- Waardering
- 23.841
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch jammer. Wel geluk gehad met squatrack. Kon meteen meedoen met een meid die stond te squatten en nog maar twee setjes hoefde. Dus haar gewicht maar gepakt als warm up setjes.
Kon meteen meedoen met een meid die stond te squatten en nog maar twee setjes hoefde. Dus haar gewicht maar gepakt als warm up setjes.

......J/K, welkom natuurlijk.Leuk, een mannenlog vol enthousiasme.Gister na een lange dag werken toch erg veel zin om de gym in te gaan. Was een beetje gaar, maar PWO'tje erin en knallen. Gelukkig een bankje vrij dus meteen ingepikt en knallen.
Side raises als W/U
2/16/4
Incl db bp
1x10x24
1x8x28
1x8x32
3x8x36 Bam VPR! Op naar de 38kg db's
1x10x30, gewoon omdat het allemaal zo lekker voelt! Wel een behoorlijke pomp alweer
Incl db flyes
1x8x18
4x8x22, de 20kg db's waren in gebruik dus maar meteen deze gepakt, ging perfect
One arm db row
1x8x30
4x8x32, ook dit ging super
Neutral grip pull ups
8
6
4, mweh dit ging dus niet zo lekker. Weinig rust tussendoor, maar goed niet alles kan de hele tijd top gaan toch?
Side raises
4x10x8, okay
Triceps push downs
1x12x20
1x10x25
2x8x30, lekkerrrrrrr
Db curls
3x8x16
1x8x14, voor dat beetje extra pomp
Man wat een heerlijke training was dit zeg! Goeie focus, kracht en pomp, me happy.

Gister na een lange dag werken toch erg veel zin om de gym in te gaan. Was een beetje gaar, maar PWO'tje erin en knallen. Gelukkig een bankje vrij dus meteen ingepikt en knallen.
Dit doe ik ook altijd. Als alles bezet is en er is eentje vrijgekomen, laat ik het liefst gelijk alles uit mijn handen vallen om naar het bankje te hollen. 
Mooie training weer Koppie, doe je de DB flyes helemaal met de DB naar buiten? Zo ja dan is dit wel serieus zwaar.
Dan is die 22kg wel een uitdaging denk ik.Thanks Rook! Ik heb mijn ellebogen licht gebogen bij de flyes, maar verder gaan de db's tot op dezelfde hoogte als mijn schouders.

Is toch wel heel anders. Ik krijg altijd pijn bij de flyes.Er zit zelfs nog wel meer in. Ben hier inderdaad wel sterk in, maar als ik gewone bench doe dan blijf ik weer achter![]()
Dat is echt wel zwaar, idd....Thanks Rook! Ik heb mijn ellebogen licht gebogen bij de flyes, maar verder gaan de db's tot op dezelfde hoogte als mijn schouders.
ik voel de volgende dag ook vaak wel dat de boel uitgerekt is bij de schouders/upper pecsIs toch wel heel anders. Ik krijg altijd pijn bij de flyes.

.

Dat gaat zeker gebeuren. Gelukkig zijn de meeste ook binnen 4 weken weer weg.dus ik hou mijn hart vast voor volgende maand waarbij er natuurlijk weer een grote nieuwe groep zal komen vanwege de goede voornemens![]()

Dat gaat zeker gebeuren. Gelukkig zijn de meeste ook binnen 4 weken weer weg.![]()
Lekkere squatties @Koppie
Die mensen met goede voornemens verdwijnen meestal zo snel als ze verschenen. Dat komt wel goed.![]()
Dat gaat zo te zien zeker wel goedkomen!Tja laten we het hopen......maar alleen die 4 weken zijn al een regelrechte ramp.......
Thanks Annie..... squatjes gaan zeker lekker.....Wil dit jaar nog een PR zetten (en dat is alles boven de 140).

1 woord: homegymTja laten we het hopen......maar alleen die 4 weken zijn al een regelrechte ramp.