MuscleMeat

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Dat is het nadeel van deze sport, even niet genoeg doen en je kunt weer overnieuw beginnen.

Nou ja het is meer dat ik best wel wat kracht verloren ben tijdens mijn cut. En daarnaast 4 weken niet heb kunnen trainen door vakantie en rugblessure. Nou ja ik geloof er wel in dat ik redelijk snel dit weer moet kunnen opbouwen. Dus ik zie het als een leuke uitdaging.

• #1.444
Nice! 5x5 is ook gewoon het lekkerst! Als je op het punt zit van: 'ik ben wel weer klaar met deze set', mag je hem alweer eraf gooien!

Inderdaad. En ik merk dat ik hiermee gewoon lekker kracht kan opbouwen.

Gisteravond weer UB training gehad. Ging niet helemaal lekker met Bench qua schouder dus dat uit eindelijk maar gelaten voor wat het is en de DB's maar weer gepakt.

Pull ups
3x8

BP
1x14x20
1x8x40
1x5x60, klaar ermee........

Incl DB BP
1x8x22
2x5x30
3x5x32, wel lekker.....:fire::fire:

Incl DB Flyes
1x8x16
3x8x18, prima:fire:

Hammer grip cable row
1x10x40
1x8x50
3x8x60, lekker

Triceps cable push downs
1x12x15
3x10x20, lekker de fik erin, voelde ik goed zeg :fire::fire::fire:

DB Curls
5x8x14, volgende keer verhogen :fire::fire:

Seated DB Shoulder press
1x10x14
2x8x16, mwah....

Side raises
1x8x10......voelde ook niet helemaal lekker. Daarbij was het al laat en had ik nog niet gegeten. Dus lekker naar huis en pizza erin.....lang leve de bulk:D:D:D

pizzaaaaaa :eating:

Lekkere training, alleen jammer van de schouder ....

• #1.447
  • #1.451
Mweh, ik ben niet zo van het ijs......

Maar goed ik ben allang blij dat ik niet meteen de opmerking krijg dat ik me eerst beter had moeten inlezen voordat ik met deze kuur begon. :roflol::roflol::roflol:

of dat je oral's only doet :eek:
of smeer je ook op je buik en benen ???

:D

• #1.453
of dat je oral's only doet :eek:
of smeer je ook op je buik en benen ???

:D

Shhhhhhhhhhhtttttttttt............straks komen ze allemaal hier bashen......:eek:.
Enige waar ik het op smeer is op mijn brood.........ben nog niet ervaren genoeg en wil rustig met dit kuurtje starten....daarna misschien ga ik Blasten & Cruisen (Smeren & Eten).......

Shhhhhhhhhhhtttttttttt............straks komen ze allemaal hier bashen......:eek:.
Enige waar ik het op smeer is op mijn brood.........ben nog niet ervaren genoeg en wil rustig met dit kuurtje starten....daarna misschien ga ik Blasten & Cruisen (Smeren & Eten).......

Als je zo niet voor roomijs bent... kan je aan de gummybear's... of de Monster & Nocco... :haha:

We waren toch goed gestart...

Terug
Naar boven