MuscleMeat

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
En over trainen gesproken......vanavond een hoog volume LB training gehad........liep helemaal leeg, zo warm

Squats
1x16x20
1x14x40
10x12x60, werd uiteindelijk gewoon zwaar met dit lichte gewicht.....

Rack pull
1x14x20
1x12x60
5x10x80, kon eigenlijk wel zwaarder

Calf raises in smith
1x10x80
5x10x100, erg lange TUT:fire::fire::fire:

Leg ext
1x10x40
1x10x45
1x10x50
1x10x55
1x10x60
1x10x65, laatste rep net geen fail.......:splat:

Leg curls
1x10x40
1x10x45
2x10x50, en toen was ik er echt klaar mee........

Net lekker zelfgemaakte pizza'tjes op en nu lekker relaxen op de bank........morgen weer lekker een UB!!!

Niet slecht zeg :)
Ik heb die leg extensions nog niet veel gedaan, en veel hangt natuurlijk ook af van de hefboom en de plaats waar de schijven hangen, maar ik ben nog niet boven de 40 kg gekomen :o

• #1.365
Niet slecht zeg :)
Ik heb die leg extensions nog niet veel gedaan, en veel hangt natuurlijk ook af van de hefboom en de plaats waar de schijven hangen, maar ik ben nog niet boven de 40 kg gekomen :o

Ik denk inderdaad niet dat de machines met elkaar te vergelijken zijn Neet. Dit is trouwens met een stack en geen schijven, dus sowieso al anders.....

Niet vreemd na 120 reps met 60Kg dat ook 60Kg in eens zwaar wordt :p

Haha i know.......moet ook wel zeggen dat ik nu zware beentjes heb.......

• #1.366
Net lekker een UB training gedaan........tijd voor weekend........

Side raises als warm up
2x10x6

Incl db bp
1x10x22
6x10x26, gewoon lekker pompen

Incl db flyes
7x10x16, vooral de laatste set heel veel TUT en MMC.....:fire::fire::fire:

Hammer grip cable row
1x10x40
1x10x45
5x10x50, pomp is aanwezig :fire::fire:

Chin ups
10x5xbw, best lachen om het eens zo te doen, ook nu weer een lekkere pomp

Triceps dips
7, en nu voelde dit niet helemaal lekker aan mijn schouder, ermee gestopt dus

Side raises
3x10x8

Triceps rope pull down
1x14x10
3x12x15, lekker de fik erin door extra squeeze:fire::fire::fire:

Cable curls
4x12x15, :fire::fire::fire:

En dat was het dan weer! was weer een lekkere training, Ciao

goede training kerel

10x5 chin ups is ook een lekker volume!

Nice die 10x5 idd, ga ik ook eens proberen als het weer kan!

• #1.370
Nice die 10x5 idd, ga ik ook eens proberen als het weer kan!

Is zeker iets wat ik erin ga houden! Leuk om te doen en je kan hiermee veel met TUT spelen ook om het zo zwaarder te maken. Hopelijk lukt het jou snel weer om goed te kunnen trainen!

Oh en bedankt man........mijn 2000ste like :D:D:D

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #1.372
Godver de godver........sinds het weekend last van een verkrampte rugspier (linkerkant). Dit is helaas zodanig dat het me weerhoudt van trainen :sad:...... Komend weekend ook helemaal volgeboekt met DJ-werk en zelfs de maandagavond nog een gig. Wordt dan volgende week nog maar een paar keer trainen en dan heb ik vakantie en is de mogelijkheid er ook niet of nauwelijks.

Gewichtupdate vanmorgen 76,5.............wordt nu echt steeds droger dus dat is wel fijn, maar voel me ook steeds meer ecto :janken:. Al ga ik er gewoon voor zorgen dat ik nu zo droog mogelijk kom op de manier hoe ik nu bezig ben en dan heb ik straks een nog betere basis om te gaan lean-bulken. :flexbiceps:

Skere ekto! Hopelijk is je rug snel weer de oude man! Verplicht rust is soms zo gek nog niet ;)

• #1.374
Skere ekto! Hopelijk is je rug snel weer de oude man! Verplicht rust is soms zo gek nog niet ;)

Inderdaad skere ecto.......maar straks gewoon een goede basis om weer verder te bouwen. Ik kom er wel. En verplichte rust is zeker niet erg, maar liever gewoon niet. Ik denk dat jij ook veel liever geknald had nu op vakantie..........

Jaa helemaal waar @Koppie

Ben benieuwd als je straks gaat bulken! Heb je vast ook wel enorm zin in?! :flexgrin:

• #1.376
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ja daar kijk ik echt naar uit! Ik ben ook echt benieuwd naar de krachtgains die ik dan kan bewerkstelligen! Van :flexing: naar :flexbiceps:

Hej Koppie, we gaan dus net hetzelfde doen :)

Ik stabilisser momenteel op 88k ongeveer, maar hoop met de 3 weken vakantie die er aan komen niet té veel te verzwaren... hoewel in Frankrijk :eating:
En dan vanaf september zoiets reverse-diet en lean-bulk :bierbang:

Ooh ja, snel beter ouwe !!

• #1.378
Hej Koppie, we gaan dus net hetzelfde doen :)

Ik stabilisser momenteel op 88k ongeveer, maar hoop met de 3 weken vakantie die er aan komen niet té veel te verzwaren... hoewel in Frankrijk :eating:
En dan vanaf september zoiets reverse-diet en lean-bulk :bierbang:

Ooh ja, snel beter ouwe !!

Inderdaad precies hetzelfde plan. Probeer tijdens de vakantie nog iets te cutten, wat op zich makkelijk moet lukken en daarna naar onderhoud en rustig aan lean-bulken. Leuk om te zien dat we op 1 lijn zitten. Zou nog leuker zijn als onze stats hetzelfde waren, maar jij bent toch wel een stukje langer dan ik ben.

Ja, met mijn 1m90 :p

Nu ik sta op 88 kilo echt nog niet droog rond mijn middel... dus zou best nog wat zakken... naar 84 of zelfs 80, maar dan voel ik mij echt niet goed, véél te ecto...:o
Bigorexia is aanwezig...

Ik droom er echt van de 100 kilo aan te tikken bij mijn bulk, maar dan weer schrik om een PL'er met dikke buik te zijn :D

Zo is het altijd wat hé :roflol:

• #1.380
Ja, met mijn 1m90 :p

Nu ik sta op 88 kilo echt nog niet droog rond mijn middel... dus zou best nog wat zakken... naar 84 of zelfs 80, maar dan voel ik mij echt niet goed, véél te ecto...:o
Bigorexia is aanwezig...

Ik droom er echt van de 100 kilo aan te tikken bij mijn bulk, maar dan weer schrik om een PL'er met dikke buik te zijn :D

Zo is het altijd wat hé :roflol:

Tja dat ecto gevoel heb ik nu helaas al zeker wel.....:(. Ik heb niet echt een streefgewicht waar ik op uit wil komen. Einde vorige (en mijn eerste ooit) bulk was ik op mijn zwaarst 87 kg. Hier wil ik nu wel overheen, maar wil het gewoon langzaam aan doen en zo min mogelijk vet gainen.....

En ja het zal wel nooit goed genoeg zijn, maar goed het is wel leuk om ermee bezig te zijn :wl:

Terug
Naar boven