Ik moet me minder op cijfers focussen; ik merk verschil in mijn kleding en hoe "los" mijn huid voelt en hoe harder ik mijn spierende en botten kan voelen. Dat is zo fijn om te merken, maar ik ben bang dat het maar een beetje zou zijn en ik me psychisch voor de gek houd. Cijfers geven me veel meer bevestiging, maar ik hang er wel veel waarde aan... Meer dan wenselijk is.
De trainer heb ik in de arm genomen vanwege mijn depressie; als ik dan niet ging spoten, verloor ik geld. Nu kan ik mezelf vaak genoeg bijelkaar rapen om zelf naar de sportschool te gaan, maar het is fijn dat ik gewoon op iemand kan vertrouwen die gewoon zegt wat ik doen moet en ik dat gewoon opvolg zonder twijfels. In mijn eentje twijfel ik vaak zo vanwege alle adviezen dat ik neig het meest extreme te kiezen en daarmee faal.
Ik heb wel het idee dat mijn trainer erg kundig is, gelukkig! Ik heb geruchten gehoord dat sommigen heel slecht kunnen zijn...
Hahahahaha, bedankt!
Bedankt voor de tips!!!! De techniek bij alles is nog om te huilen, ik waardeer jullie hulp bij het leren!
Wat wordt bedoelt met kickbacks..?