- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Het is een vicieuze cirkel: je gaat achteruit omdat je in je herstel zit en daardoor ga je minder trainen (gedemotiveerd) waardoor je nog sneller achteruit gaat.Duidelijk en vooral ook eerlijk antwoord wel. Is het nu niet demotiverend voor jezelf dan om je gewonnen gains te verliezen en te weten dat je niet zomaar meer op dat niveau terecht zal komen? Dat zou voor mij misschien ook al reden genoeg zijn om te twijfelen trouwens.......het altijd maar meer willen en niet tevreden zijn.
Ik ga ondertussen al een tijd weer vooruit dus dat voelt goed. Kleine gainzzz zijn ook gainz

Ik klink nu miss als iemand die TEGEN kuren is, dat is niet zo. Ik hoop in de toekomst nog losse kuurtjes te doen. Het herstel daarvan valt echt heel goed mee. Ze vormen bovendien iets om naar uit te kijken (winterbulk of cut voor de zomer) waardoor de beleving van onze sport intenser wordt. Je ziet namelijk meer resultaat, en als je het verstandig doet dan zijn de gezondheidsrisico's en sides niet noemenswaardig. Het zal echter afhangen of ik van mijn vrouw groen licht krijg, op dit moment niet.
Blasten/cruisen als recreant zou ik enkel doen als ik levenslang on zou blijven want als je stopt na blasten/cruisen... dan is kuren pas echt huren

Laatst bewerkt:

?

en accepteren dat je minder snel vooruit gaat en minder ver gaat komen dan iemand die serieus traint en gebruikt.

Dan heb ik toch wel gruwelijk te weinig gedaan........
......laatste 2 reps gingen echt niet meer....
Ik zeg niet dat het zo is hoor, maar aangezien ik er toch weinig van merkte...