Fitness Seller

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Het is vrijdag bitches! Tijd om te rellen.

@Koppie ben je nu al aan het kuren of neem je vrede dat je nooit gainz zal pakken... Ow sorry, verkeerde topic... ik verwarde je log met @Skatermarvin zijn log :army:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583
:roflol: Ik heb er vrede mee, maar ik denk dat ik voorlopig nog wel wat meer kan bereiken dan ik tot nu toe heb behaald.

Ach @Skatermarvin zijn log is ook niet meer wat het geweest is op vrijdag........

Jij bent tenminste aanwezig in je log op vrijdagmiddag, Marvin is vaak spoorloos :P

Wat gainz betreft: 10 weeks is all it takes to make some serious gainzzz bro...

Low reps DB presses... Ik ben er geen fan van.

• #1.588
Opbouwen tot de max DB's in de gym en dan uitbouwen naar setjes van 8 reps is mijn plan :flexgrin:

Meh. Imo kan je beter benchen voor kracht gains. Je verspilt teveel energie om de DB te hanteren, in positie te brengen om er een echte kracht oefening van te maken.

Laatst bewerkt:
Goede tips hier!!:woot:

• #1.595
Druk weekend achter de boeg, maar wel zaterdag nog lekker getraind! Had eerst het idee om een FB te doen, maar ben toch voor een volledige LB gegaan. Vanavond weer een UB knallen! Had nog wel last van wat spierpijn, dus lekker volume gedraaid.....voelde in ieder geval goed!

Squats
1x20x20
1x12x40
1x10x60
6x10x80

Rack pull
1x12x20
1x10x60
3x10x80

Leg curl
3x12x45

Calf raises in horizontal leg press
4x15x80

Decline crunches
3x22 (+1 rep/set)

Benen lekker vol na deze training.

Op naar de volgende maar weer!

Gaat goed hier Koppie !

Druk weekend achter de boeg, maar wel zaterdag nog lekker getraind! Had eerst het idee om een FB te doen, maar ben toch voor een volledige LB gegaan. Vanavond weer een UB knallen! Had nog wel last van wat spierpijn, dus lekker volume gedraaid.....voelde in ieder geval goed!

Squats
1x20x20
1x12x40
1x10x60
6x10x80

Rack pull
1x12x20
1x10x60
3x10x80

Leg curl
3x12x45

Calf raises in horizontal leg press
4x15x80

Decline crunches
3x22 (+1 rep/set)

Benen lekker vol na deze training.

Op naar de volgende maar weer!

Goede training! Met name de leg curls :) De rack pulls kunnen wel wat zwaarder denk ik?

• #1.598
boh... 6 setjes 10 reps squatten :zweet:

Terug
Naar boven