MuscleMeat

500 MG Test-E & Winstrol Eindkick 40 MG p/d

Slapen jullie wel ? of all on drugs ?

Triceps heb ik altijd energie genoeg om nog een oefening te doen en krijg ik een nog betere pomp van. Bovenrug tja, beetje zelfde verhaal als met triceps!

No offence gozer, maar als je nog volle power over hebt na 6!!! upperback oefeningen zou ik eens gaan kijken naar je intensiteit. Zelfde voor triceps, als ik 1 zware Skullcrusher of CGBP doe heb ik daarna al niet veel puf meer voor nog meer oefeningen, laat staan nog 9 tot 12 setjes.

Zit er ook aan te denken om de injects per keer in allebei de benen te doen zodat ik even veel per been er in krijg, strak plan lijkt me?

Wat voor voordeel zou dat moeten hebben, behalve dat je 2 gaten in jezelf prikt ipv 1? Als je dan toch 2 keer wilt zetten, zet dan maandag links de helft en donderdag rechts de andere helft.

No offence gozer, maar als je nog volle power over hebt na 6!!! upperback oefeningen zou ik eens gaan kijken naar je intensiteit. Zelfde voor triceps, als ik 1 zware Skullcrusher of CGBP doe heb ik daarna al niet veel puf meer voor nog meer oefeningen, laat staan nog 9 tot 12 setjes.

Wat voor voordeel zou dat moeten hebben, behalve dat je 2 gaten in jezelf prikt ipv 1? Als je dan toch 2 keer wilt zetten, zet dan maandag links de helft en donderdag rechts de andere helft.

Haha echt he? :-/
Of je liters in je benen spuit. Zet dan twee keer per week zoals Mike hierboven adviseert voor stabielere bloedwaardes.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet ook niet hoe het kan, intensiteit is hoog zat, met borst ben ik na 2 oefeningen al kapot maar biceps kan ik altijd maar door doen, triceps iets minder maar ook echt behoorlijk lang wel en mijn rug dat is helemaal een raar verhaal!

Minder last van me poten dacht ik?

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Straks bovenrug en misschien nog wat deadlifts op licht gewicht proberen!

hoe lang train je al Log Account?

Staat hier al ergens, maar 5 jaar in de sportschool en 1,5 jaar thuis (halterbankje, halterstang, ez stang en dumbells)
Waarvan de 1,5 jaar thuis me alleen dikkere biceps hebben bezorgd en een klein beetje basis voor borst.
De eerste 2 jaar puur in kracht vooruitgang was (uiteraard groeide ik ook wel maar ik was een scholier die elke pauze energiedrankjes dronk en frikandellebroodjes at)
Toen dat jaar was ik al even 80 kg + geweest door gigantisch veel brood na binnen te stouwen en omdat ik moest treinreizen waar ik heel veel honger van kreeg. Dus opzich ging ik toen wel lekker!
Toen een jaar lang werkloos geweest, af en toe via randstad dan een keer daar, dan weer ergens anders werken maar voornamelijk thuis zitten solliciteren wat de honger absoluut niet doet vergroten, en waardoor ik terugzakte naar ca. 72-76 kg.
Toen weer aan de shakes + meer eten richting 75 kg +
En de laatste half jaar wat meer op de voeding gelet, en helemaal de laatste 2 maand waardoor mijn begingewicht 77.3 kg was van deze kuur.

Vandaag bovenrug getraind, wel 10 oefeningen ofzo, constant alles bezet dus ben maar gaan improviseren, vooral op uitvoering gefocust omdat het allemaal andere oefeningen waren en als ik dan de oefening deed die moest, zo zwaar als ik kon. Ook nog even een paar deadlifts gedaan met 60 kg, zwaarder ben ik maar niet gegaan ivm spierscheuring.

Heb zin om die 4e inject te zetten, hopelijk gaat die net zo vlekkeloos als de 1e!

4e inject erin, godallemachtig wat ging die k*t. Kwam amper door me huid heen terwijl ik had gedoucht van te voren en heb VIER keer een zenuw geraakt... Wou het verdelen over links en rechts maar uiteindelijk toen die k*t naald er eindelijk in zat gewoon links alles er in geknalt. Hopelijk niet teveel last van deze week, want o.a. vrijdag zaalvoetbal toernooi' tje en wil nu toch weer is fatsoenlijk benen trainen en deadliften!

Waarom, waarom zou je in godsnaam je 2 ml verdelen over 2 poten op dezelfde dag.

Tja, vindt het wel schijt irritant als ik constant met een manke poot loop, dacht misschien kan ik het zo voorkomen.
Moet eigenlijk ook wel een iets dunnere naald hebben, gebruik 0.7x40mm voor quads maar goed die kreeg ik geleverd en in glute zetten lijkt me teveel gek*t. (geloof me ik ben heel goed in iets simpels lastig maken)
Vanochtend gewogen, bedroevende toename: 80,7 kg, 2 dagen terug nog 81.3 kg in de ochtend, k*t weekenden. Voorlopig niet meer stappen want dan krijg ik veel te weinig kcal binnen! Wel weinig vocht volgens mij!

Tja, vindt het wel schijt irritant als ik constant met een manke poot loop, dacht misschien kan ik het zo voorkomen.
Moet eigenlijk ook wel een iets dunnere naald hebben, gebruik 0.7x40mm voor quads maar goed die kreeg ik geleverd en in glute zetten lijkt me teveel gek*t. (geloof me ik ben heel goed in iets simpels lastig maken)
Vanochtend gewogen, bedroevende toename: 80,7 kg, 2 dagen terug nog 81.3 kg in de ochtend, k*t weekenden. Voorlopig niet meer stappen want dan krijg ik veel te weinig kcal binnen! Wel weinig vocht volgens mij!

Dus je dacht he, van 1 injectie krijg ik 1 manke poot, dus van 2 injecties krijg ik er dan geen? Lijkt me eerder dat je 2 manke poten krijgt man ;P Beter ook gewoon 06x25 in je benen rammen, 07x40 lijkt me goed wat te groot voor iemand van 1.90 bij 80 kg.

Ja, ff kijken of ik die ergens kan krijgen, ging er ook al wat stroever in gister!

Vandaag borst biceps buik

bench press 78x8/78x8/78x8 (3 hulp), 74x8 (2 hulp)
incline db press 26/26/26/26
incline db flyes 14/18/18/20 (laatste set 7x)
chest press 50/50/50/50

machine preacher curl 65/65/65/65 (laatste 6 of 7 x)
reverse cable curl 20/20/25/20
hammer curl 14/18/20/20
barbell curl 30/30/30/30 krijg laatste tijd geen lekkere hardere pomp meer als ik deze doe, zit er aan te denken om deze gewoon te laten voor wat het is!

3 setjes 15x hanging leg raise

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

en morgen schouders triceps :)
weinig last van me been dit keer gelukkig! probeer ondertussen ook ff 0.6x25mm naalden te regelen ipv dat ik met 0.7x40mm moet blijven prikken in me quad!
test doet ondertussen zn werk wel qua kracht maar ook qua humeur en ook qua libido (dacht dat die niet hoger kon als ik normaal al had maar echt wel dus... ruk me suf! en zit ook met onwijs veel meiden tegelijk aan te kloten, van t weekend nog mooi een nachtje home alone dus probeer een trio te regelen :D, mocht dat lukken, krijgen jullie ook daar uitgebreid verslag van natuurlijk!)

Viel me gister trouwens op dat de aders op mijn schouder ook zichtbaar zijn nu :)
Na het eten schouders triceps !

---------- Toegevoegd 27 March 2014 om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst 26 March 2014 om 13:43 ----------

Gister schouders even gedaan, bedacht dat ik triceps vandaag wel ging doen samen met traps en abs!

Arnold Press 22/22/20/20 (6x laatste set)
Side Raises 14/14/14/14
Reverse Dumbell Flyes on Incline Bench vervangen voor Bent Over Reverse Flyes 6/8/10/10
Reverse Peck Deck (omdat smith machine bezet was eerst) 15/15/20/20
Military Smith Machine Press 34/34/38/38

Dus je dacht he, van 1 injectie krijg ik 1 manke poot, dus van 2 injecties krijg ik er dan geen? Lijkt me eerder dat je 2 manke poten krijgt man ;P Beter ook gewoon 06x25 in je benen rammen, 07x40 lijkt me goed wat te groot voor iemand van 1.90 bij 80 kg.

Dacht precies het zelfde:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Vandaag borst biceps buik

bench press 78x8/78x8/78x8 (3 hulp), 74x8 (2 hulp)
incline db press 26/26/26/26
incline db flyes 14/18/18/20 (laatste set 7x)
chest press 50/50/50/50

machine preacher curl 65/65/65/65 (laatste 6 of 7 x)
reverse cable curl 20/20/25/20
hammer curl 14/18/20/20
barbell curl 30/30/30/30 krijg laatste tijd geen lekkere hardere pomp meer als ik deze doe, zit er aan te denken om deze gewoon te laten voor wat het is!

3 setjes 15x hanging leg raise

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

en morgen schouders triceps :)
weinig last van me been dit keer gelukkig! probeer ondertussen ook ff 0.6x25mm naalden te regelen ipv dat ik met 0.7x40mm moet blijven prikken in me quad!
test doet ondertussen zn werk wel qua kracht maar ook qua humeur en ook qua libido (dacht dat die niet hoger kon als ik normaal al had maar echt wel dus... ruk me suf! en zit ook met onwijs veel meiden tegelijk aan te kloten, van t weekend nog mooi een nachtje home alone dus probeer een trio te regelen :D, mocht dat lukken, krijgen jullie ook daar uitgebreid verslag van natuurlijk!)

www.daxtrio.nl

Ik heb 0.5x25 mm, voel je een stuk minder dan die zwarte (0.7) :o

Nadeel is alleen wel dat je 5 minuten bezig bent met 4 ml :roflol:

ik hoef maar 1.7ml dus dat scheelt :P en dankje voor de link bastiaan! :)

---------- Toegevoegd om 01:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:58 ----------

Hoppa! Was poos werkloos geweest eventjes en mn bankrekening was bijna leeg (mede door auto reparatie) dus kon het eten al bijna niet meer betalen maar kijk nu net op me rekening, 650 euro erbij van me oude werkgever nog? Prima! En kreeg nog een dikke 1000 euro terug van de belasting :) En ondertussen al weer nieuw werk :D

---------- Toegevoegd om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:05 ----------

Vandaag Triceps, Traps, Abs getraint

Close Grip Bench Press 54/60/64/64 (bij de laatste heb ik echt wel 10 seconden 5 cm boven me borst zitten schommelen maar godzijdank kreeg ik hem nog omhoog!)
Rope Pulldown 40/40/45/45
Overhead Cable Press 25/25/30/30
French Press (Dips wou echt niet ivm borst spierpijn nog, sloeg helemaal nergens op zo verzuurd als ik nog was! dus heb French Press voor in de plaats gedaan) 7/10/10/12

---------- Toegevoegd om 01:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:07 ----------

Dumbell Shruggs 30/30/34/34 ( met 2 sec pauze bovenaan, gingen heel lekker en makkelijk ook dus volgende week flink omhoog! )
Smith Machine Behind Back Shruggs 60/60/70/80 ( kwam een gruwelijk lekker wijf recht voor mij planks doen dus ik had opeens een power level van OVER 9000! )

Russian Twist on Decline Bench 10x/10x/10x (beide kanten op)
Sitting on Bench Knee Raises 50x (setjes van 10, korte pauzes, speed sets)

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:09 ----------

Biceps ff opgemeten, was 36,5 Linker Bicep nu 38 cm!! was 36,2 Rechter Bicep 37,7.
was 32 Linker onderarm 34,5 was 33,5 Rechter onderarm 34,6
Kuiten geen verandering in, 38,5 en 38,1 kon ook weinig benen trainen maar viel alsnog een beetje tegen want je ziet wel hoe snel de rest groeit en ik wil absoluut me benen niet uit verhouding hebben, scheelt dat ik voetballers benen heb dus die waren van zich zelf al wat groter als moest denk ik!
was 55 Linker bovenbeen 58 , was 55,2 Rechter bovenbeen 58
was 87 Taille 84,5 (nu vraag ik me af of dit wel klopt en hoe ik hem de vorige x meette, is dit uberhaupt mogelijk, 2,5cm tailleverschil na 3,5 week?)
was 103,2 Borst 104,8
was 117 Schouders 124 (had ook het idee dat vooral me side delts al flink zijn gegroeid!)

Al best wel gains dus! :D

Gister 5e inject, maat van me zat erbij te kijken en had bedacht dat hij dat voorlopig maar niet ging doen toen die mij dat zag doen :P Ging niet zo soepeltjes maar uiteindelijk er weer in en tot noch toe geen last van me been dus zometeen weer lekker squatten!
Maar... deze week ging het ontzettend k*t qua eten, veel onregelmatige dingen door mn nieuwe werk, voetbaltoernooien, voetbalwedstrijden, home alone dus huis vol met gespuis en dat resulteerde ook in een nieuw gewicht van 81.2 kg. Een week verspild dus eigenlijk, vanaf nu geen gedonder meer en hopen dat ik een beetje snel kan aanpassen aan mijn nieuwe werktijden en nog flink hard richting de 90 kg kan gaan!

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

Vandaag benen weer voor het eerst degelijk getraind

Squat 80/90/100/110 (viel toch tegen aangezien ik verder geen last had van me been maar toch was het erg zwaar helaas)
SDL 60/60/80/80
Leg Ext. 80/90/100/100
Leg Press 140/160/160/160
Inductor 80/80/80/80 speed sets
Abductor 80/80/80/80 speed sets

voor de rest wel prima dus maar toch 3 weken uiteindelijk me deadlift en squat niet mee kunnen knallen :(

Terug
Naar boven