dannyh1983
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Het is dat deel van de beweging dat oefening nodig heeft (ik verlies bij zwaardere log lifts wel wat kracht met de clean). En vind het gewoon ook een goede oefening voor de rug (vergelijkbaar met stones omhoog brengen).Elke clean vanuit lap? Dus niet vanaf grond? Wel veel reps!!
Dat gedaan terwijl de rest aan het deadliften was.Ja, die waren goed te voelen, zelfs met 60kg.Lekkere training zeg, die eenarmige farmers walk lijkt me killing voor de core!

Ik heb alleen de fail op 120 Hang power clean gefilmd (en meteen weer gewist).Toch een flinke training Youri! Waar blijven de filmpjes?
Hopelijk binnenkort een goede set squats met iets van een 190kg, en die zal ik vast wel filmen dan.Ik heb alleen de fail op 120 Hang power clean gefilmd (en meteen weer gewist).![]()
Bedoeling was paused squat te reppen met 170-180kg (en dat te filmen), maar 160kg was al erg zwaar, dus heb ik daar meteen maar een stevige set mee gedaan en me dan gefocust op de core etc.Hopelijk binnenkort een goede set squats met iets van een 190kg, en die zal ik vast wel filmen dan.
Alright!Hou ik je aan! Squats voor mij nu ff on hold. Na de vakantie weer rustig opbouwen
Klinkt goed.Wil mijn 1rm eens gaan verhogen en uitbraadde basis wat sterker maken. Moet nu toch wel een 220 of 230 kunnen doen, maar denk ff wennen aan gewicht en dan gaan trainen zodat ik meer reps kan gaan maken met dat gewicht.
Is Youri Glecky? Ik dacht eigenlijk dat jij dat was :-/

Nee, daar kan ik me moeilijk zorgen om maken.Toch goede training nog, goed dat je toch verstandig omgaat met die suikershizzle, denk eraan, stress is caused by giving a **** ...
Het is toch niet door mijn gingergrappen of je ontmaskering als Glecky hoop ik ?![]()