Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mmmm...Ja die squats gaan wel lekker hard zo. Kerstetentjes zijn inderdaad wel verdiend. Hoop morgen ook nog een dikke UB te kunnen knallen. Vanavond staat er pizza op het programma dus toetje laat ik wel even voor wat het is. Ben trouwens ook niet zo'n toetjesmens....![]()

mmmm...
nee ik ook niet zo, maar echt obese gevallen kan je wel begraven onder de toetjes

.....
1x4x36, tijd voor een nieuw PR? JA JA JA
1x5x40!!! PR, laatste was wel met hulp van de spotter, maar voelde wel lekker. Nu uitbouwen naar 3x8
.....
Damn, die is wel heel lekker... Als je dat uiteindelijk 3X8 lukt is wel heel erg dik...

Damn.... de feestdagen nuttig gebruikt1x1x150, PR!!!! was echt grinden maar ik kreeg hem eruit geperst.....
3x8x110, VPR! Nog nooit setjes van 8 met dit gewicht, lekker hoor

straps
Grip probs I know dat feel.
Regent pr's hier zo te zien.![]()

Weet je zeker dat je ze goed strak om de stang hebt gedaan? Want straps helpen enorm goed tegen een gewicht wat door je vingers dreigt te glippen. Mixed vind ik ook niks.Heb ik maar moet hier denk ik toch wat mee gaan oefenen ofzo, want ze helpen niet echt heel veel. Mixed grip wil nog wel helpen, maar wil dit ook niet teveel doen.
Goeie training zeg na zo'n luie dag
Weet je zeker dat je ze goed strak om de stang hebt gedaan? Want straps helpen enorm goed tegen een gewicht wat door je vingers dreigt te glippen. Mixed vind ik ook niks.

. Geen squat-plek vrij. Dus aar iemand gevraagd of ik tijdens zijn laatste setjes alvast tussendoor mocht.......dacht dat hij er 70kg op had liggen, dus zouden dat mijn opwarm-gewicht worden (is al best hoog), nou daar vergistte ik me dus lelijk

......zie hieronder