- Waardering
- 23.843
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is wel het seizoen van de gare ruggen geloof ik ....
Sterkte ermee!

Kijk, dat is nog eens een nuttig contact, die moet je te vriend houdenDit is echt spiergerelateerd hoor. Het is gewoon helemaal verkrampt en hard.........vanavond wel naar een bevriende fysio die jarenlange ervaring heeft in de topsport. Dus dan moet het bij dit amateurtje ook wel goedkomen denk ik zo![]()

Welkom terug! Balen van je rug zeg.. dat kan zo pijnlijk zijn! Sporten maar weer rustig oppakken dan.. Super goed dat je zo op gewicht bent gebleven... daar kan ik nog wat van leren.....![]()

Thanks Lucille, ga ook weer lekker verder met hier loggen natuurlijk.....![]()
Nogsteeds!Vervelend van die rug, maar zo te zien heeft het je vakantie niet verknald....
Nu weer hier knallen![]()

Weer lekker bezig geweest in de gym! Goed bezig!
Misschien helpt dit ook voor jouw rug:
Op je rug liggen knieën op je borst en heen en weer wiegen. Hoe dichter je knieën op de borst hoe hoger je de rugspieren aanpakt. Als je je knieën wat minder aantrekt is het vooral goed voor je onderrug.
Ik doe dit na elke dans training en voelt goed.
Ps. Als je veel bent afgevallen pak een matje anders schuur je lelijk over de grond met je ruggengraat, en dat voelt niet chill xd