MuscleMeat

100 kg deadlift 21-jarige vrouw

Iets waar ik wel angstig over ben: in hoeverre zal ik losse huid krijgen? Ik zag in jouw log @RaceRookie dat jij worstelt met losse huid, maar je was in je startfase nog slanker dan ik nu start...
Ik ben een stuk ouder en een stuk kleiner. Ik denk dat het bij jou eerder en beter wegtrekt als je er nu iets aan doet en dat doe je.

• Like
Waarderingen: Nyn
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben een stuk ouder en een stuk kleiner. Ik denk dat het bij jou eerder en beter wegtrekt als je er nu iets aan doet en dat doe je.

Ookal zal ik minstens 40 kilo moeten verliezen voordat ik in een gezonde range kom..?

Bij de ene lijkt dat prima gelukt, maar bij de ander totaal niet...

IMG_0082.JPG

IMG_0083.JPG

Ik denk het ook.. Je hebt een goede kans dat je amper iets gaat zien. Zorg ook dat je niet te weinig gaat eten. Ga voor 250-500 kcal onder onderhoud per dag.. Dus zorg dat je onderhoud goed berekend is, train kracht en zorg dat je voedingsschema GOED is... Ik neem aan dat die trainer je een goed schema gemaakt heeft, dat is immers je sleutel tot succes. Als je geen goed voedingsschema hebt in jou geval houd het gewoon op...

Ookal zal ik minstens 40 kilo moeten verliezen voordat ik in een gezonde range kom..?

Bij de ene lijkt dat prima gelukt, maar bij de ander totaal niet...
Hoe jonger hoe beter het resultaat meestal. Ik ben 30kg kwijtgeraakt. Gewoon doen en dan zie je wel. Hoe dan ook, het is beter en gezonder.

• Like
Hoe jonger hoe beter het resultaat meestal. Ik ben 30kg kwijtgeraakt. Gewoon doen en dan zie je wel. Hoe dan ook, het is beter en gezonder.

Opluchting! En je hebt helemaal gelijk! Ik vind het bij jou ook helemaal niet storend of opvallend. :)
Ik teken ervoor! :D

Ik denk het ook.. Je hebt een goede kans dat je amper iets gaat zien. Zorg ook dat je niet te weinig gaat eten. Ga voor 250-500 kcal onder onderhoud per dag.. Dus zorg dat je onderhoud goed berekend is, train kracht en zorg dat je voedingsschema GOED is... Ik neem aan dat die trainer je een goed schema gemaakt heeft, dat is immers je sleutel tot succes. Als je geen goed voedingsschema hebt in jou geval houd het gewoon op...

Dat zou fantastisch zijn!

Ik heb nooit een voedingsschema gehad; ik ben wel bij een diëtiste geweest, maar zij schreef gewoon op s'ochtends kwark, stukje fruit tussendoor, omelet aks middageten enzovoorts. Maar, dat houdt toch geen enkele rekening met dagen dat je thuis of weg bent, sociaal eten en zou elke dag hetzelfde eten.. Ik denk dat ze je beter kunnen vertellen hoeveel kcal en hoeveel van welke macro's en dat naar eugen inzicht invullen met My FitnessPal?

Dat is wat graag wil! Je zegt snel genoeg, aan wat voor tijdspanne denk je? Van 40/45 naar 25%

Iets waar ik wel angstig over ben: in hoeverre zal ik losse huid krijgen? Ik zag in jouw log @RaceRookie dat jij worstelt met losse huid, maar je was in je startfase nog slanker dan ik nu start...

Ja, ze zeiden dat ik wel hoger zou kunnen, maar we moesten hier eerst stoppen. Vermoedelijk vanwege mijn vorm :p
Is dit standaard kracht voor mijn gewicht, leeftijd, lengte en sekse of is dit onder/bovengemiddeld?

Ik heb het topic gevonden :p:p

ik hou mij niet bezig met hoeveel ik zou moeten kunnen liften en nog minder met wat anderen kunnen liften.

Ik doe gewoon mijn ding. Is dat veel zeker leuk. Is dat weinig en lachen ze mij uit,dont care :)

• Like
ik hou mij niet bezig met hoeveel ik zou moeten kunnen liften en nog minder met wat anderen kunnen liften.

Ik doe gewoon mijn ding. Is dat veel zeker leuk. Is dat weinig en lachen ze mij uit,dont care :)

Goed houding! Ik heb alleen geen enkel idee van referentie, dus ik weet niet wanneer ik het gevoel heb dat ik iets "bereikt" heb en wanneer niet. Dat is jammer, want dan mis je dat hele stukje "Yes!!"

Dat is wat graag wil! Je zegt snel genoeg, aan wat voor tijdspanne denk je? Van 40/45 naar 25%

Ja, ze zeiden dat ik wel hoger zou kunnen, maar we moesten hier eerst stoppen. Vermoedelijk vanwege mijn vorm :p
Is dit standaard kracht voor mijn gewicht, leeftijd, lengte en sekse of is dit onder/bovengemiddeld?

Ik heb het topic gevonden :p:p

Zo doe je ze dus niet :D

• Like
Goed houding! Ik heb alleen geen enkel idee van referentie, dus ik weet niet wanneer ik het gevoel heb dat ik iets "bereikt" heb en wanneer niet. Dat is jammer, want dan mis je dat hele stukje "Yes!!"

Gewoon naar de gym gaan. Dan heb je al meer bereikt dan de bankhangende medemens :p

Je hebt wat bereikt als je beter bent dan je was. Niet naar anderen kijken.

• Like

Ik train vrijdag weer met mijn PT, hopelijk stemt hij in om nog 's te DL'en op die dag en dan op techniek (met hopelijk nog een filmpje)

Ik train woensdag zelf weer, ik probeer jullie tips dan zelf even uit. De 100 kilo voelt niet zwaar voor me, maar ik ga voor de zekerheid met 80 of 60 zelf dan maar even wat dingen uitproberen!

Ik zie dat je me nu volgt, wat houdt dat in? Ik heb je terug gevolgd; krijg ik dan een notificatie als je wat post?

Succes!

• Like
Zorg dat je een goed voedingsschema maakt en niet van een dieetist die hebben geen idee! weet je je onderhoud?

Zorg dat je een goed voedingsschema maakt en niet van een dieetist die hebben geen idee! weet je je onderhoud?
Om heel eerlijk te zijn weet ik niet wat mijn onderhoud is...

Hoe weet ik wat een goed voedingsschema is?
Door alle adviezen zie ik door de bomen het bos niet meer.
Op de sportschool zei iemand tegen me 1200 kcal, maar dat is uithongeringsmodus, toch?

Diëtiste zei 1600 kcal
Diëtiste zei low carb

Ik probeer momenteel niet meer te eten dan 1600 kcal per dag
En ik heb een traditioneel macro schema overgenomen voor een low carb dieet op My FitnessPal
45% k
30% e
25% v

Vet overschrijdt ik helaas regelmatig

Verder heb ik ook geen idee of dit bovenstaande ook echt goed is of niet, of of het überhaupt low carb is. Ik heb geen kennis van voeding, ik heb niemand in mijn omgeving met kennis van voeding, dus ik Google maar wat, maar daar is iedereen het altijd met elkaar oneens..

Goed bezig! Nice ook die deadlift. Mooi gewicht al.

• Like
Dat is veel te weinig joh.. je moet meer eten probeer eens rond de 2000? Zorg voor 2g eiwit per kg lichaamsgewicht.

Om heel eerlijk te zijn weet ik niet wat mijn onderhoud is...

Hoe weet ik wat een goed voedingsschema is?
Door alle adviezen zie ik door de bomen het bos niet meer.
Op de sportschool zei iemand tegen me 1200 kcal, maar dat is uithongeringsmodus, toch?

Diëtiste zei 1600 kcal
Diëtiste zei low carb

Ik probeer momenteel niet meer te eten dan 1600 kcal per dag
En ik heb een traditioneel macro schema overgenomen voor een low carb dieet op My FitnessPal
45% k
30% e
25% v

Vet overschrijdt ik helaas regelmatig

Verder heb ik ook geen idee of dit bovenstaande ook echt goed is of niet, of of het überhaupt low carb is. Ik heb geen kennis van voeding, ik heb niemand in mijn omgeving met kennis van voeding, dus ik Google maar wat, maar daar is iedereen het altijd met elkaar oneens..

low carb is niet nodig;

1200 EN 1600 Kcals beiden te weinig.

Uithongeringsmodus als je bedoeld spaarstand enzo is een fabeltje.

2gr eiwit per kg lichaamsgewicht en 1 gr vet per kilo lichaamsgewicht en de rest aanvullen met carbs.

Afvallen 500 kcals onder onderhoud.

harris benedict calculator via google

• Like
minder eten dan onderhoud is spiermassa verlies. Behalve in het begin dat je traint(jou geval) Maar jij eet op 1600 kcal met jou gewicht zo ontzettend veel te weinig dat je alsnog veel te veel vvm verliest

• Like
Terug
Naar boven