- Waardering
- 23.841
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch behoorlijk wat gedaan ondanks korte tijd en verlepte rug![]()

Er kan morgen een verdwaalde sneeuwvlok vallen.... dus ik vrees het ergsteMweh het was okay vwb de Squats, maar verder kon het wel beter. Ach het is sowieso beter dan niet trainen! Nu weer verder in mijn cursus en dan hopelijk vanavond nog een UB. Morgen weer lekker naar huis........mits er niet weer vluchten gecanceld worden net zoals op de heenweg![]()

Haha lekker getraind, jammer dat je pas zo laat achter die DB's komt....

)

.ik train standaard benen op international chestday.Gisteren niet meer gelukt om een UB te doen. Dan vanavond maar tijdens international chestday.....wordt lachen dus.
Gewichtupdate 86.6......eerste vocht er al uit?
Vandaag is wat mij betreft de cut officieel begonnen, van het weekend namelijk niet echt aan wat voor schema dan ook gehouden qua voeding. Nu weer streng zijn voor mezelf. IF window ook verkleind. Dus nu pas voor het eerst eten na de lunchwandeling, dat is trouwens wel weer even wennen. Werd aan het einde van de wandeling toch wat lichter in het hoofd, maar ik weet dat dit tijdelijk is.
Ik heb er zin......benieuwd wat ik mezelf kan laten zien in de spiegel de komende maanden......
Chest (of eigenlijk mijn push-training) doe ik dinsdag pas. Dan is iedereen al aan de beurt geweest. 
Jippiezal weer huilen met de pet op zijn man.. stom volk dat zo nodig weer moet sporten
![]()
ik train standaard benen op international chestday.Chest (of eigenlijk mijn push-training) doe ik dinsdag pas. Dan is iedereen al aan de beurt geweest.
![]()

Armen nu echt wel vol......jammer dat dat ook weer wegtrekt hahaha

Lekkere training koppie vooral die 40's op de incline!