Rybeara
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 113
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was niet 'een beetje' mousse, maar een stuk van pakweg 10cm dik, 25 breed en 70 lang.Had je die mouche niet beter rond je bar gedaan (hij is wel minder dik dan), maar zit wel niet in je gezicht![]()
Met een beetje mousse heb je amper een verandering in loading pattern.
Maar al bij al ging het nog goed.Net op aanraden van een FB-maatje nog eens een plank aangehouden. 2min deze keer (30" PR), maar faaak abs helemaal om zeep...

Nee, ik had de laatste twee weken geen poging tot hold van maximale duur meer gedaan.Dus als mensen zeggen dat je dat langer moet doen, kan/doe je dat?
Youri, ik vind dat je 200kg moet benchen deze week!
![]()
ik ga er dus ook iets op moeten vinden...Damn youri, ge ziet er buff uit. Die pushpress ging goed snel.
Thx Guts!
Ja, al bij al toch een zeer goede training geworden. Dank jedannyh1983 zei:PR is PR he Youri! En het scheelt natuurlijk ook wel per dag he. 1 hh minder verschil dan normaal kan er gewoon aan liggen dat je niet super fit bent. Volgende keer pak je ze zeker, want de kracht zit er.
Die reps op 115 vind ik serieus baas!! Vooral als je ziet dat je die laatste reps op het laatste stuk nog even strict na drukt. Goed bezig man!!
Ik heb eergisteren een plank gemaakt die ik op de steunen van mijn rack kan leggen, om mijn benen tegen te fixeren. Deze komt niet voorbij de buitenkant van het rack, zodat de schijven van mijn bar nergens tegenkomen; ik zat namelijk met ongeveer hetzelfde probleem.Hervee zei:Damn youri, ge ziet er buff uit. Die pushpress ging goed snel.
Ik heb die oop dl eens geprobeerd, maar als ik een barbell in het rack leg om tegen te steunen met plates op, dan komen de plates van de barbell waarmee ik lift tegen de plates van de barbell in het rack. Als ik er geen plates aanhang, dan vliegt die barbell eruitik ga er dus ook iets op moeten vinden...
Ik heb het ook eens geprobeerd zonder steunbarbell. Zo gaat het in principe ook. Dan hou ik de barbell vergenoeg van me af (door de bands) en steun ik enkel en alleen op m'n hiel.
Like they should!Sanca zei:
Focus op stabilisatie vd onderrug bij DL-achtige beweging, en verder veel stress op glutes en hams met licht gewicht. 't Is voor mij vooral een kwestie van mijn onderrug te kunnen stabiliseren bij DL. Anders trek ik bij iets zwaardere gewichten of een bolle rug, of moet ik op halve power werken om mijn rug recht te laten blijven. Het is een probeersel (maar wel gebaseerd op wat Vogelpohl-stuff) en voelt al goed.Guts zei:en die OOP dl doen wat precies? een isometric oef voor onderrug en traps?
Thanks, Ryb.Rybeara zei:Sinds het sukkelen met gewicht (erachter gekomen dat hij diabeet was) achter de rug is, heeft Youri echt wel
een pak kwaliteitsmassa gepakt. Al even geleden dat ik hem nog zag, maar afgelopen zomer
vond ik hem irl echt buff ogen.
). Ben ook algemeen een pak sterker geworden, maar wordt in veel bewegingen gelimiteerd door zwakke punten (bv. core) of inflexibiliteit (hams, schouders, ...); dat zijn dingen waar ik nu de laatste tijd meer en meer aandacht aan besteed (is even wennen + aanpassen
).Normaal wel. Zeker omdat ik de week erna waarschijnlijk niet kan.Ik heb deze week terug meer zin in het trainen dus zondag heavy ass strongman training SMTK?![]()
100kg press zou er al een tijdje in moeten zitten, maar is er nog niet van gekomen. Gisteren zat het er iig niet in, maar lang zal het wel niet meer duren.biejest zei:Met 7x85 strict press moet de 100kg er onderhand wel inzitten.
Bij de push presses is het inderdaad netjes nadrukken nog. Je ziet dat de power aanwezig is.
Doe zelden push press maar merk ook dat knee wraps dan geen overbodige luxe zijn (bij degelijke gewichten).
Moest je jezelf eens willen laten behandelen -zelfs preventief- (fysio/ostheopaat) kan ik Johan Vossen uit Zonhoven aanraden. Ben gisteren bij hem geweest met mijn schouder. Vreselijke massage (terwijl hij bezig is denk je "ik wil hier weg"), maar voelt vandaag meteen beter. Geen sissy style fysio die maar wat met de vingertoppen wijst naar het probleem dus. Keiharde en diepe weefselmassage...
Wanneer is het Sterkste man van Limburg? Als je jezelf heel houdt dan zie ik in jou wel een winnaar. Solid gains!
). Maar ik denk dat ik het voorlopig wel onder controle krijg. Het is nu eerder een kwestie van de juiste prioriteiten te stellen. En gezien de verschillende mankementen zou ik - als ik volledig zou terugvallen op een therapeut - verschillende sessies nodig hebben om grote verschillen te zien. Dus zolang ik zelf weet wat te doen, doe ik precies dat.

), to take back what is rightfully mine! 
Zou je niet liever gewoon van me winnen?Ik hoop dat je niet gaat kunnen ivm studies of examens![]()