- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat dit 2 van de essenties zijn achter het waarom "liever wat rustiger aan doen".
Het gaat er om dat het mentaal en emotioneel haalbaar en vooral behoudbaar is op langere termijn.
Daar gaan mensen met (te) strenge dieten keer op keer de mist mee in, ik zie dat al meer dan 30 jaar ook in mijn directe omgeving gebeuren.
Ze ervaren het als een straf omdat ze af moeten zien en zodra ze hun doel bereikt hebben compenseren ze dat dan heel vaak met een beloning in de vorm van .........jawel weer meer eten en dus weer zwaarder worden.
Weet het wel zeker. Heb het in de praktijk gezien bij iemand van mijn lichaamsgewicht destijds met een crash dieet (los vel, niet normaal) en daarna bij iemand anders nogmaals met een gastric bypass.Voor zover ik weet wordt je huid niet sneller strak door langzamer af te vallen.
Klopt inderdaad, zo'n snelheid afvallen kan je huid nooit bijbenenWeet het wel zeker. Heb het in de praktijk gezien bij iemand van mijn lichaamsgewicht destijds met een crash dieet (los vel, niet normaal) en daarna bij iemand anders nogmaals met een gastric bypass.
Weet het wel zeker. Heb het in de praktijk gezien bij iemand van mijn lichaamsgewicht destijds met een crash dieet (los vel, niet normaal) en daarna bij iemand anders nogmaals met een gastric bypass.
Klopt inderdaad, zo'n snelheid afvallen kan je huid nooit bijbenen
Ik denk dat dit 2 van de essenties zijn achter het waarom "liever wat rustiger aan doen".
Het gaat er om dat het mentaal en emotioneel haalbaar en vooral behoudbaar is op langere termijn.
Daar gaan mensen met (te) strenge dieten keer op keer de mist mee in, ik zie dat al meer dan 30 jaar ook in mijn directe omgeving gebeuren.
Ze ervaren het als een straf omdat ze af moeten zien en zodra ze hun doel bereikt hebben compenseren ze dat dan heel vaak met een beloning in de vorm van .........jawel weer meer eten en dus weer zwaarder worden.
Als ik even rond zoek op internet dan vind ik er nogal wat over.
Dat is natuurlijk lastig, moeten we iemand vinden die eerst langzaam afvalt, als dat goed gaat dan weer dikvreten en dan snel afvallen...

Laten we goed betalen voor dit onderzoek.Dat is natuurlijk lastig, moeten we iemand vinden die eerst langzaam afvalt, als dat goed gaat dan weer dikvreten en dan snel afvallen...![]()
Dat is inderdaad wrs het belangrijkste aspect van afvallen. Leren goed te eten zodat je het de rest van je leven kan toepassen.
Toch zou ik er persoonlijk voor kiezen om het snel te doen.
Dat is natuurlijk lastig, moeten we iemand vinden die eerst langzaam afvalt, als dat goed gaat dan weer dikvreten en dan snel afvallen...![]()

*bulk modus on*Ik vond wat ik hier poste toch inhoudelijk,behalve het laatst grapje.Gaan we hier nog inhoudelijk discussiëren of wordt dit de Johnyjordaan en Brutushakt MSN-Emoticon-Slowchat?

Je trekt op deze manier geen 121kg maar geeft niet, daar gaat het niet om. Je gebruikt net zoals in alle andere oefeningen weer momentum, rustiger uitvoeren en weer dat excentrische gedeelte. Gooi anders van alle oefeningen het gewicht iets naar beneden en voer ze rustiger uit zonder gooien, smijten en momentum gebruik (in totaal je vorm dus). Dat werkt stukken beter voor je doel.