Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

wat is de overtreffende trap van knapperderder? knapperderderste? Ik zie mij zelf als een appetijtelijk mannetje maar ik heb wel love handles .. Ik heb geen rug haar noch kont haar maar wel haar van voren als je snapt wat ik bedoel Bubs ?
Ja, je bedoelt wenkbrauwen, toch?
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
....nog knapperderder? :eek: :D maar jij bent geen lelijk eendje hoor schatteke....kom op Bubsie!! self esteem :)

:o

wat is de overtreffende trap van knapperderder? knapperderderste? Ik zie mij zelf als een appetijtelijk mannetje maar ik heb wel love handles .. Ik heb geen rug haar noch kont haar maar wel haar van voren als je snapt wat ik bedoel Bubs ?

:gek:

Ja, je bedoelt wenkbrauwen, toch?
En neusharen...

:haha:

Zo al die van Bert van Sesamstraat jaaat

https://www.waxcenter.com/

Gisteren bij thuiskomst had mijn vriend een aperitiefje (gin tonic) klaargemaakt en zat op me te wachten buiten in het zonnetje.
Het erge is dat ik eerst dacht "oh nee, dat past niet in mijn schema" :o.
Uiteraard heb ik dat niet uitgesproken en gewoon genoten van wat hij op tafel had gezet, want uiteindelijk vond ik het echt wel superlief!

De weegschaal vanochtend was dat natuurlijk minder. Hoewel ik me helemaal niet dik of opgeblazen voel (integendeel) weeg ik 2kg meer dan zaterdag :eek:
We zullen het maar steken op een combinatie van lekker eten, de leukste tijd van de maand en het warme weer.
Daarnet wel naar het toilet moeten spurten, dus ik ben denk ik nu wel een kilootje lichter :toilet: :nanner:

Anyhow: ik verander nog steeds niets aan mijn standaard schema van 1300/1450/1650kcal :)
Alleen moet ik nog eens nadenken hoe ik mijn gewicht ga controleren.
Ik neem nu weer weekgemiddeldes, maar ik weet niet of me dagelijks wegen de goeie optie is.
Meten doe ik nu een keer per week (taille, buik, heup, billen, bovenbeen, bovenarm).
Misschien gewoon beide 1 keer per week combineren?
Zo krijg ik het misschien eindelijk aan mijn verstand uitgelegd dat een cijfertje op de weegschaal niet alles zegt :thinking:

Vanavond staat een LB training op het programma in een vermoedelijk snikhete gym.
Benieuwd hoe dat gaat verlopen :rolleyes:
 
:o



:gek:




:haha:



https://www.waxcenter.com/

Gisteren bij thuiskomst had mijn vriend een aperitiefje (gin tonic) klaargemaakt en zat op me te wachten buiten in het zonnetje.
Het erge is dat ik eerst dacht "oh nee, dat past niet in mijn schema" :o.
Uiteraard heb ik dat niet uitgesproken en gewoon genoten van wat hij op tafel had gezet, want uiteindelijk vond ik het echt wel superlief!

De weegschaal vanochtend was dat natuurlijk minder. Hoewel ik me helemaal niet dik of opgeblazen voel (integendeel) weeg ik 2kg meer dan zaterdag :eek:
We zullen het maar steken op een combinatie van lekker eten, de leukste tijd van de maand en het warme weer.
Daarnet wel naar het toilet moeten spurten, dus ik ben denk ik nu wel een kilootje lichter :toilet: :nanner:

Anyhow: ik verander nog steeds niets aan mijn standaard schema van 1300/1450/1650kcal :)
Alleen moet ik nog eens nadenken hoe ik mijn gewicht ga controleren.
Ik neem nu weer weekgemiddeldes, maar ik weet niet of me dagelijks wegen de goeie optie is.
Meten doe ik nu een keer per week (taille, buik, heup, billen, bovenbeen, bovenarm).
Misschien gewoon beide 1 keer per week combineren?
Zo krijg ik het misschien eindelijk aan mijn verstand uitgelegd dat een cijfertje op de weegschaal niet alles zegt :thinking:

Vanavond staat een LB training op het programma in een vermoedelijk snikhete gym.
Benieuwd hoe dat gaat verlopen :rolleyes:

Liefde is elkaar (blijven) verrassen :heart:

Hou het maar op de leukste tijd v d mnd ..is ook wel bekend toch....pfff al die hormonen....complex hoor zo'n vrouwenlichaam pffff

1 kg is wel heel veel Bubsie :toilet: :sukkeltje:

niet zo hyper elke wk meten!!..gewoon 1x/wk wegen en om de 3 mndn meten...geeft je ook meer gemoedsrust...je kent je eet en leefpatroon dus niks mis mee :)

vanaaf een stapje terug met de treen...in een warme gym hangt ook geen zuurstof...succes :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Vocht door het warme weer/ hormonen, darm en maag inhoud.. het kan van alles zijn natuurlijk.
 
Vocht door het warme weer/ hormonen, darm en maag inhoud.. het kan van alles zijn natuurlijk.
Dit inderdaad. Er zijn zoveel factoren in het spel dat je hier geen conclusies uit kan trekken. En dat is ook niet nodig. Maak je er geen zorgen over Bubs . Geniet nog maar wat na van gisteren! :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Bubs, zullen wij ook een dbb stel worden?
 
Ik geef geen fuck om jou en denk ook niet dat bubs iemand wil met de titel “most annoying”.
Nee bubs zit te wachten op iemand die een hele grote etterende steenpuist op zijn rechter schouder heeft zitten en daar een wit vlakje over heen moet plakken, of was je dronken en heb je per ongeluk de knip plak functie herontdekt op paint ? Feit is, dat ik een appetijtelijk baasje blijf en Bubs een seksuele dan wel sensuele relatie met mij heeft ten goede van ''het'' ja ''het'' ja, het ''geheel''

pssst
 
iemand heeft moeite met het fenomeen internet troll :)
 
Liefde is elkaar (blijven) verrassen :heart:

Hou het maar op de leukste tijd v d mnd ..is ook wel bekend toch....pfff al die hormonen....complex hoor zo'n vrouwenlichaam pffff

1 kg is wel heel veel Bubsie :toilet: :sukkeltje:

niet zo hyper elke wk meten!!..gewoon 1x/wk wegen en om de 3 mndn meten...geeft je ook meer gemoedsrust...je kent je eet en leefpatroon dus niks mis mee :)

vanaaf een stapje terug met de treen...in een warme gym hangt ook geen zuurstof...succes :)

Nouja, het voelde als 1kg... Zal wel niet, want ik woog vanochtend krak hetzelfde :mad:
1x/3maand meten? Meh, dan hou ik het liever op twee-wekelijks zoals vroeger.
Gemoedsrust brengt het wel met zich mee inderdaad, want nu begin ik me weer op te jagen merk ik.
Training is er niet van gekomen, zie verder ;)

Vocht door het warme weer/ hormonen, darm en maag inhoud.. het kan van alles zijn natuurlijk.
Dit inderdaad. Er zijn zoveel factoren in het spel dat je hier geen conclusies uit kan trekken. En dat is ook niet nodig. Maak je er geen zorgen over Bubs . Geniet nog maar wat na van gisteren! :)

Mja, en toch blijf ik er wel mee bezig...

Bubs, zullen wij ook een dbb stel worden?

Als je een paar posts terugleest, dan zou je weten dat ik al de liefde van mijn leven heb gevonden ;)

Back off wannabe bubs is mine.

Euh, sure Brutus :scratch:

Ik geef geen fuck om jou en denk ook niet dat bubs iemand wil met de titel “most annoying”.
Nee bubs zit te wachten op iemand die een hele grote etterende steenpuist op zijn rechter schouder heeft zitten en daar een wit vlakje over heen moet plakken, of was je dronken en heb je per ongeluk de knip plak functie herontdekt op paint ? Feit is, dat ik een appetijtelijk baasje blijf en Bubs een seksuele dan wel sensuele relatie met mij heeft ten goede van ''het'' ja ''het'' ja, het ''geheel''

pssst

Misschien moeten jullie ergens op een parking afspreken en erom vechten? :nanner:

iemand heeft moeite met het fenomeen internet troll :)

:roflol:
 
Gisteren niet meer in de gym geraakt.
Zondag steeg de motortemperatuur van de S2000 plots, bleek mijn koelvloeistof verdwenen te zijn...
Aangevuld met water en verder kunnen rondtouren, maar ik wilde het wel snel gefixt hebben natuurlijk.
Gisterochtend mijn Honda dealer gebeld en ik mocht ze onmiddellijk brengen, daarom half dagje verlof genomen.
Geen grote kosten gelukkig: bij het vervangen van de gasklep in april is er blijkbaar een scheurtje in een darmpje gekomen waar beetje bij beetje vloeistof uit lekt.
Nu de S daar toch moest blijven ineens ook nog de olie en -filter laten vervangen, en de kleppen laten stellen :)
Kan ze na de wilde ritjes in de Italiaanse bergen wel gebruiken :D

Omdat we toen toch al dichter bij de kust waren, en we nog iets liggen hadden voor vrienden die op vakantie zijn in Oostende zijn we nog naar daar doorgereden.
Zo waren we pas om 20u15 thuis, en de gym sluit om 21u... Dus niet meer geweest.
Wel genoten van de uurtjes aan zee, maar het netjes gehouden.
1 glaasje wijn gedronken, voor de rest water en Cola Zero en het ijsje geskipt.
Dat betekent voor
LeFood dinsdag
  • 1363kcal
  • EKV 99/121/45
Kleine 100kcal minder dan normaal op dinsdag omdat ik niet ging trainen.
Wel een zestal km of meer gewandeld aan zee, dus had wel "cardio".
Vol goede moed op de weegschaal gestaan vanochtend, want geen ijsje dus ik zal wel beloond worden!
Noppes, nada, niks. Gewicht identiek aan gisteren :fire:
Omtrekken (bijna) overal +0,5cm, behalve aan mijn bovenbeen daar is er 0,5cm af :dunno:
Had ik toch beter een ijsje kunnen binnen werken gisteren :treuren:

Vanavond ga ik waarschijnlijk ook niet trainen.
Het wordt snikheet en de KT is bij mij in de gym te vinden op de niet geïsoleerde zolderverdieping zonder airco.
Mijn vriend wil ook liever dat ik naar huis ga, en we gewoon samen nog een uurtje of meer gaan wandelen.
Gezien ik ook medicatie voor mijn hart/bloeddruk neem is dat misschien wel het beste idee...
Qua voeding twijfel ik nog of ik me aan de gewoonlijke 1450kcal ga houden of er ook nog iets vanaf ga proberen te pitsen.

Keep it cool everyone!
 
Vol goede moed op de weegschaal gestaan vanochtend, want geen ijsje dus ik zal wel beloond worden!
Noppes, nada, niks. Gewicht identiek aan gisteren

Stop nou eens met die focus op dat gewicht. Met dit warme weer houd je sowieso al wat meer vocht vast, dus laat je niet gek maken.

Mijn vriend wil ook liever dat ik naar huis ga, en we gewoon samen nog een uurtje of meer gaan wandelen.

Luister naar je vriend! Quality-time is waaaaaay belangrijker dan dat uurtje puffen in die veel te warme gym.
 
Nou.. Aan de andere kant, ik wil niet komen zeuren he.. Maar je schrijft ook dat je afgelopen weekend niet echt op je voeding gelet hebt. Zou het daar mee te maken kunnen hebben? :rolleyes:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Nou.. Aan de andere kant, ik wil niet komen zeuren he.. Maar je schrijft ook dat je afgelopen weekend niet echt op je voeding gelet hebt. Zou het daar mee te maken kunnen hebben? :rolleyes:
1 of 2 cheat meals wordt je echt geen kilo's zwaarder van (wat een mindf*ck) ...goed bedoelt hé? ;)
 
Back
Naar boven