XXL Nutrition

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Dank je. Al was het qua gewichten nogal lichtjes, maar dat komt wel weer......

Doe jij die rugoefening om je spieren te rollen? Ik heb zelf thuis een foam-roller dus die gebruikte ik regelmatig om die verkrampte spieren wat los te rollen. Heb nog wel wat tips van die bevriende fysio gekregen om de rug flexibeler te maken/houden.

Ja inderdaad maar ik vind foamrollen bij mijn rug vaak best zeer doen dus dit heb je zelf wat meer in de hand. O en het is best rustgevend haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.402
  • #1.405
  • #1.407
En gister was het weer eens zover......LB-training. En wat was het warm in de gym, legde het af zeg, pfffff
Ook hier proberen mezelf in te houden en niet meteen voluit te knallen, maar voelde het vanmorgen toch al aan de beentjes :(:(

Squats
1x16x20
1x12x40
1x8x60
3x8x80, en jawel nu al zeiknat.......

RDL
1x16x20
1x10x60
3x8x80

Cable crunches
1x16x20
1x14x25
1x20x20, is nog even zoeken met deze oefening, was namelijk de eerste keer

Calf raises in horizontal leg press
1x10x90
3x10x110

Wilde nog een beetje armen en schouders doen, just for the fun :rolleyes::cool:

DB curls ss Overhead triceps extensions
12x12 ss 10x10
10x12 ss 10x10
10x12 ss 10x10

Side raises
3x8x8

En nu er echt klaar mee.......:D
Lekker dat deze training er ook weer op zit.

Zo weer in het trainingsritme aan het komen....
Weer lekker bezig geweest in de gym! Goed bezig!

Misschien helpt dit ook voor jouw rug:
Op je rug liggen knieën op je borst en heen en weer wiegen. Hoe dichter je knieën op de borst hoe hoger je de rugspieren aanpakt. Als je je knieën wat minder aantrekt is het vooral goed voor je onderrug.
Mmmm, zal dit ook eens proberen :)
Doe jij die rugoefening om je spieren te rollen? Ik heb zelf thuis een foam-roller dus die gebruikte ik regelmatig om die verkrampte spieren wat los te rollen. Heb nog wel wat tips van die bevriende fysio gekregen om de rug flexibeler te maken/houden.
Foamroller gebruik ik ook, lekker voor de rug.

Nette training in de hitte toch hoor Koppie! :thumb:

• #1.410
:roflol::roflol:

• #1.416
Ik heb het daar precies moeilijk mee dit jaar...

Komt wel. Nu is het nog zo'n halve vakantietijd. Straks als alles weer in een normaal ritme zit en het weer koeler dan zit je er zo weer in! :thumb:

Zit je al weer in het ritme van werk, trein, gym, huis dan? :D

Pffff is ook eigenlijk helemaal geen ritme waar je in wilt zitten toch?

ja... :sad:
alleen gym nog niet de volle 100%... vanaf volgende week :emo:

You sure?

:laugh: gainz will be made

Is dat een nee?

Tjonge dus zo moet @Skatermarvin zich voelen als hij zoveel quote en dan is dit nog maar een klein beetje:roflol:

• #1.418
En daar was ik weer. Met de hitte van de afgelopen dagen toch maar gekozen voor verkoeling aan het strand ipv de hitte van de gym. Lekker met de vriendin genoten dus. Wat wel fijn is aangezien zij nog wel vakantie heeft.
Gisteravond wel lekker weer wezen trainen. Het was lekker rustig in de gym dus kon lekker doortrainen.

Incline DB BP
1x10x22
1x8x26
3x8x30, zow dit ging lekkerder dan verwacht. Was er bang voor dat ik wat meer kracht ingeleverd zou hebben, nou niet dus!

Incline db flyes
1x10x14
1x8x18
3x8x20, prima

Pull ups
6
7
7
6
6, lukte niet om aan 8 nette reps te raken.

One arm db row
3x8x26

Seated db shoulder press
1x10x14
3x8x16, deze weer rustig opbouwen

EZ bar curls
3x8x30

Skull crushers
3x8x30

Side raises
3x10x8

Prima training al zeg ik het zelf. Ga nu heel langzaam mijn kcal's omhoog gooien. Wat in mijn geval betekent dat ik weer brood met pindakaas eet.......me so happy:D:D:D.

Gewicht vanmorgen 75.6 kg. Nieuw laagste gewicht sinds ik deze sport serieuzer heb opgepakt.

:flexbiceps: voor de pindakaas-gainzzzz

Ecto :alien:

Terug
Naar boven