MuscleMeat

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
Heb je merkbaar profijt van creatine of is het bij jou baat het niet dan schaadt het niet?

Tja, ik kan nu wel zeggen dat ik er veel van merk, maar dat is dan alleen gebaseerd op de vorige keer dat ik het gebruikte, want ik ben pas gister begonnen. Daarnaast is het nu net als vorige keer ook tijdens mijn bulk, dus krachtwinst is er sowieso. Ik had nog een kilo-zak staan van bulk-powders dus het is ook gewoon nu gebruiken, omdat ik het toch in huis heb.

Ik had niet het gevoel dat ik daar veel van merkte. En als recreatief sporter heb ik het dan maar zo gelaten, mochten er dan toch wat nadelige gevolgen aan verbonden zijn hoef ik die ook niet hoe minimaal ook.

Nog nooit iets negatiefs hiervan ervaren, kan me ook niet herinneren daar ooit ergens iets over gelezen te hebben. Behalve dat je bij overmatig gebruik kans op maag/darmklachten hebt.

Welke nadelige gevolgen doel je op?

Volgens mij zijn die er ook niet?

Mooie train, en mooie PR Koppie !

Thanks Pieter! We blijven lekker bezig, zeg maar! Ben ook blij met die PR. Geeft aan dat ik weer lekker aan het groeien ben :D

MOCHTEN er zijn ;) Las ooit eens iets over sneller haaruitval en aangezien dat al een issue is bij mij... :p Ik zeg niet dat het zo is hoor, maar aangezien ik er toch weinig van merkte...

:eek::eek::eek: Haaruitval..........neeeeeeee mijn mooie blonde lokken........:(

En ik maar denken dat mijn haar uitgedund is door al die AAS in het verleden :P

Ik heb nog nooit gehoord van haaruitval door creatine, maar zeg nooit nooit natuurlijk. Wat ik wel heb bij creatine gebruik VOOR het slapen ==> oorsuizen tijdens de nacht en als je daar wakker op wordt is je nachtrust om zeep, echt ruk... Best sochtends nemen of een paar uur voor het slapen :o

Ik neem het altijd standaard in de ochtend, buiten de laadfase om dan, want die verspreid ik over de dag natuurlijk.

Ik heb die helemaal niet hoor... en voel duidelijk verschil in kracht...

Tja ik voel ook verschil, maar dat kan dus ook door het bulken komen......:o

het enige da je krijgt van teveel creatine, is Diarree :p vooral als je niet gehydrateerd bent haha

• #1.509
https://www.fitsociety.nl/creatine/creatine-en-kaalheid/

Nog eens: ik zeg niet dat dit wetenschappelijk onderbouwd is, maar aangezien ik toch weinig merkte en het recreatief is vond ik het niet nodig dit verder te doen

Mhmmm......gelukkig heb ik hier vorige keer niks van gemerkt......hopelijk blijft dat zo, zou niet graag kaal worden......

Pindakaas op je hoofd? :rolleyes:

het enige da je krijgt van teveel creatine, is Diarree :p vooral als je niet gehydrateerd bent haha

Spetterpoep.........bleh......

Wel, dat heb ik er nu nog nooit van gehad...

Ik geloof ik ook niet, mocht ik dat wel krijgen zou ik er accuut mee stoppen...

dan moet ik eens een ander merk kopen haha

Owh dus jij hebt er wel last van???

Klopt! Al een aantal keer last van gehad...

Ik zeg het niet graag maar jouw creatine is ondergedoseerd. Maak een topic aan in de echt/nep sectie om zeker te zijn :trollface:

:roflol::roflol::roflol::roflol:........goed plan......zou het wel op vrijdag doen!

Toename gewicht = goed toch? Zeker in een bulk :windup:

• #1.513
Ik ga echt de sponsor @XXL Nutrition hier niet in twijfel trekken hoor :p

:trollface:

Nee doe maar niet inderdaad.....ben zelf (op de creatine die ik nog had staan dan) een trouwe klant bij @XXL Nutrition

Jij bent denk ik gewoon een verdoken Body en Fitter!!!

Ow wacht, het is nog geen vrijdag... :roflol:

Body en Shitter.......aangezien het net in dit topic toch al over diarree ging......

Was het maar vast vrijdag..............:(:(:(

jup ik heb dat geregeld eens. Valt mij vooral op dat ik dat heb als ik er snel na eet en niet teveel water heb genomen die dag.

• #1.515
jup ik heb dat geregeld eens. Valt mij vooral op dat ik dat heb als ik er snel na eet en niet teveel water heb genomen die dag.

Dus gewoon meteen al met minimaal een halve liter water innemen en meer drinken........problem solved:D

• #1.517
En gister weer lekker aan de LB-training gegaan. Squat rack was vrij dus me happy!

Squats
1x20x20
1x8x60
1x6x80
1x2x100
2x5x110, yessss was vrij heavy, maar 5 kg hoger dan vorige week en meteen al 2 setjes eruit geknald!
2x5x105
1x5x100 :splat:, pfff laatste rep kop op ontploffen

Rack pulls
1x16x20
1x8x60
1x8x80
1x6x100
1x5x120

Calf raises in smith
1x10x80
3x10x100, langzame reps......fik erin:fire::fire::fire:

Leg raises
3x12

Decline crunches
3x16, ga kijken of ik elke keer met 1 rep kan verhogen, voelde dit al goed branden trouwens:fire::fire:

Leg curls
1x10x40
2x10x50

Lekker om weer te kunnen bouwen ook op LB, vanavond een UB op de planning. Zin an!

Mooie training! Volg jij eigenlijk een bestaand schema of doe je het zelf?

Mooie gewichten op de skwats hoor !

Ik voelde mijn kuiten ook branden gisteren met de trage reps in de smth :fire: :thumbs:

• #1.520
Mooie training! Volg jij eigenlijk een bestaand schema of doe je het zelf?

Had een bestaand schema, zie pag 1 van dit log, maar heb hierin al flink wat aangepast. LB juist veel meer focus op squats en sinds kort ook abs weer toegevoegd. Heb plezier in mijn trainingen en dat vind ik het allerbelangrijkste. :)

Mooie gewichten op de skwats hoor !

Ik voelde mijn kuiten ook branden gisteren met de trage reps in de smth :fire: :thumbs:

Squats gaan inderdaad weer de juiste kant op. Wil zsm weer naar de 5x5x140 en dan er natuurlijk overheen!:wl:

Terug
Naar boven