YouriDeLoore
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Bulck mode//ON//
Pff, die presses, **** my life
Bulck mode//OFF//

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bulck mode//ON//
Pff, die presses, **** my life
Bulck mode//OFF//

... is de vraag die je aan jezelf moet stellen.

Heb ik ook aan gedacht, maar veel gaat dat niet schelen. Ik ga er mijn planning niet voor veranderen.Wacht je niet beter tot na het BK ?! Lijkt me dat elke kg goed meegenomen is ?
Of wil je stiekem de lichte klasse gaan doen ?
Tja, ben helemaal geëmotioneerd.Strong words are strong
Congratz met de log matey, zieke medley's ook !!
Thanks!dannyh1983 zei:Jezus Christus gast! Wat een fokking sterke training neer gezet zeg!!
Paar sets 3x110 log en daarna medley met 310 yoke!
Ik ben zeer onder de indruk vandaag![]()
Ik kijk er op zaterdag eerlijk gezegd een beetje tegenop, maar dat gevoel achteraf maakt alles ruimschoots goed. Is je lichaam ook aan het nagenieten zoals hier?![]()
De intensity was through the roof. Als je voordien geen work capacity hebt opgebouwd ga je hier gewoon aan dood.
PS: de aanmoediging heb ik dubbel en dik terug gekregen bij het laatste deel van christie![]()
Bij wijze van spreken eh sanca. En als je dood gaat zal ik je wel reanimeren, mond op mond wel!!!
![]()

Mjaaaa...
Hoewel het tijdens de training nog wel ok voelde (op sommige momenten na). Net op de zetel gecrasht voor een paar uurtjes.
Zoals je zegt: zoiets kan je heel moeilijk alleen doen.girovaki zei:Is je lichaam ook aan het nagenieten zoals hier?![]()
De intensity was through the roof. Als je voordien geen work capacity hebt opgebouwd ga je hier gewoon aan dood.
PS: de aanmoediging heb ik dubbel en dik terug gekregen bij het laatste deel van christie![]()
In die zin is strongman een teamsport. sanca zei:Aaaahrrrg, ik ga het verdomd moeilijk hebben wanneer ik weer mee kan doen, zieke shizzle
girovaki zei:Bij wijze van spreken eh sanca. En als je dood gaat zal ik je wel reanimeren, mond op mond wel!!!
![]()
sanca zei:

He does! Ask him.