Bensch
Cool Novice
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DankNice press!
Zie maar dat de schouder ok is zondag.
Zondag ook in t-shirt pullen? ;-)
Ik intimideer Sanca niet genoeg, anders zou hij zich wel beter gedragen.haha humor log. Voor de schouder endo en exorotaties doen voor de training met band

En roepen kan jij!Goeie pulls, heb de longen uit mijn lijf geroepen bij jouw!Brutal and sick mentallity gets you far in this sport!

). Ik denk dat dezelfde beweging daar wel inzit, maar bij shoulder dislocates heb je maar één keuze van 'baan' en die verdomde *knak* die slecht kan voelen.Guts zei:son I am prioud![]()
exo/endo rotaties is dat niet hetzelfde als shoulder dislocates dan?
Danku, Sancu!Sanca zei:Jammer van de harnaspull maar dikke ownage op de hand over hand, goed gestreden matey !!
).Dank je. Het was een goede seizoensopener (hoewel de volgende pas in juli zal zijn).
Die heb ik net ook geüpload, omdat ik op een BStrong een shitstorm kreeg vanwege mijn belachelijke lockouts.
Bij de paused deads bedoel je?Als je je Deadlift meer "onder controle" wilt krijgen, zou ik je eccentrische fase ook wat gecontroleerder doen.
Oude schoenen die redelijk stevig zitten en goed zijn voor events. De zolen zijn vol en stevig (denk ik), dus gaat best om mee te trainen.Eddine zei:Recht is recht he bij een deadlift
en wat voor schoenen lift je toch altijd op? hoezo geen volledig platte?
Dus keuze van schoeisel boeit me zo niet. 
Thanks.strongman1988 zei:Leuke strijd tussen jou en Danny!! Lekker die truck pulls!! Congrats ermee
Ja gaat best. Maar ik zit nog altijd met een slipped disc/hernia, he.dannyh1983 zei:Jongen je staat binnen 2 seconden!! En zo erg is t echt niet
Een paar maanden geleden kon ik geen 60kg deadliften.