Fitness Seller

Youri Strongman Log

Sfeer zat zeker goed!

Stevige farmers man! I'm impressed!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt jongens!
De farmers voelden goed. Was een zeer goed excuus om wat te staan roepen als een randdebiel. :D

Lekker die farmers man!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice training. Altijd fijn voor samen lekker de heupen en hamstrings te stretchen. :D:D

Trainingssessie 764

:D

Training:

(rollen en stretchen)

Squat (light)
5*60kg
(knee sleeves)
5*100kg
5*110kg
5*120kg
5*130kg
(belt)
5*140kg
5*150kg easy nog
Nogal last van mijn knieën, dus mijn nieuwe knee sleeves (single ply van Strengthshop) aangedaan. Damn, dat voelde goed! Ze gaven zeker ook wat steun in the hole (dat zij dan maar zo), maar kniepijn volledig weg. Ik merkte hetzelfde tijdens de Zercher runs zondag. Goede aankoop.
icon_smile.gif

DE deficit deadlift
5*1*110kg
5*1*140kg
5*1*160kg
5*1*180kg speed weg
Linkerscheen aan het bloeden als de zondvloed.
icon_tongue.gif
Achteraf mijn bar moeten schoonvegen.

Plate RDL
51*50kg
Tribute to Raf!
icon_mrgreen.gif

Dacht even nog voor 60 reps te gaan, maar mijn lichaam zei plots stop.
icon_tongue.gif

TKE
3*40*average band
Tribute to Sanca.

knee sleeves zijn echt da bomb, ongelooflijk hoe een klein beetje stof zoveel verschil kan maken, als ik ze 1 keer vergeet aan te doen voelen ze de volgende dag gegarandeerd rot aan :D

Lekkere tributes :cool:

Fijn dat de sleeves je goed bevallen, dat je snel weer op je oude squatniveau and beyond moge zitten

Plank: 2'40" (40" PR)
nog altijd maar een matige prestatie, maar wel een zware verbetering t.o.v. mijn initiële niveau.

Trainingssessie 765

(shoulder dislocates etc.)

Push press
5*70kg
(knee sleeves en wrist wraps)
5*90kg
5*100kg
(belt)
3*5*110kg VPR
Weken geleden dat ik nog serieus heb kunnen push pressen, dus het ging eerst erg moeizaam. Ik ben erg blij dat ik er dit VPR uit heb kunnen halen. Als mijn schouder het houdt, gaat het volgende week wellicht meteen beter gaan.

Strict press geprobeerd, maar na een paar reps met 70kg al gefaild.
icon_tongue.gif
Schouders waren helemaal op.

Pendlay row
8*70kg
8*110kg
3*6*120kg
8*120kg

Ahola hammer curl superset 'resist the twist'
3*10*30kg | 3x15 tellen

(heupbuigers stretchen)

Eindelijk mijn upper body weer eens degelijk getraind; zeker tevreden!

Mooi Youri !

dikke pp!

Nice upper body strength!

Ik voel een log PR aankomen! :-)

Guts zei:
Thank you, gentlemen.

Bensch zei:
Nice upper body strength!

Ik voel een log PR aankomen! :-)
Log moet binnenkort eens serieus beginnen vooruit te gaan, maar ook dat zal samenhangen met mobility.
Of het deze week al prijs gaat zijn, zal hard afhangen van hoe mijn schouder voelt. Ik wil niet zitten b**chen, maar bij de push press deed ze aan één stuk door pijn (maar wel minder dan de vorige weken), en dat haalt het vertrouwen tijdens de lift toch wel wat onderuit. Bij log speelt dat een grotere rol dan bij push press.
Maar ja, voor hetzelfde geld valt de pijn zondag al mee. :) De eerstkomende weken ga ik het waarschijnlijk wel proberen te houden op volumewerk, omdat overhead de laatste maand zo heeft afgezien... Maar we zien wel waar we komen. Die 3*3*110kg log van een tijd terug leek ook out of thin air te komen; grote verrassing (maar had alles te maken met goede motivatie @SMTK :) ).

130 log.

Terug
Naar boven