Fitness Seller

A brand new day. Koekies Episode 2

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Abbo!

032510-cookiemonster-n-elmo.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Succes kerel! Ik ga je volgen :)

Lekker volume man en inderdaad goed dat je licht begint en lekkere repouts kunt maken.

ook maar is doorlezen dat wendler gebeuren....maar stap je er niet te licht in? neem aan dat je nu toch onder je niveau zit...

ook maar is doorlezen dat wendler gebeuren....maar stap je er niet te licht in? neem aan dat je nu toch onder je niveau zit...

Dat is juist de bedoeling van wendler. Het stond mij ook een beetje tegen, maar op deze manier maak je wel iedere keer progressie. Vooral als je op een dood punt bent beland, is dit een lekkere manier van trainen en motiveert enorm.
Jij bent net weer begonnen en zult sowieso de eerste tijd nog heel snel vooruit gaan met 'gewoon' trainen :D

Succes kerel! Ik ga je volgen :)

Koel!!! Welcomeee

Lekker volume man en inderdaad goed dat je licht begint en lekkere repouts kunt maken.

Inderdaad. Wendler is 5/5/5+ (laatste set rep out) met minstens 5 reps maar liever meer. Ik heb bewust gekozen om bij de rep out te eindigen op 12-16 reps. Zodat ik lekker vooruitgang kan blijven boeken. En elke week 2,5kg kan blijven verhogen (op dealod's na ofcourse)

Wendler is een super schema als je het mij vraagt. Je kan het opdelen als split, fullbody of UB/LB. Ik heb het opgedeeld als UB/LB varriant voor 4 dagen p/week.

Dag 1: quads, kuiten
Dag 3: chest (zwaar), rug, triceps, schouders (licht)
Dag 4: hamstrings, lowerback, core/abs
Dag 6: schouders (zwaar), rug, chest, armen (licht)

Dat is juist de bedoeling van wendler. Het stond mij ook een beetje tegen, maar op deze manier maak je wel iedere keer progressie. Vooral als je op een dood punt bent beland, is dit een lekkere manier van trainen en motiveert enorm.
Jij bent net weer begonnen en zult sowieso de eerste tijd nog heel snel vooruit gaan met 'gewoon' trainen :D

;)

hier ook even meekijken :)

05-01-2012

Wendler Cycle 1, Week 1

Pullup, wide grip
8x / 7x / 5x / 5x / 5x --> alles easy, niks geks.

Deadlift 5/5/5 (or more)
5x70kg / 5x95kg / rep out: 15x110kg (lekker)

Stiffed legged deadlift 30 sec rust tussen de sets (is gekkenwerk, maar voelt KEIgoe!)
10x 60kg / 10x60kg / 10x60kg / 10x60kg / rep out: 12x60kg

Dragonflags
2x15 reps

Situp + Leg raises
1 set van 10 reps

Side plank
25 reps left + right

NOTES
Tevreden met alles, niks bijzonders.
Morgen me trainschema evalueren met eigenaar v/d gym (bekende in de BB wereld) en stelde voor me erbij te helpen. Dus naast Rene en Harry (21 jan) heb ik nog een derde persoon in de race naar de FlexCup.

Das een stevige rep out zeg

Dragonflags 2x15. Wow en voeten bijna parallel aan de grond? Knap hoor>>>moet ik ook maar weer mee aan de slag.:)

Dragonflags 2x15. Wow en voeten bijna parallel aan de grond? Knap hoor>>>moet ik ook maar weer mee aan de slag.:)

Nou ik moet zeggen, de laatste reps waren forced en negatief. Ik ga vanaf nu weer een gewichtje tussen me voeten klemmen tijdens de oefening. Proberen om over een week of 10-12 15 volle reps eruit te krijgen.

Nou ik moet zeggen, de laatste reps waren forced en negatief. Ik ga vanaf nu weer een gewichtje tussen me voeten klemmen tijdens de oefening. Proberen om over een week of 10-12 15 volle reps eruit te krijgen.
kom je helemaal los met je rug of alleen je benen?

07-01-2012
Gigantisch veel spierpijn vandaag over heel me lichaam: hamstrings, buik, zijkant buik, borst, schouders, lats, biceps, triceps aaaaaahh ****. Dus lekker rustig aan trainen en al helemaal geen fails.

Wendler Cycle 1, Week 1

Millitary Press 5/5/5 (or more)
5x25kg / 5x30kg / rep out: 10x35kg

Pullup, wide grip staggered met MP ^^
9x / 7x /5x /5x / 5x

Dippen
Overgeslagen i.v.m de spierpijn

Rear delt fly machine
3x15x10kg

Upright row met Ez-bar
10x10kg / 10x10kg / 10x10kg / 10x10kg / rep out: 15x15kg

Cable curls
10x10kg / 10x10kg/ 10x10kg / 10x10kg / rep out: 15x10kg

Hammer curls
10x8kg / 10x8kg / 10x8kg

Traintijd: 34 min! lekker snel.

NOTES
- Lichte training. totaal niet alles gegeven. Moet wat inkomen en spieren moeten goed wennen aan Wendler.
- Maandag benen en woensdag pas weer het bovenlichaam aanpakken Borst/triceps a.k.a Wendler-style.

Prettig weekend.

Wendler zegt niet teveel willen doen he! Wel lekker die spierpijn in je hele lijf!

Spierpijn zal wel door de nieuwe oefeningen of methode zijn, dragon flags zijn nice!
Leuk dat je aan de FlexCup deelneemt!

als het maar goed voelt koekie, dus ff een keer rustig aan is geen probleem.

das wel heel veel spierpijn kerel :D

Nog steeds helse pijn in me hamstrings en buik en schouders. Pijn in rug en borst lijkt wat weg te trekken.
Voeding is ook vrij low-calorie. Daar ligt de sleutel antuurlijk ook voor 99%. Maargoed. We have to deal with it.
Morgenochtend benen. Hopen dat het wat wordt i.c.m de hamstring spierpijn. (Hack) squats, leg press en kuitenwerk.

Nog even een relext mixje om deze post tot een nog enig nuttige post te doen maken. Nice 2011 stuff remix. Gooooood evening everybody!

For je MP3:
http://www64.zippyshare.com/view.jsp?locale=nl&key=66717718

http://www.yearmix.net/video/2295/DJ+SMOKE+-+Dance+Yearmix+2011

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven