- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Hee moet jij niet slapen joh? 't is al lang bed tijd voor kleine pisventjes zoals jij
hihi ik vind je leuk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hee moet jij niet slapen joh? 't is al lang bed tijd voor kleine pisventjes zoals jij

Triceps heb ik altijd energie genoeg om nog een oefening te doen en krijg ik een nog betere pomp van. Bovenrug tja, beetje zelfde verhaal als met triceps!
Zit er ook aan te denken om de injects per keer in allebei de benen te doen zodat ik even veel per been er in krijg, strak plan lijkt me?
No offence gozer, maar als je nog volle power over hebt na 6!!! upperback oefeningen zou ik eens gaan kijken naar je intensiteit. Zelfde voor triceps, als ik 1 zware Skullcrusher of CGBP doe heb ik daarna al niet veel puf meer voor nog meer oefeningen, laat staan nog 9 tot 12 setjes.
Wat voor voordeel zou dat moeten hebben, behalve dat je 2 gaten in jezelf prikt ipv 1? Als je dan toch 2 keer wilt zetten, zet dan maandag links de helft en donderdag rechts de andere helft.
Waarom, waarom zou je in godsnaam je 2 ml verdelen over 2 poten op dezelfde dag.

Tja, vindt het wel schijt irritant als ik constant met een manke poot loop, dacht misschien kan ik het zo voorkomen.
Moet eigenlijk ook wel een iets dunnere naald hebben, gebruik 0.7x40mm voor quads maar goed die kreeg ik geleverd en in glute zetten lijkt me teveel gek*t. (geloof me ik ben heel goed in iets simpels lastig maken)
Vanochtend gewogen, bedroevende toename: 80,7 kg, 2 dagen terug nog 81.3 kg in de ochtend, k*t weekenden. Voorlopig niet meer stappen want dan krijg ik veel te weinig kcal binnen! Wel weinig vocht volgens mij!

, mocht dat lukken, krijgen jullie ook daar uitgebreid verslag van natuurlijk!)
Dus je dacht he, van 1 injectie krijg ik 1 manke poot, dus van 2 injecties krijg ik er dan geen? Lijkt me eerder dat je 2 manke poten krijgt man ;P Beter ook gewoon 06x25 in je benen rammen, 07x40 lijkt me goed wat te groot voor iemand van 1.90 bij 80 kg.

Vandaag borst biceps buik
bench press 78x8/78x8/78x8 (3 hulp), 74x8 (2 hulp)
incline db press 26/26/26/26
incline db flyes 14/18/18/20 (laatste set 7x)
chest press 50/50/50/50
machine preacher curl 65/65/65/65 (laatste 6 of 7 x)
reverse cable curl 20/20/25/20
hammer curl 14/18/20/20
barbell curl 30/30/30/30 krijg laatste tijd geen lekkere hardere pomp meer als ik deze doe, zit er aan te denken om deze gewoon te laten voor wat het is!
3 setjes 15x hanging leg raise
---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------
en morgen schouders triceps
weinig last van me been dit keer gelukkig! probeer ondertussen ook ff 0.6x25mm naalden te regelen ipv dat ik met 0.7x40mm moet blijven prikken in me quad!
test doet ondertussen zn werk wel qua kracht maar ook qua humeur en ook qua libido (dacht dat die niet hoger kon als ik normaal al had maar echt wel dus... ruk me suf! en zit ook met onwijs veel meiden tegelijk aan te kloten, van t weekend nog mooi een nachtje home alone dus probeer een trio te regelen, mocht dat lukken, krijgen jullie ook daar uitgebreid verslag van natuurlijk!)
en dankje voor de link bastiaan! 
En ondertussen al weer nieuw werk 

Ging niet zo soepeltjes maar uiteindelijk er weer in en tot noch toe geen last van me been dus zometeen weer lekker squatten!