YouriDeLoore
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Ass geshowd!
Thanks.koef zei:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ass geshowd!
Thanks.koef zei:

Jij kan niets verkeerd doen.

Ja, maar bij de mijne zit de pad verkeerd, zodat je met je bovenbenen op de rand van de plank eronder zit.GHR's zoals in dat nieuw marteltuig @SMTK ?!
Damn nice dan son !

Ja, maar bij de mijne zit de pad verkeerd, zodat je met je bovenbenen op de rand van de plank eronder zit.
Moeilijkheid van de GHR hangt sterk af van hoe hoog de voetsteunen staan en hoe goed je met je voeten tegen de plaat achter de steunen kan duwen.

Ik heb ook al gelezen dat 'stance' iets is dat ze bij westside variëren op de GHR. Ik weet niet of dat gemakkelijker of moeilijker is; wide stance GM vind ik net gemakkelijker dan close stance, maar hip extension vind ik dan met wide stance weer moeilijker...heeft het ook niet te maken hoe breed je je voeten kan plaatsen. die van WSB hebben een vrij wijde basis. (wsl door het feit dat ze wide stance squatten? ) of dit allemaal zo veel verschilt weet ik niet, ken er de ballen van.
Thanks. Het gaat weer goed, ja.possessed zei:Enfin, good trains stapelen zich op. Benieuwd we je gaat presteren eens je op volle petrol zal strijden.![]()
One of those bursts. Dat deze nog lang mag doorbranden en de volgende niet lang op zich laat wachten.
). Dankje.
), omdat ik al zoveel triljarden herhalingen heb gedaan in mijn leven.
En dips trekken goed bij na ze jaren niet gedaan te hebben (hoewel BW dips zeker een minste vereiste is voor mij
).
3*50" was al zwaar afzien.
dus dan is de vraag, ben je sterker geworden of ni echt?Bij gebrek aan andere tetjes, is het natuurlijk wel fijn om tenminste die van mezelf goed te kunnen voelen.Lekker man, flinke bench en lekker dippen met behoorlijk wat gewicht extra. Die tetjes zul je wel voelen morgen!! Wanneer doe je mp?![]()
Hoewel ik vrees dat die dit volume te zeer gewoon zijn om erg stijf te worden...
Ja, dan ben je zeker sterker geworden, he.Guts zei:bodyweight oefeningen zijn iets wispelturig heb ik gemerkt, bijvoorbeeld, bij mijn allereerste krachtschema ooit deed ik al 5x25 bij de weighted dip en mijn bench was een 5x100
nu doe ik 5x30 op de dip, al weeg ik wel een 15kg meer, en das al een hele tijd geledendus dan is de vraag, ben je sterker geworden of ni echt?
Maar relatief misschien niet... 
).Haha, maar ik ben dat niet zo gewoon!
Ik ben elke dag de hele dag weg, en ik moet veel zitten... ;-)
Ach we bus pullen het er wel uit vanavond...