YouriDeLoore
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Event training @ SMTK
Edit: I know now... :|
Events:
Na een week nog altijd last van mijn verkoudheid-achtig shizzle. Niet dat ik me echt ziek voel (most of the time), maar mijn bloedsuiker is nu al een week ****ed-up...
Events gingen wel opnieuw goed deze keer
- weight for height (warm-up)
3 sets met 5kg med ball
(daarna een gat in de med ball. Ik heb het net hersteld; hopelijk houdt het...)
- Sled drag
6 zware runs van 30kg
- Stone carry
2*60m*95kg (1 turn)
Daaamn...
- hand-over-hand sled row (staand)
7*15m*180kg
Tijdens één van de pulls achterover gevallen, waardoor mijn nek serieus kraakte. Daarna heeft Raf mijn bovenrug nog gekraakt; eindelijk is mijn nek (na meer dan een week) weer grotendeels los.
Rug voelde prima, tot na de tweede stone carry. Daarna zette mijn onderrug zich helemaal vast (wat op zich niet zo erg is, maar wel vervelend
). Fijn dat er weer progressie zit in mijn blessure.
Where were you, my bearded Limbo friend?
Edit: I know now... :|
Events:
Na een week nog altijd last van mijn verkoudheid-achtig shizzle. Niet dat ik me echt ziek voel (most of the time), maar mijn bloedsuiker is nu al een week ****ed-up...
Events gingen wel opnieuw goed deze keer
- weight for height (warm-up)
3 sets met 5kg med ball
(daarna een gat in de med ball. Ik heb het net hersteld; hopelijk houdt het...)
- Sled drag
6 zware runs van 30kg
- Stone carry
2*60m*95kg (1 turn)
Daaamn...
- hand-over-hand sled row (staand)
7*15m*180kg
Tijdens één van de pulls achterover gevallen, waardoor mijn nek serieus kraakte. Daarna heeft Raf mijn bovenrug nog gekraakt; eindelijk is mijn nek (na meer dan een week) weer grotendeels los.
Rug voelde prima, tot na de tweede stone carry. Daarna zette mijn onderrug zich helemaal vast (wat op zich niet zo erg is, maar wel vervelend
Laatst bewerkt: