biejest
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad hook grip. Op die manier is grip nooit een issue.biejest zei:Deadlift gaat erg soepel inderdaad.
En dat dubbel overhands ... damn! got grip?
Thx! Heb jij ook een log?svenrpb zei:
Dankje. Ik moet ook wel, wil ik de hoop kunnen koesteren jou weer in te halen op DL.danny1983 zei:

zal eerder een feit zijn. heb ik ook. zoals ik zei na veel gefocus op de bench is alles in de regionen wat "tighter" geworden. toen ik met lichte gewichten aan het military pressen was moest ik in vergelijking met vroeger rare moves doen (naar achter hangen- vroeger had ik dat probleem nooit!)
om het boven men hoofd te krijgen. zuiver mobility stuff!
interessante discussie!
aan de kerels die mobiliteitsproblemen ervaarde van het vele benchen:
deden jullie tijdens je benchjaren dan ook weighted dips? met een zo groot mogelijke rom dan.
Thanks!
Het zal de komende maanden duidelijk worden wat hier precies van aan is, maar ben denk dat hier toch een belangrijk punt aangeraakt is.tymboo zei:Ik heb jarenlang weinig tot geen overhead gedaan (en wel heel veel gebencht) en ben er nu weer mee begonnen, maar ik krijg amper iets fatsoenlijk gelockt boven mn hoofd. Log stabiliseren kost heel veel moeite en military pressen gaat vooralsnog eigenlijk helemaal niet. De beweging voelt gewoon heel onnatuurlijk aan omdat de motorische aansturing ingesteld is op benchen en de mobiliteit in de schouders ver te zoeken is. Schouders verkrampen heel snel.
Vind t toch moeilijk om bench en overhead op serieus niveau te combineren, eigenlijk zou het één het ander moeten ondersteunen en dus puur als assistance gebruikt moeten worden. Als je bench gebruikt als assistance voor overhead kun je volgens mij beter gaan close grip benchen.
). De extra triceps power is duidelijk aanwezig, maar het is de mobility die het moeilijk maakt overhead. So... interesting times coming!
Bedankt, Steve!realpower zei:Goe bezig man!En die 200kg rw bench komt er ook wel met dezelfde training.Je weet je lay outs goed te maken en je ziet het resultaat je moet altijd deadliften om deadlift sterker te maken!
Chapeau kerel!

Heb het net gevonden.
Ik denk dat ik nu eindelijk weet wat te doen om deze problemen op te lossen.svenrpb zei:

EUROPESE OVERSCHRIJVING VAN
************** BANKIER
OPDRACHTGEVER: KREDBEBB DE
LOORE YOURI *************
3945 KWAADMECHELEN GELD VOOR
DRUGS