AndroidHealthClinic

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

3x8 100kg squats, netjes hoor pik. Die voel je de volgende 2 dagen wel in de beentjes :p:p;):rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
Nee dat hoor ik steeds vaker.....begint pas bij 40.......zal wel komen omdat de mensen in mijn omgeving ook allemaal die leeftijd hebben :roflol:........als je het maar vaak genoeg zegt dan ga je het misschien zelf wel geloven:roflol:

Nee dat hoor ik steeds vaker.....begint pas bij 40.......zal wel komen omdat de mensen in mijn omgeving ook allemaal die leeftijd hebben :roflol:........als je het maar vaak genoeg zegt dan ga je het misschien zelf wel geloven:roflol:

Volgens mij begint de aftakeling bij 40.

Voor mij is het over anderhalve maand zover.

• #1.336
  • #1.338
Nu maar meteen even de training van vrijdagavond loggen. Was gelukkig niet al te druk en ik had lekker de tijd, dus die heb ik ook lekker genomen. Denk iets meer dan 2 uur in de gym :D:D:D

Incl db bp
1x12x20
1x8x24
1x6x28
3x8x32, gewoon lekker

Incl db flyes
1x8x18
2x8x20
2x8x22, :fire::fire::fire:

Pull ups
5
6
7
8
7
6
5, wat heb ik bij deze oefening nog steeds een enorme pomp en dan vooral in mijn onderarmen

Hammer grip cable row
5x8x55

Shoulder db press
5x10x16, :fire::fire: vooral pompen dit

Db curls
3x8x14

2-handed triceps overhead extensions
1x10x20, te licht
3x8x22, lekkerrrrrr

Side raises
3x10x8

Cable curls
1x10x17,5
3x8x20

Triceps cable push downs
3x12x20

En klaar.......al met al een heerlijke training. Vandaag overal spierpijn nog van legday en nu ook van deze training......ik kijk uit naar maandag, dan weer LB!!!

Lekkere training. Zware db flyes hoor, kan je dat nog netjes met 22 kg?

Terug
Naar boven