XXL Nutrition

20 Years of a Fatboy - Road to 12%

• Topic Starter Topic Starter
Netjes zeg! Goede prestatie wat niet iedereen zo even uit de mouw schud, dat mag gezegd worden.
Dat doel van voor augustus gaat je wel lukken lijkt me haha!
Voelde zeker wel weer lekker om te deadliften?
Komend weekend dorpsfeest, dus vol alcohol en vet vreten, ik noem dat een reset weekendje. Daarna weer back on track haha. Bedankt in ieder geval.
Ja poh, voelde echt heerlijk om weer te doen, kon m'n ei even lekker kwijt. :)
Sterke deads hoor voor iemand met jouw trainingservaring! En congrats met de mijlpaal: <90kg :cheer:
Thanks thanks! Nog steeds een long road to 225kg deadlifts haha. Nu op naar mijlpaal <85kg :loopband:

Traning van vandaag:

Squats:
6 x 40 kg
6 x 60 kg
6 x 80 kg
6 x 100 kg

Leg Press:
10 x 100 kg
10 x 110 kg
10 x 120 kg
10 x 130 kg

Leg Curl:
12 x 55 kg
12 x 60 kg
12 x 62,5 kg

Calf Press:
10 x 30 kg
10 x 70 kg
10 x 100 kg
20 x 120 kg
20 x 140 kg

Seated Calf Raise:
30 x 90 kg
30 x 100 kg
30 x 100 kg

Cardio:
Arc Trainer - 20 minuten - 336 kcal (HIIT)

Weer terug gegaan naar UB/LB schema, romanian deadlifts even overgeslagen vandaag. Calf press deed ik voor het eerst, dus was eventjes zoeken naar welke gewichten ik nodig had. Lekkere training voor de maandagmorgen. :)

Niet verkeerd dit inderdaad!!:D:D

Niet verkeerd dit inderdaad!!:D:D
Gelukkig zijn er nog maandagen die wel goed beginnen. :D

Morgen bodycheck, vetpercentage laten meten. Ik hoop op <15,3%, maar om de een of andere reden heb ik het gevoel dat ik nu op 15,8% zit.
Waar dit op gebaseerd is? Nergens, gewoon een (voor)gevoel. Maar we gaan het zien morgen.

Zal ook even kijken of ik morgen ergens een foto update kan maken. :)

Nou, net getraind en vetpercentage meting gehad.
Tromgeroffel, gedaald van 17,3% naar 14%!!!!!
Fucking happy! :lol:
Goede reden dus om aankomend weekend mezelf eens op flink wat alcohol en een een flinke kater te trakteren.

Training:

Bench Press
30 x 20 kg
6 x 50 kg
6 x 60 kg
6 x 70 kg
6 x 80 kg
5 x 80 kg

Chin Ups
4 x 6

Low Incline Dumbell Press
10 x 18 kg
10 x 22 kg
10 x 25 kg

Bentover Row
10 x 50 kg
10 x 70 kg
10 x 80 kg

Side Rear Laterals
10 x 20 kg
10 x 25 kg
8 x 30 kg

Superset 1 (Tricep pushdown / hammer curls)
Tricep Pushdown: 4 x 40 x 15 kg
Hammer curls: 4 x 10 x 14 kg

Superset 2 (Overhead tricep / alternate dumbell curl)
Overhead tricep: 3 x 10 (15, 20, 20 kg)
Dumbell curl: 3 x 6 (14, 14, 14 kg)

Cardio:
Fietsen - 20 minuten - Low intensity

Foto ben ik jullie nog verschuldigd, maar mijn oplader heeft het begeven dus kan niet op m'n eigen laptop.

Laatst bewerkt:
Gaat als een malle hier zeg! Ben benieuwd naar je laatste foto.

Je gaat inderdaad hard man! Erg goede workouts ook:D:D

Foto update, afgelopen woensdag gemaakt.
Nu op naar het dorpsfeest. Adios :zuip::klink:

aaa

Laatst bewerkt:
Lol das 20+%

Lol je bent pas je de 1.000e die het ziet en k zeg het nog een keer. Zolang die metingen naar beneden gaan ben ik tevreden oke? Dus, als je iemand wilt afkraken, ga ergens anders heen oke? En volg m'n log lekker niet.

Ik ga geen schattingen doen, maar hoe laat je je vetpercentage meten?

Veel plezier op het dorpsfeest ;)

:zuip: :zuip: :zuip:
Ik weet dat mensen me veel hoger schatten. En als dat zo is, dan is dat zo. Zolang die metingen die ik met de 4 punts huidplooimeting laat doe naar beneden gaan, ben ik tevreden en stimuleert het mij. Don't care of het 14 of 50 is. Het feit is dat die metingen naar beneden gaan, mij stimuleren en mij is m'n progress scherp houden :)

No offense richting jou @Skatermarvin btw :)

Ik volg je log verder ook niet, maar je houdt alleen jezelf voor de gek om te denken dat dit 14% is. Als je dan toch je progressie wil meten hou de mm's van de huidplooimeting bij en je gewicht + buikomtrek.

Rustig, rustig jongens ;)

Wat @Tim Gieteling al aangeeft is dat hij een daling wil zien...en die ziet hij, dus is hij IMO goed bezig. Zeker in acht nemende waar hij vandaan kwam.

Maar moet je ook wel gelijk geven hoor Flex, dit is geen 14%..

Hoe dan ook! Keep up the good work!:D

Ik volg je log verder ook niet, maar je houdt alleen jezelf voor de gek om te denken dat dit 14% is. Als je dan toch je progressie wil meten hou de mm's van de huidplooimeting bij en je gewicht + buikomtrek.
Als je dat wel had gedaan had je geweten dat daar al eerder opmerkingen over zijn gemaakt.

Rustig, rustig jongens ;)

Wat @Tim Gieteling al aangeeft is dat hij een daling wil zien...en die ziet hij, dus is hij IMO goed bezig. Zeker in acht nemende waar hij vandaan kwam.

Maar moet je ook wel gelijk geven hoor Flex, dit is geen 14%..

Hoe dan ook! Keep up the good work!:D
Thanks, komt goed, vanaf morgen de draad weer goed oppakken, Vanaf 10.000 kcal telt het niet meer toch? :p

In ieder geval weer genoeg alcohol, vet vreten en te weinig beweging gehad. Dat word de hele week zoals @Skatermarvin het noemt: strafcardio.
Morgen beginnen ook tentamens dus ik zal weinig posten over m'n workouts.

Voor de duidelijkheid het was niet de bedoeling om je aftekraken, mijn excuses:)

Terug
Naar boven