Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Heb je merkbaar profijt van creatine of is het bij jou baat het niet dan schaadt het niet?
Tja, ik kan nu wel zeggen dat ik er veel van merk, maar dat is dan alleen gebaseerd op de vorige keer dat ik het gebruikte, want ik ben pas gister begonnen. Daarnaast is het nu net als vorige keer ook tijdens mijn bulk, dus krachtwinst is er sowieso. Ik had nog een kilo-zak staan van bulk-powders dus het is ook gewoon nu gebruiken, omdat ik het toch in huis heb.
Ik had niet het gevoel dat ik daar veel van merkte. En als recreatief sporter heb ik het dan maar zo gelaten, mochten er dan toch wat nadelige gevolgen aan verbonden zijn hoef ik die ook niet hoe minimaal ook.
Nog nooit iets negatiefs hiervan ervaren, kan me ook niet herinneren daar ooit ergens iets over gelezen te hebben. Behalve dat je bij overmatig gebruik kans op maag/darmklachten hebt.
Volgens mij zijn die er ook niet?
Thanks Pieter! We blijven lekker bezig, zeg maar! Ben ook blij met die PR. Geeft aan dat ik weer lekker aan het groeien ben

MOCHTEN er zijnLas ooit eens iets over sneller haaruitval en aangezien dat al een issue is bij mij...
Ik zeg niet dat het zo is hoor, maar aangezien ik er toch weinig van merkte...

Haaruitval..........neeeeeeee mijn mooie blonde lokken........
En ik maar denken dat mijn haar uitgedund is door al die AAS in het verleden
Ik heb nog nooit gehoord van haaruitval door creatine, maar zeg nooit nooit natuurlijk. Wat ik wel heb bij creatine gebruik VOOR het slapen ==> oorsuizen tijdens de nacht en als je daar wakker op wordt is je nachtrust om zeep, echt ruk... Best sochtends nemen of een paar uur voor het slapen![]()
Ik neem het altijd standaard in de ochtend, buiten de laadfase om dan, want die verspreid ik over de dag natuurlijk.
Ik heb die helemaal niet hoor... en voel duidelijk verschil in kracht...
Tja ik voel ook verschil, maar dat kan dus ook door het bulken komen......

Las ooit eens iets over sneller haaruitval en aangezien dat al een issue is bij mij...
Ik zeg niet dat het zo is hoor, maar aangezien ik er toch weinig van merkte...

, pfff laatste rep kop op ontploffen