XXL Nutrition

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Een zware training die goed gaat geeft toch altijd een fijn gevoel hé :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.343
Een zware training die goed gaat geeft toch altijd een fijn gevoel hé :)

Ja echt wel.......en de spierpijn die ik vandaag heb is ook nog steeds lekkah.....:o:o

Moet trouwens wel zeggen dat ik me vaak wel goed voel na een training ook al is die niet zo goed gegaan. Toch altijd weer blij dat ik gegaan ben......

Ja echt wel.......en de spierpijn die ik vandaag heb is ook nog steeds lekkah.....:o:o

Moet trouwens wel zeggen dat ik me vaak wel goed voel na een training ook al is die niet zo goed gegaan. Toch altijd weer blij dat ik gegaan ben......
Komt ook door alle stofjes die vrijkomen.

• #1.347
Gister was het een LB-dagje!
Was weer eens druk in de gym, daarom niet alles kunnen doen wat ik wilde, maar wel het belangrijkste.

Squats
1x16x20
1x10x60
1x8x80
1x6x100
1x2x120, tweede rep was echt maar net aan...:(:(, balen....
2x6x100, om het dan maar af te maken

Rack pull
1x16x20
1x12x60
1x10x80
1x8x100
1x4x120, scherpe knurling op de bar.....bijna het eelt van de handen gescheurd....:mad:
1x8x100

Calf raises in horizontal leg press
1x10x100
1x10x110
1x10x120
1x10x130, weinig rust tussendoor gepakt, voelde de kuiten goed trillen :fire::fire:

Leg extensions
1x10x45
1x10x50
1x10x60
1x10x70, :fire::fire::fire:

En klaar ermee. Vanavond een UB training op het programma.
Gewichtupdate vanmorgen 77.4......gaat nu steeds langzamer omlaag, dus zou kcal wat naar beneden kunnen schroeven of cardio toevoegen.....of het gewoon laten zoals het is en doorgaan tot na mijn vakantie en dan de bulk ingaan.....mhmmmm

Wat is je vp nu? Als je nog harder gaat cutten krijg je straks die 100 niet meer omhoog met squats.

• #1.349
Wat is je vp nu? Als je nog harder gaat cutten krijg je straks die 100 niet meer omhoog met squats.

Ik zou echt niet weten wat mijn VP is, vind ik ook helemaal niet belangrijk om eerlijk te zijn. Wil in de spiegel kijken en tevreden zijn. Kracht komt straks in de bulk wel weer terug. Zat op 5x5x140 met squats aan het einde van mijn vorige bulk, weet zeker dat ik daar straks wel overheen zal gaan :flex:

• #1.350
Gisteravond lekker een UB getraind. Was toen ik binnenkwam niet zo heel druk dus had het geluk al snel een bankje te kunnen bemachtigen na mijn chins.......

Chin ups
3x10xbw

Incl db bp
1x10x22
1x8x26
1x8x30
1x7x34, een 8ste ging echt niet lukken!
1x5x34, twee reps kleine hulp van spot:fire::fire:
1x8x28, :splat:

One arm db row (eigenlijk vind ik aan deze oefening echt helemaal niks)
5x8x28

Incl db flyes
1x8x18
1x8x20
3x8x22

Db shoulder press
3x10x16

Db curls
5x8x14

Lying triceps ext (skulls met db's???)
2x10x12, :fire:
1x8x12, :fire::fire:

Side raises
3x10x8

Hammer curls
3x12x8, veel TUT,MMC,Squeeze etc

Tricpes kick backs
3x12x8, :fire::fire::fire:

Best lekker getraind. Vanavond uit eten dus overdag maar even compenseren........

Koppie heeft geen haast, je kunt altijd nog super setten als je iets sneller wilt gaan :)

• #1.356
Het is een prima oefening voor je rug, maar ik ben met je eens: die 1 arm (en ook 1 benige) oefeningen duren een beetje te lang :o

Het is nog niet eens dat ik het te lang vind duren, maar meer dat ik hem niet goed voel ofzo...... het grootste voordeel is dat ik tijdens mijn UB training het bankje dan bezet kan houden met deze oefening :p

Koppie heeft geen haast, je kunt altijd nog super setten als je iets sneller wilt gaan :)

Ja dat kan inderdaad, maar hoef niet perse sneller. Haastige spoed......:rolleyes:

Ideale oefening voor het aantrekken van een grasmachine, kettingzaag, boskantmaaier etc ;)

Ja inderdaad erg handig.......vooral omdat ik in de binnenstad woon en een balkon heb......ga ik zo'n machine aanzwengelen dan staat de politie aan de deur omdat ze denken dat ik een doorgedraaide gek ben :eek::eek::eek:

Ja inderdaad erg handig.......vooral omdat ik in de binnenstad woon en een balkon heb......ga ik zo'n machine aanzwengelen dan staat de politie aan de deur omdat ze denken dat ik een doorgedraaide gek ben :eek::eek::eek:

:roflol::roflol::roflol:

Kom maar af dan, ik heb ruimte genoeg om te oefenen :D

• #1.358
:roflol::roflol::roflol:

Kom maar af dan, ik heb ruimte genoeg om te oefenen :D

Ja en dan heb jij gratis je tuin gesnoeid zeker.....:p:p:p. Maarre ik heb niet zulke groene vingers dus ik denk ook niet dat jij mij in je tuin aan het werk wilt zien.....blijft niks van dat groen over :D:cool:

Als in de weide het onkruid te hoog wordt of overwoekerd, mag je daar helemaal totall los gaan hoor... bedoeling is net dat er niets over blijft :D

• #1.360
Als in de weide het onkruid te hoog wordt of overwoekerd, mag je daar helemaal totall los gaan hoor... bedoeling is net dat er niets over blijft :D

Godver you got me there...... maarre ik laat de beurt nog steeds aan mij voorbij gaan hoor......ga liever trainen :p:lifter:

Terug
Naar boven