Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

10x12x60, werd uiteindelijk gewoon zwaar met dit lichte gewicht.....

Niet slecht zeg
Ik heb die leg extensions nog niet veel gedaan, en veel hangt natuurlijk ook af van de hefboom en de plaats waar de schijven hangen, maar ik ben nog niet boven de 40 kg gekomen![]()
Niet vreemd na 120 reps met 60Kg dat ook 60Kg in eens zwaar wordt![]()

goede training kerel
10x5 chin ups is ook een lekker volume!
Nice die 10x5 idd, ga ik ook eens proberen als het weer kan!

Maar nu zit je lekker met je telefoon aan het zwembad, de hele dag karma uit te strooienNice die 10x5 idd, ga ik ook eens proberen als het weer kan!

...... Komend weekend ook helemaal volgeboekt met DJ-werk en zelfs de maandagavond nog een gig. Wordt dan volgende week nog maar een paar keer trainen en dan heb ik vakantie en is de mogelijkheid er ook niet of nauwelijks.
. Al ga ik er gewoon voor zorgen dat ik nu zo droog mogelijk kom op de manier hoe ik nu bezig ben en dan heb ik straks een nog betere basis om te gaan lean-bulken. 
Skere ekto! Hopelijk is je rug snel weer de oude man! Verplicht rust is soms zo gek nog niet![]()
Jaa helemaal waar @Koppie
Ben benieuwd als je straks gaat bulken! Heb je vast ook wel enorm zin in?!![]()
naar 
Ja daar kijk ik echt naar uit! Ik ben ook echt benieuwd naar de krachtgains die ik dan kan bewerkstelligen! Vannaar
![]()

Hej Koppie, we gaan dus net hetzelfde doen
Ik stabilisser momenteel op 88k ongeveer, maar hoop met de 3 weken vakantie die er aan komen niet té veel te verzwaren... hoewel in Frankrijk
En dan vanaf september zoiets reverse-diet en lean-bulk
Ooh ja, snel beter ouwe !!

Ja, met mijn 1m90
Nu ik sta op 88 kilo echt nog niet droog rond mijn middel... dus zou best nog wat zakken... naar 84 of zelfs 80, maar dan voel ik mij echt niet goed, véél te ecto...
Bigorexia is aanwezig...
Ik droom er echt van de 100 kilo aan te tikken bij mijn bulk, maar dan weer schrik om een PL'er met dikke buik te zijn
Zo is het altijd wat hé![]()
. Ik heb niet echt een streefgewicht waar ik op uit wil komen. Einde vorige (en mijn eerste ooit) bulk was ik op mijn zwaarst 87 kg. Hier wil ik nu wel overheen, maar wil het gewoon langzaam aan doen en zo min mogelijk vet gainen.....