YouriDeLoore
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Trainingssessie 809
Easy, boys.
Indien mogelijk, zou ik je graag weer het vuur aan de schenen leggen, Danny. Ik verwacht dat mijn strict OH zeker gaat verbeteren de komende tijd. Maar de 5*100kg strict log (die jij net na je cut+vakantie deed, right?), zit er bij mij nog niet in.
Ik moet er ook op letten dat ik me niet te hard ga focussen op de big weights, maar vooral de assistance blijf pushen (met wat hulp van de SMTK crew
). Ik heb die fout eerder gemaakt, wanneer mijn (strikt) overhead vooruit ging. Bij mij is volume (op extra oefeningen) van groot belang bij overhead; ik verlies de work capacity in mijn schouders heel snel, waardoor mijn prestaties na een tijdje sterk beginnen te dalen.
Training thuis:
(foam rollen etc.)
-front squat
3*60kg
3*80kg
5*3*100kg
5*100kg
Adductoren al behoorlijk kapot (lang niet meer gesquat)
-GHR (hoogste stand)
4*6*BW
-Calve raise (strap bar)
3*20*220kg
-Ab pull-down
5*20*double light band
-Hip extension
4*10*average band (+ telkens 20" hold)
(foam rollen en stretchen)
Easy, boys.
Indien mogelijk, zou ik je graag weer het vuur aan de schenen leggen, Danny. Ik verwacht dat mijn strict OH zeker gaat verbeteren de komende tijd. Maar de 5*100kg strict log (die jij net na je cut+vakantie deed, right?), zit er bij mij nog niet in.
Ik moet er ook op letten dat ik me niet te hard ga focussen op de big weights, maar vooral de assistance blijf pushen (met wat hulp van de SMTK crew
). Ik heb die fout eerder gemaakt, wanneer mijn (strikt) overhead vooruit ging. Bij mij is volume (op extra oefeningen) van groot belang bij overhead; ik verlies de work capacity in mijn schouders heel snel, waardoor mijn prestaties na een tijdje sterk beginnen te dalen.
Training thuis:
(foam rollen etc.)
-front squat
3*60kg
3*80kg
5*3*100kg
5*100kg
Adductoren al behoorlijk kapot (lang niet meer gesquat)
-GHR (hoogste stand)
4*6*BW
-Calve raise (strap bar)
3*20*220kg
-Ab pull-down
5*20*double light band
-Hip extension
4*10*average band (+ telkens 20" hold)
(foam rollen en stretchen)