MuscleMeat

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit! Ik was van plan ook vandaag mijn UB te trainen, kan hier wel wat moois uit maken!

Volg dit schema (ongeveer) al meer dan 1,5 jaar en kan nog steeds progressie maken in mijn bulkperiodes, zal dus ook nog niet zo snel overstappen naar iets anders. Vind het wel fijn zo. Jij traint dus ook UB/LB?

flyes met 24 is ook wel heeel zwaar :)
heb jij je ellebogen 'op slot' eigenlijk met flyes? anders zou wel eens de biceps beperkend kunnen zijn en niet de borst toch?

Wat bedoel je met "op slot"? Ik heb mijn ellebogen wel wat gebogen en zak totdat de db's op schouderhoogte zijn....
 
Ja ben sinds 5 maanden echt wel goed bezig en voelt heel fijn voor mij dit UB/LB schema!
 
Wat bedoel je met "op slot"? Ik heb mijn ellebogen wel wat gebogen
precies dat :p
heb je niet het idee dat in dat iets gebogen houden de meeste kracht gaat zitten?
 
precies dat :p
heb je niet het idee dat in dat iets gebogen houden de meeste kracht gaat zitten?

Nee juist helemaal niet zelfs?! Heb het idee dat ik de boel te ver oprek als ik mijn armen recht ga houden......
 
Ja ben sinds 5 maanden echt wel goed bezig en voelt heel fijn voor mij dit UB/LB schema!

Welk schema volg je dan precies? Misschien dat ik daar ook wat mee kan varieren dan.....
 
Gisteravond tegen de verwachting in toch kunnen gaan sporten. Dus ervoor gekozen een lichte LB te doen aangezien ik de training van dinsdag nog aardig voelde in de benen.

Squats
1x16x40
1x10x60
1x10x80
3x8x100, zwaar zat. Benen voelden megazwaar aan....

Rack Pull
1x16x20
1x12x60
1x10x80
3x10x100, prima

Knee raises
3x20

Calf raises in smith
5x12x80, pfoe kuiten aardig verkrampt zeg :fire::fire::fire:

Leg extensions
5x12x40, Mega MMC & TUT..... Skatermarvin zou trots op me zijn:lol:

Leg curls
1x12x35, te licht
4x12x40, :fire::fire::fire:

Zoals gezegd was dit een lichte training, maar voelde desondanks nog best zwaar aan allemaal.
Verwacht vanavond hetzelfde voor mijn UB training.

Volgende week zit ik een week in N-Ierland voor mijn werk, maar heb gelukkig een hotel met een goeie gym (is nu de 3de keer dat ik daar zit). Zit erover te denken om lifting shoes en belt zelfs mee te nemen. :wl:
 
Gisteravond tegen de verwachting in toch kunnen gaan sporten. Dus ervoor gekozen een lichte LB te doen aangezien ik de training van dinsdag nog aardig voelde in de benen.

Squats
1x16x40
1x10x60
1x10x80
3x8x100, zwaar zat. Benen voelden megazwaar aan....

Rack Pull
1x16x20
1x12x60
1x10x80
3x10x100, prima

Knee raises
3x20

Calf raises in smith
5x12x80, pfoe kuiten aardig verkrampt zeg :fire::fire::fire:

Leg extensions
5x12x40, Mega MMC & TUT..... Skatermarvin zou trots op me zijn:lol:

Leg curls
1x12x35, te licht
4x12x40, :fire::fire::fire:

Zoals gezegd was dit een lichte training, maar voelde desondanks nog best zwaar aan allemaal.
Verwacht vanavond hetzelfde voor mijn UB training.

Volgende week zit ik een week in N-Ierland voor mijn werk, maar heb gelukkig een hotel met een goeie gym (is nu de 3de keer dat ik daar zit). Zit erover te denken om lifting shoes en belt zelfs mee te nemen. :wl:

Lekker hoor, en dat voor een lichte training :)
 
:D

Kun je gelukkig gewoon knallen! :)

Ja daar ben ik zeker wel gelukkig mee. Het is een gym met meerdere squatracks en een paar benches dus ik kan het belangrijkste sowieso doen. Vind het altijd wel lekker als ik in het buitenland ben voor mijn werk. Dood de tijd ook op het moment dat je in het hotel zit. Er is daar verder namelijk vrij weinig te doen en om na een hele dag met de collega's ook nog elke avond met ze door te brengen zie ik ook niet ziteen.

Ik ben trots! Zowel op de MMC & TUT als de :fire::fire:

:marvin:

:flexgrin::flexgrin::flexgrin: voelde het goed fikken in ieder geval

Lekker hoor, en dat voor een lichte training :)

Mweh had iets meer squat-setjes willen doen, maar zat er gewoon niet meer in. Volgende week beter!
 
Volgende week zit ik een week in N-Ierland voor mijn werk, maar heb gelukkig een hotel met een goeie gym (is nu de 3de keer dat ik daar zit). Zit erover te denken om lifting shoes en belt zelfs mee te nemen. :wl:
Gewoon doen :thumb:
 

Okay ik ben om:D:D:D, mits het allemaal past in de bagage.....

En er is gisteravond natuurlijk ook nog getraind! UB light....

Side raises als W/U
2x14x6

Incl db bp
1x12x24
5x12x28, megapomp ...... nu al...best lekker:cool:

Incl db flyes
5x12x16, ook hier flinke pomp

Hammer grip cable row
5x12x50, veel MMC, TUT en 2 seconden hold en squeeze etc etc etc:p:p

Triceps push downs
1x12x20
3x12x25, :fire::fire::fire:

DB Curls
4x10x14, :fire::fire::fire: ook hier

Side raises
3x10x8, mweh....voelde niet helemaal lekker in de schouder

Front raises met twist
1x8x8, ook dit voelde niet lekker dus maar gestopt.

Al met al een flinke pomp de gehele training, dus dat was wel lekker.
Volgende training in N-Ierland.......
 
Volgende training in N-Ierland.......
alles beter dan met collega's die je zelf niet uitkiest, aan de bar te moeten zitten :)
bij twijfel idd beetje rustig met een schouder....
 
alles beter dan met collega's die je zelf niet uitkiest, aan de bar te moeten zitten :)
bij twijfel idd beetje rustig met een schouder....

Dat heb je helemaal goed Neet, ik zit al de hele dag met die collega's opgescheept dus wil dan gewoon even lekker mijn eigen ding kunnen doen en wat beter dan lekker de gym in?! Als het goed is kom ik zondag op tijd aan en kan ik zelfs nog even gaan!!!:D:D:D
 
Okay, so first training being abroad........Monday, so LB-day :p:D

Hotelgym heeft 3 squatracks, maar alles is redelijk verouderd. Barbells zo krom als een hoepel, maar dat mag de pret niet drukken. Kan genoeg doen om een okay training neer te zetten. Moest wel even op gang komen na een hele dag in cursus gezeten te hebben.........word je zo loom van.

Squats
1x20x20
1x8x70
1x6x100
1x4x100
1x5x120
2x3x140, heavy......:splat:
3x5x120, prima
1x8x100, nu wel echt op

Hyper extensions
1x15xbw
3x12xbw+10 Wat krijg ik toch elke keer zo'n enorme backpump hiervan.......

Calf raises in smith
1x10x20, gewoon om te proberen want het zag er nogal gammel uit, maar good to go
1x10x60
3x10x100, :fire::fire::fire:

Leg curl
1x10x40
3x10x50, :fire::fire::fire:

Leg extensions
1x10x45
3x10x55, prima

En het zit erop. Nu even relaxen, douchen en lekker eten!!! Morgen lekker een UB!
 
Toch nog een goede treen neergezet in een gammel hok. :D
 
Prima train hoor. En een zinvolle invulling van de avond :)
 
Toch nog een goede treen neergezet in een gammel hok. :D

Ja dat wel gelukkig. Bankjes zagen er ook niet echt geweldig uit dus dat wordt morgen lachen.......:(

Prima train hoor. En een zinvolle invulling van de avond :)

Tja beetje hangen op de hotelkamer is ook niet alles, dus lekker naar de gym. Heb niet voor niks mijn shoes en belt meegenomen :D
 
Zo nog even de training van deze avond loggen na wederom een lange, saaie cursusdag.........

UB trainen was toch nog minder goed te doen dan de LB......bankjes niet fijn, maar goed toch nog genoeg gedaan...

Side raises als W/U
2x14x6

Incl db bp
1x10x24
1x10x30
1x10x32 (hoger gingen de db's niet)
1x6x32, ??? opgooien ging niet lekker waardoor ik kracht verloor, balen
1x10x32, prima pomp

Incl db flyes
5x12x16, ook hierbij goede pomp

Bor
1x20x20
1x10x40
2x10x60
3x8x70, :fire::fire:

Reverse lateral pull down
1x10x50
1x10x65
3x10x75, :fire::fire::fire:

Side raises
3x8x10

Db curls
3x10x14

Skull crushers (EZ-bar was al geladen en ik had geen zin om vanalles bij elkaar te moeten zoeken)
2x20x25, wel goede pomp, maar dit is gewoon cardio natuurlijk

Klaar ermee.........al met al een okay training weer. Moet nog even kijken of ik het morgen red om te trainen. Zo niet dan doe ik donderdag nog een FB.
Vrijdagochtend vroeg al het examen voor de cursus en dan snel op het vliegtuig terug naar huis. Dan kan ik zaterdag en zondag weer lekker in mijn eigen vertrouwde Basic Shit gaan trainen (welke dan eigenlijk nog niet eens zo slecht is hahaha)
 
Toch nog gered om een training te doen al was het haasten. Was een lichte LB die er gedaan moest worden.

Squats
1x20x20
1x10x60
1x10x80
5x8x100, man man echt een enorme pomp in de onderrug??? Dit had helaas ook effect op de rest van de training

RDL
1x12x20
1x10x60
1x8x80, gewoon niet te doen door de backpump.......:scold::scold::scold:

Leg ext
1x10x40
1x10x50
1x10x60
1x10x70
1x10x80, lekkerrrrr

Calf raises in horizontal leg press
1x10x100
1x10x110
1x10x120
1x10x130
1x10x140, :fire::fire::fire:

Leg curls
1x10x40
2x10x55, tijd op......moest echt gaan vanwege diner-afspraak.........

Backpumps hebben de training een beetje verklooit en ik kon niet wachten tot het weggetrokken was om verder te gaan, want te weinig tijd....
Nou iets is beter dan niets en ik was wel blij met de squats........gewoon wat volume wegdraaien.

Morgenavond een UB training, waar ik hopelijk wat meer de tijd voor heb.
 
Back
Naar boven