Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sooh jij bent heel hard gegeaan op de Squat Koppie, of tenminste ik lees iets van 5x5x140
Daar ben je waarscghijnlijk nog niet ?
Hoe dan ook respect !

Sooh jij bent heel hard gegeaan op de Squat Koppie, of tenminste ik lees iets van 5x5x140
Daar ben je waarscghijnlijk nog niet ?
Hoe dan ook respect !
, winstrol, anavar, dbol oral kuurtje.......is geen nakuur voor nodig want dit is allemaal heel mild heb ik ergens gelezen 

Nakuren met 250mg test e is voldoende
Heb je eigenlijk ooit anabolen overwogen? Iedereen in onze sport komt ooit voor die keuze te staan, vraag me af hoe jij daarin standpunt hebt genomen?
Edit: Die vraag is ook aan @marr gericht ...

.
.

Rug
RDL doe je met je hams en glutes natuurlijk 
Nette squats weer!
RugRDL doe je met je hams en glutes natuurlijk
![]()
Nette squats weer!
RugRDL doe je met je hams en glutes natuurlijk
![]()

Bij het correct uitvoeren van de RDL ligt de nadruk op het trainen van de hamstrings en glute (Grootste belasting)
Secundaire spiergroepen die je ook aardig belast zijn: Erector spinae (onderrug), Midden/bovenrug, trapezius, onderarmen.
Nakuurtje met test? Ik hou er niet zo van als er in me gespoten moet worden.
Of ik serieus anabolen heb overwogen? Nee kan niet zeggen dat ik dat serieus overwogen heb, natuurlijk weleens aan gedacht hoe het zou zijn als......... maar vind ook echt niet dat ik er klaar voor ben. Zou eerst nog veel serieuzer met de sport en voeding aan de slag moeten vind ik zelf en daarnaast kan ik er natty nog heel veel meer uithalen. Als laatste ben ik ook wel weer een beetje een schijterd v.w.b. eventuele gezondheidsrisico's, mezelf met een naald prikken zou daarentegen weer geen probleem zijn.
Ik kan mensen aanraden om niet jarenlang te trainen vooraleer AAS te gebruiken (als ze het ooit gaan doen). Zoals ik al vaker heb getypt op het forum: wanneer je al jaren traint en je lichaam al veel gains gemaakt heeft, dan zal je na een anabolenkuurtje snel de gewonnen massa opnieuw verliezen. Als je echter al snel, pakweg na een jaar training, een kuurtje doet dan ga je die massa vrij gemakkelijk kunnen vasthouden. Op voorwaarde natuurlijk dat je een goede basiskennis van trainen en voeding hebt.

Bij het correct uitvoeren van de RDL ligt de nadruk op het trainen van de hamstrings en glute (Grootste belasting)
Secundaire spiergroepen die je ook aardig belast zijn: Erector spinae (onderrug), Midden/bovenrug, trapezius, onderarmen.
Klopt hoor, ik zat een beetje teVoor het grootste deel inderdaad, maar mijn onderrug heeft er ook wel onder te lijden......misschien was ik niet specifiek genoeg, ny bad.
Dit dus.........thanks voor de uitleg!![]()

Ik ben met trainen begonnen om me een beetje fitter te voelen en uit te zien, niet perse om er als een bodybuilder uit te zien. Hormonen zijn nooit een overweging geweest. Doe ook nog aardig wat cardio en (al is dat veel minder geworden) calisthenics waarbij veel massa alleen een nadeel is.AAS gebruiken is uiteraard geen must maar we komen allemaal wel op het punt dat we ons die vraag stellen heIk kan mensen aanraden om niet jarenlang te trainen vooraleer AAS te gebruiken (als ze het ooit gaan doen). Zoals ik al vaker heb getypt op het forum: wanneer je al jaren traint en je lichaam al veel gains gemaakt heeft, dan zal je na een anabolenkuurtje snel de gewonnen massa opnieuw verliezen. Als je echter al snel, pakweg na een jaar training, een kuurtje doet dan ga je die massa vrij gemakkelijk kunnen vasthouden. Op voorwaarde natuurlijk dat je een goede basiskennis van trainen en voeding hebt.
Thanks trouwens voor je reactie. Misschien willen er nog leden kwijt hoe ze hun keuze gemaakt hebben (@marr , @Banshee , @neet61 , ...) --> Als je het niet teveel offtopic vindt uiteraard![]()
Is niet erg, want ik vind het wel een interessante discussie en ben ook wel benieuwd naar de beweegredenen van de anderen.....

?De keuze was voor mij eigenlijk heel simpel: vanwege mijn donornier en de daaraan gekoppelde preventieve medicatie zou het te gevaarlijk zijn om Aas te gaan gebruiken.
Daarnaast ben ik ook bang voor de sides.
Ik heb wel eens met de gedachte gespeeld hoor (ondanks bovenstaande), maar ja mijn vrouw vind me nu al "too much" (tja vrouwen hé, in mijn ogen ben ik zwaar ecto).
Dus ik berust erin en zet alleen maar in om mijn shape zoals hij is te behouden, daar is in mijn geval niet zo heel veel voor nodig
En jij, hoe ligt dat bij jou ? @Tr3nbolon3
Klopt hoor, ik zat een beetje te
Ik ben met trainen begonnen om me een beetje fitter te voelen en uit te zien, niet perse om er als een bodybuilder uit te zien. Hormonen zijn nooit een overweging geweest. Doe ook nog aardig wat cardio en (al is dat veel minder geworden) calisthenics waarbij veel massa alleen een nadeel is.

Ik ben zelf ook gaan kuren na +- een jaar en nadat ik vele uurtjes me had ingelezen over AAS. Voeding en training stonden ook redelijk op punt (alles kan beter) en heb toen besloten om een short cut te nemen naar mijn natty max. Ik heb toen +-10 kg gewicht gewonnen waarvan ik er 6 heb vastgehouden met een lager VP als voor mijn kuur
Bij mij was het dus echt een short cut naar mijn natty max, ook de gains van mijn tweede kuur heb ik grotendeels vast kunnen houden.
Nog toevoegen: op een bepaald moment heb ik dan wel de fout gemaakt om in mijn derde kuur steeds meer te willen, voor je het weet ben je dan 14 maanden aan het blasten/cruisen. Ik ben dan off gegaan omdat ik mezelf de vraag stelde 'waarom?' en achteraf gezien is dat herstel van blasten/cruisen niet te onderschatten (Ik heb dat misschien teveel gerelativeerd) en het verlies van gains is in mijn geval heel groot! Ik zit nu ongeveer op het niveau van na mijn eerste kuurtje.
Korte kuurtjes met voldoende off time --> JA
Blasten-cruisen als recreant --> NEEN
Just my 2cents![]()