dannyh1983
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Nu niet; gisteren (in de video) wel. Especially for you, my luv!wait wut in yannicks butt ? Heb je nu een superstrakke broek aan ?
Nu ik genoeg op jou begin te lijken, kan ik ook vrouwen bevruchten met mijn stem alleen!Sanca zei:
No homo! Just brolove (Jamie Lewis-style).
Ik heb Sanca vandaag gezien, maar hij heeft mijn eerbaarheid gelukkig niet geschonden.Jongens rustig he
Lekker PR Youri! Flinke squats, mooie reps weer

Ben blij dat de techniek zo goed blijft. Ja, je hebt wel wat werk gehad vandaag. Maar het resultaat mocht er ook wezen. De training verliep vlekkeloos, ondanks de grote en diverse groep. Je hebt duidelijke leiderskwaliteiten, wat heel goed is voor SMTK.Jammer dat ik je tire flips niet gezien heb, ik was toen bezig met de nieuwelingen
< 40sec =
Je wordt elke training sterker, which is good!
Nu heel blijven...

Thx.![]()
@Tommie:
'Ahola hammer curls' zijn (voor mij) hammer curls (één arm per keer), voor het lichaam uitgevoerd (ipv langs het lichaam). In de trainingsdocumentaire van Jouka Ahola, doet hij ze voor (kan je op youtube gewoon bekijken.![]()
En 'resist the twist' wordt gedaan door een band met gestrekte arm voor je te houden, zodat de band een hoek van 90° maakt met je armen (in het horizontale vlak). Dan moet je je schuine buikspieren gebruiken om te voorkomen dat de band je om je as draait (vandaar 'resist the twist')