaak hier, geen tijd de komende dagen, of korte train omdat geen tijd :dunno:

Ja mijn leven is inderdaad nogal druk............maar zijn natuurlijk ook keuzes. Als mijn dochtertje bij mij is dan kies ik ervoor zoveel mogelijk tijd met haar door te brengen en dan schiet sporten er vaak bij in......

Hierdoor zal ik zeker minder progressie maken dan dat ik zou kunnen, maar gelukkig ben ik over het algemeen wel tevreden met wat ik tot nu toe bereikt heb.......(totdat ik naast jou sta :roflol:)

Ja mijn leven is inderdaad nogal druk............maar zijn natuurlijk ook keuzes. Als mijn dochtertje bij mij is dan kies ik ervoor zoveel mogelijk tijd met haar door te brengen en dan schiet sporten er vaak bij in......

Hierdoor zal ik zeker minder progressie maken dan dat ik zou kunnen, maar gelukkig ben ik over het algemeen wel tevreden met wat ik tot nu toe bereikt heb.......(totdat ik naast jou sta :roflol:)

Ja dat snap ik kerel en alle respect :thumbs: Familie moet je zuinig op zijn!! De rest is alleen maar uiterlijk vertoon :p

• #1.285
Ja dat snap ik kerel en alle respect :thumbs: Familie moet je zuinig op zijn!! De rest is alleen maar uiterlijk vertoon :p

Maar toch is een beetje uiterlijk vertoon best leuk :flexing::D

Maar ach, 4 oefeningen zijn nog altijd beter dan helemaal geen oefeningen :p

Maar deze instelling siert je wel enorm en verdient een groot compliment :thumbs: Zouden best wat mensen een voorbeeld aan kunnen nemen ;)

Daarom heb ik tenminste ook die 4 nog gedaan :).

Tja ik hoor weleens dat mannen niet meer omkijken naar hun kind(eren) en dat snap ik dus echt niet. Ik zou er niet aan moeten denken mijn dochtertje niet meer te zien.:(

• #1.286
En dan nu de training van gisteren. Een UB-training in een gym die nu eens niet zo druk was.......donderdagavond. Hoop het vanavond ook zo rustig is......

UB-training niet heel zwaar gepakt aangezien ik 2 dagen ervoor ook al UB had getraind

BP
1x20x20
1x10x40
1x8x60
2x5x70
1x4x70
2x6x60

Incl db flyes
5x8x16

Pull ups
5
6
7
8
7
6
5

Hammer grip cable row
5x8x50, alle reps langzaam en 2 sec hold (iets met TUT en MMC-shizzle)

DB Shoulder press
4x10x16

Ez bar curls
3x12x22.5

Skull curshers
3x12x22.5

Uiteindelijk gewoon lekker getraind met niet te zware gewichten. Vanavond weer een LB training op het programma. Zal ook een wat lichtere training worden......

• #1.288
Zo er is zeker nog getraind dit weekend :D:D:D. Nu eventjes de tijd om ze ook te loggen! Dus hier komt de eerste van vrijdagavond.
Er stond een LB training op het programma en gelukkig was het nu ook weer niet druk. Had richting het einde van de training niet zo heel veel puf meer, maar heb hem wel helemaal afgemaakt. Kijk uit naar de tijd dat ik weer meer mag eten van mezelf.

Squats
1x20x20
1x10x60
5x10x80, pffff bloedheet

RDL
1x20x20
1x10x60
5x10x80, onderrug nu echt helemaal vol......

Calf raises in smith
1x12x60
1x10x80
3x10x100, lekkerrrrr

Leg press (45 graden plate loaded)
5x10x120, pompen (of verzuipen)

Leg curl
1x10x40
2x10x45

Leg extensions
3x10x55

En klaar.........wiggel waggel naar buiten ondanks de lichte gewichten......:p:p:p

• #1.289
Zal nu ook hier meteen mijn UB train van gisteren nog loggen. Gym nu nog rustiger.

Warm up met wat side raises
2x12x6

Incl db bp
1x10x22
1x8x24
1x8x28
3x8x30, het was dat de 32kg db's bezet waren, maar hier had iets meer ingezeten.

Incl db flyes
1x8x16
2x8x18
2x8x22 (omdat de 20kg db's bezet waren deze maar gepakt haha)

One arm db row
5x8x28

Reverse lateral pull down
1x8x60
3x8x70

Side raises
5x8x9

Db curls
3x8x14

Triceps one arm overhead extensions
3x12x10

En klaar........lekker getraind al zeg ik het zelf.............daarna lekker het zonnetje in.........middag afgesloten op het water met dushi, sushi en wijn........best prima:cool::cool::cool:

Echt waar? Zon scheen hier gisteren tot 13u daarna total anarchy from the skies tot een uurtje of 17 :roflol:

• #1.293
Echt waar? Zon scheen hier gisteren tot 13u daarna total anarchy from the skies tot een uurtje of 17 :roflol:

Okay ik snap het misverstand.........ik heb gisteren de training van zaterdag gelogd. Gistermiddag was het inderdaad goed los qua regen en onweer......

Oh verdorie lezen is natuurlijk ook een vak :roflol:

• #1.296
Zo daar zijn we weer eens....... :p.

Gisteravond een FB training in een lekker rustige gym. Ik denk dat er veel de hitte niet meer aankunnen.

Squats
1x16x20
1x10x60
1x8x80
1x4x100
3x3x120
2x6x100, ging best lekker allemaal hoppa.

RDL
1x16x20
1x10x60
1x8x80
1x5x100
1x4x120
1x8x100, rug verzuurd nu:fire::fire::fire:

BP
1x16x20
1x10x40
3x8x60, mweh.....

Incl db flyes
3x8x20 :fire:

Reverse lateral pull downs
1x10x50
1x10x60
3x8x70

Calf raises in smith
1x10x80
3x10x100:fire::fire:

Bor
1x12x20
1x10x40
3x8x60

En toen was de tijd op. Al met al een lekkere training. Veel kunnen doen en voel het nu ook al wel in de beentjes.....
Vanmorgen weer eens op de fiets naar het werk, hopelijk vanmiddag weer droog naar huis.
Gewicht vanmorgen was 77,7 kg. Ik blijf nog even zo doorgaan. Abs komen steeds meer door. Wil dit jaar echt zo shredded mogelijk om daarna een goede bulk neer te kunnen zetten.

Van :flex: naar :flexgrin:

Terug
Naar boven